E-mobilnost 27.03.2025
Avtomobilski novinarji o modelih A6 e-tron in Q6 e-tron
"Audi A6 e-tron je prvi električni sportback in prvi električni avant nemške znamke. To je izredno aerodinamičen avtomobil v obeh primerih, kot karavanski avant in kupejevsko oblikovan sportback.
Aerodinamika je bila v ospredju razvoja. Sportback ima koeficient zračnega upora (Cd) 0,21, avant pa 0,24. Tanka oblika dnevnih luči in široka maska poskrbita, da je na cesti videti širok in opazen. Posebnost je črna maska, ki obdaja zaprt in obrnjen enojni okvir. To se odraža v izrazitem oblikovalskem jeziku modelov e-tron. Glavni žarometi in drugi funkcionalni elementi, kot so senzorji naprednega sistema za pomoč voznikom (ADAS), pa tudi odprtine za dovod zraka, so integrirani v temno masko, zaradi česar so skoraj nevidni." – Audi k nam pripeljal dva električna modela nove dobe, RTV SLO, Avtomobilnost
"Notranjost je v obeh primerih tipično audijevska, takšna kot v novem modelu A5. Sedi se seveda v Q6 višje. Materiali so kvalitetni, prav tako izvedba, vse skupaj le ni preveč digitalizirano. Pričakovano je veliko opreme, na primer projicirni sistem z obogateno resničnostjo, ki si ga lahko nastavljamo po želji. Tu so, jasno, odlične luči, ki so že tradicija znamke." – Audijev novi električni dvojec, Delo
"Po prvem vtisu je volanski mehanizem hitro odziven, pospeški pogona pa zelo prepričljivi. Prostora na zadnji klopi in v prtljažniku prav gotovo ni malo, saj so zaradi namenske električne platforme previsi kratki. Medosna razdalja pri A6 e-tronu znaša 2,9 metra.
Med adute obeh poleg 800-voltne platforme lahko spada tudi zračno vzmetenje, enako napredni sistemi žarometov. In še to: A6 e-tron je prvi Audi, ki ima lahko na zadnjih vratih osvetljen logotip." – Gregor Pavšič, Audija s pridihom Porscheja: kaj vse nudita in ali bi z večjim šlo do Ingolstadta?, Siol