Audi A6 e-tron in Audi Q6 e-tron v slovenskih medijih

Modela Audi A6 e-tron in Audi Q6 e-tron predstavljata pomemben korak v električni strategiji znamke Audi. Modela, ki temeljita na platformi za prestižna električna vozila (Premium Platform Electric, PPE), prinašata svežo vizijo električne mobilnosti in postavljata nove standarde v svojih segmentih. Navdušila sta tudi slovenske avtomobilske novinarje na medijski predstavitvi konec februarja. Preberite, kaj so zapisali.

31.03.2025 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

Avtomobilski novinarji o modelih A6 e-tron in Q6 e-tron

"Audi A6 e-tron je prvi električni sportback in prvi električni avant nemške znamke. To je izredno aerodinamičen avtomobil v obeh primerih, kot karavanski avant in kupejevsko oblikovan sportback.

Aerodinamika je bila v ospredju razvoja. Sportback ima koeficient zračnega upora (Cd) 0,21, avant pa 0,24. Tanka oblika dnevnih luči in široka maska poskrbita, da je na cesti videti širok in opazen. Posebnost je črna maska, ki obdaja zaprt in obrnjen enojni okvir. To se odraža v izrazitem oblikovalskem jeziku modelov e-tron. Glavni žarometi in drugi funkcionalni elementi, kot so senzorji naprednega sistema za pomoč voznikom (ADAS), pa tudi odprtine za dovod zraka, so integrirani v temno masko, zaradi česar so skoraj nevidni." – Audi k nam pripeljal dva električna modela nove dobe, RTV SLO, Avtomobilnost

 

 

"Notranjost je v obeh primerih tipično audijevska, takšna kot v novem modelu A5. Sedi se seveda v Q6 višje. Materiali so kvalitetni, prav tako izvedba, vse skupaj le ni preveč digitalizirano. Pričakovano je veliko opreme, na primer projicirni sistem z obogateno resničnostjo, ki si ga lahko nastavljamo po želji. Tu so, jasno, odlične luči, ki so že tradicija znamke." – Audijev novi električni dvojec, Delo

"Po prvem vtisu je volanski mehanizem hitro odziven, pospeški pogona pa zelo prepričljivi. Prostora na zadnji klopi in v prtljažniku prav gotovo ni malo, saj so zaradi namenske električne platforme previsi kratki. Medosna razdalja pri A6 e-tronu znaša 2,9 metra.

Med adute obeh poleg 800-voltne platforme lahko spada tudi zračno vzmetenje, enako napredni sistemi žarometov. In še to: A6 e-tron je prvi Audi, ki ima lahko na zadnjih vratih osvetljen logotip." – Gregor Pavšič, Audija s pridihom Porscheja: kaj vse nudita in ali bi z večjim šlo do Ingolstadta?, Siol

Audi Q6 e-tron
Audi Q6 e-tron

 

"Osnovni Q6 e-tron ima doseg 528 kilometrov med polnjenji, njegova cena s paketom business (akcijski paket) je 50.160 evrov, podobno kot pri dizelskem Q5. V drugi stopnji z baterijo zmogljivosti 95 kilovatnih ur in zadnjim pogonom ima doseg 634 kilometrov, stane pa 58 tisoč evrov. Bolj kupejevski sportback je približno dva tisoč evrov dražji. Najmočnejši SQ6 e-tron stane malo manj kot 96 tisoč evrov in ni v akcijski ponudbi.

Cena osnovnega A6 e‑trona z manjšo baterijo je 62.360 evrov, avanta pa 64.130 evrov. Audi A6 e‑tron performance z večjo baterijo in največjo kratkotrajno močjo 280 kilovatov stane 74.760 evrov, najmočnejši S6 e-tron pa 99 tisoč evrov." – Miloš Milač, Poslovna električna audija z ''dizelskimi'' cenami, Finance (članek je dostopen naročnikom)

"Potniška kabina je pri obeh modelih v osnovi enaka, razlikujeta se le v nekaterih malenkostih. Denimo, kupci pri A6 lahko doplačajo za panoramsko stekleno streho s preklopno prosojnostjo, ki stane 2.630 evrov. Informacijski sistem tvorita 11,9-palčni digitalni prikazovalnik merilnikov in 14,5-palčni osrednji zaslon, ki sta združena v celoto. Za doplačilo je na voljo tudi tretji 10,9-palčni zaslon za sovoznika, omeniti pa velja še izboljšan sistem projekcije na vetrobran z razširjeno resničnostjo druge generacije, ki je za 30 odstotkov večji od tistega v Q4 e-tron. Operacijski sistem temelji na Android Automotive OS, ki posledično prinaša izboljšano glasovno upravljanje (povezava s klepetalnikom ChatGTP), za odlično glasovno kuliso pa lahko poskrbi zvočni sistem Bang Olufsen z zvočniki v vzglavnikih." – Peter Pirkovič, Slovenska premiera Audi Q6 e-tron in A6 e-tron - Dva električna velikana na novi platformi, Avtomanija.com

Video title

“quote”

“quote”

Audi A6 Sportback e-tron
Audi A6 Sportback e-tron

 

"Oba novinca sta izdelana na povsem novi platformi PPE, ki so jo razvili skupaj s Porschejem. Slednji je nanjo že postavil novega macana. Zelo prilagodljiva in zmogljiva platforma z 800 V arhitekturo napetosti je tista, ki dovoljuje velik preskok naprej v učinkovitosti in zmogljivosti v primerjavi z dosedanjimi modeli.

Vsaj na papirju zdaj z enim polnjenjem govorimo o 700 in več prevoženih kilometrih. Tudi pri avtocestni vožnji torej zlahka nekje do 500 kilometrov. Brez težav torej govorimo o naslednji generaciji oziroma pravih potovalnih Audijevih modelov." – Andrej Leban, Audi A6 e‑tron in Q6 e‑tron tehnično letvico in doseg dvigujeta zelo visoko, Žurnal 24

"
Oba avtomobila sta vizualno ustrezno osvežena.
"

small text

heading

text

button

"Oba avtomobila sta vizualno ustrezno osvežena. Posebej so izpostavili ramena nad kolesi na bokih modela Q6, ki poudarjajo zasnovo »quattro«, ter sprednje matrične žaromete pod ozkimi dnevnimi lučmi, ki so v ugasnjenem stanju skoraj nevidni. Z modelom A6 so uvedli rdeče osvetljeno blagovno znamko, medtem ko sprednji in zadnji žarometi (ti uporabljajo OLED tehnologijo) premorejo številne napredne funkcije, ki so jih prvič predstavili v modelu Audi A5. Notranjost je oblikovno podobna tisti v modelu A5. Izstopata dva velika zaslona, na voljo pa je tudi opcijski tretji zaslon pred sovoznikom. Ta postane vozniku neviden, kadar je na njem zagnan YouTube, igra ali katera koli druga aplikacija, ki bi motila njegovo pozornost. Podoben pristop so uporabili pri zvočnem sistemu, vendar v obratni smeri. Avdio sistem, ki ga je zasnoval Bang & Olufsen, vključuje do dvajset zvočnikov. Posebej zanimiv je tisti v vzglavniku sedeža, saj omogoča predvajanje zvoka telefonskih klicev ali navigacijskih napotkov, ne da bi motil ostale potnike.

small text

heading

text

button

“Quote”

 

 

Video title
Volan na modelu Audi A6 in Q6 e-tron
"
Eno ključnih vprašanj za električne avtomobile je in ostaja doseg.
"

 

 

“Quote”

Video title

"Eno ključnih vprašanj za električne avtomobile je in ostaja doseg. Audi določa doseg WLTP do 625 km – v praksi pa je to odvisno od sloga vožnje in pogojev. Kljub zimskim temperaturam in zmerni hitrosti na avtocesti smo porabili povprečno 24,8 kWh/100 km. To pomeni da so, ob bateriji s kapaciteto 94 kWh, tudi v neugodnih vremenskih razmerah, z vklopljenim ogrevanjem, razdalje večje kot 300 kilometrov realne, zaradi česar je Q6 e-tron popolnoma primeren tudi za daljše razdalje." – Q6 e-tron: svetilnik upanja za e-mobilnost, Tranzit

A6 Avant e-tron
A6 Avant e-tron

Novi Audi A6 Avant e-tron

Audi A6 Avant e-tron dosega naslednjo evolucijsko stopnjo oblikovalske govorice modelov e-tron. Odkrijte športna sorazmerja z značilno silhueto izvedb Avant, dolgo medosno razdaljo in jasno zasnovo površin.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik