Audi doživetja 24.10.2024
Družabni virtualni dogodek, ki ga ustvarja japonsko podjetje Hikky, je lani obiskalo 710.000 uporabnikov z vsega sveta, letos pa naj bi se njihovo število povzpelo čez milijon. Obiskovalci se bodo tokrat gibali v virtualnem prostoru, poimenovanem Para-resničen Tokio, njihovi 3D liki pa bodo lahko tudi interaktivno medsebojno komunicirali. V trenutnih okoliščinah je letošnji četrti »Virtual 4« idealen način za predstavitev novega e-tron Sportbacka kupcem na Japonskem in širom sveta. V Evropi ga pričakujemo jeseni, v ZDA in Aziji pa bo na voljo proti koncu leta.
Audi e-tron Sportback bo v Para-resničnem Tokiju parkiran na različnih lokacijah. Uporabnike, ki se ga bodo v virtualnem svetu dotaknili z roko, bo usmeril v naš paviljon Audi Metorit. Gre za natančen digitalni posnetek resničnega paviljona, v kakršnem smo leta 2019 na münchenskem letališču, kasneje pa še v Šanghaju predstavljali našega e-trona.
Obiskovalci digitalnega sveta »Virtual 4« si bodo lahko ogledali drugega člana družine e-tron, Audijevi avatarji pa jim bodo na voljo za podrobnejšo predstavitev njegovih funkcionalnosti, oblikovanja in tehnologije. Igralci 'Virtual Marketa' se bodo po Audi Metoritu lahko tudi zapeljali na testno vožnjo.
Audi bo v 'Virtual Marketu 4' sodeloval z 42 drugimi podjetji in 1.400 prodajnimi mesti.