Audi in Ducati: čisti užitek na štirih in dveh kolesih

Strokovnjaka znamk Audi in Ducati preizkušata zmogljivosti modelov Audi e-tron GT in Ducati Panigale V4 R.

21.08.2024 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

Kar nekaj trenutkov mine, preden Jaan-Mattes Reiling, tehnični vodja projektov pri znamki Audi, in Alessandro Valia, glavni testni voznik pri znamki Ducati, umakneta pogled s takrat še prototipa Audi e-tron GT1 in motornega kolesa Ducati Panigale V4 R. Z videzom in zmogljivostjo sta ju povsem očarala.

Reiling in Valia sta se s tehničnimi podrobnostmi visokozmogljivega avtomobila in motornega kolesa spoznala na dirkalni stezi centra Audi Driving Experience v Neuburgu na Donavi. Poleg vozniških doživetij Audi stezo uporablja tudi za preizkuse in predstavitve dirkalnikov, zato je to idealno prizorišče za pogovor o posodobljenem modelu Audi e-tron GT. Vrhunske zmogljivosti dvo- in štirikolesnika sta ju navdušile že v teoriji, kasneje pa sta prototip e-tron GT1 preizkusila še v praksi in uživala v nekaj kilometrih električne vožnje.

Video title

“quote”

“quote”

1920x1920_b_A236661_large

Kar nekaj trenutkov mine, preden Jaan-Mattes Reiling, tehnični vodja projektov pri znamki Audi, in Alessandro Valia, glavni testni voznik pri znamki Ducati, umakneta pogled s takrat še prototipa Audi e-tron GT1 in motornega kolesa Ducati Panigale V4 R. Z videzom in zmogljivostjo sta ju povsem očarala.

Reiling in Valia sta se s tehničnimi podrobnostmi visokozmogljivega avtomobila in motornega kolesa spoznala na dirkalni stezi centra Audi Driving Experience v Neuburgu na Donavi. Poleg vozniških doživetij Audi stezo uporablja tudi za preizkuse in predstavitve dirkalnikov, zato je to idealno prizorišče za pogovor o posodobljenem modelu Audi e-tron GT. Vrhunske zmogljivosti dvo- in štirikolesnika sta ju navdušile že v teoriji, kasneje pa sta prototip e-tron GT1 preizkusila še v praksi in uživala v nekaj kilometrih električne vožnje.

Alessandro Valia (spredaj) in Jaan Mattes Reiling se pogovarjata v novem, v času pogovora še prototipu Audi e-tron GT1.

small text

heading

button

1920x1920_A236664_large

Pri nadzoru obeh vozil pomaga elektronika

Poleg izjemne moči motorja, nizke teže in dinamične vožnje Panigale vključuje tudi asistenčne sisteme2 za lažje in varnejše upravljanje motocikla, zlasti izven dirkališča. "S tehnologijami, kot so zavorni sistem ABS z možnostjo zaviranja v ovinku (Cornering ABS), nadzor proti zdrsu (Ducati Traction Control) in sistem proti dvigu prednjega kolesa (Ducati Wheelie Control), pomagamo voznikom doseči najboljšo tehniko vožnje," pojasnjuje Valia. Za nadzorovano drsenje s prekrmiljenjem ima Panigale V4 R vgrajeno funkcijo dinamičnega nadzora zdrsa (Ducati Slide Control, DSC) po vzoru Audijevega načina 'Drift'. "Navdušen sem nad tem, kako enostavno je voziti tako zmogljiv motor in kako udobno ter varno se počutiš zaradi elektronske opreme in asistenčnih sistemov2," je povedal Reiling.

Tudi štirivratni gran turismo omogoča prilagajanje voznih lastnosti glede na potrebe voznika. Glavni testni voznik pri Ducatiju je v celoti izkoristil nove nastavitve, ki so bile dodane prototipu prenovljenega modela e-tron GT1.

Audi in Ducati v skupini premijskih znamk

Audi in Ducati sta poleg znamk Bentley in Lamborghini del skupine premijskih znamk znotraj koncerna Volkswagen. S to združitvijo lahko znamke izkoristijo skupno moč koncerna na poti v električno prihodnost in se oprejo na sinergije na področju tehničnega razvoja, nabave in prodaje.

Posamezne znamke znotraj skupine imajo dovolj svobode, da se osredotočijo na svoje edinstvene prednosti, kot je inovativen design pri znamki Audi ali dinamična izkušnja vožnje pri znamki Ducati.

1920x1920_A236664_large

Pri nadzoru obeh vozil pomaga elektronika

Poleg izjemne moči motorja, nizke teže in dinamične vožnje Panigale vključuje tudi asistenčne sisteme2 za lažje in varnejše upravljanje motocikla, zlasti izven dirkališča. "S tehnologijami, kot so zavorni sistem ABS z možnostjo zaviranja v ovinku (Cornering ABS), nadzor proti zdrsu (Ducati Traction Control) in sistem proti dvigu prednjega kolesa (Ducati Wheelie Control), pomagamo voznikom doseči najboljšo tehniko vožnje," pojasnjuje Valia. Za nadzorovano drsenje s prekrmiljenjem ima Panigale V4 R vgrajeno funkcijo dinamičnega nadzora zdrsa (Ducati Slide Control, DSC) po vzoru Audijevega načina 'Drift'. "Navdušen sem nad tem, kako enostavno je voziti tako zmogljiv motor in kako udobno ter varno se počutiš zaradi elektronske opreme in asistenčnih sistemov2," je povedal Reiling.

Tudi štirivratni gran turismo omogoča prilagajanje voznih lastnosti glede na potrebe voznika. Glavni testni voznik pri Ducatiju je v celoti izkoristil nove nastavitve, ki so bile dodane prototipu prenovljenega modela e-tron GT1.

Glavni testni voznik Alessandro Valia se sicer raje vozi na dveh kolesih, vendar je z veseljem naredil izjemo za Audi e-tron GT (na sliki je prototip posodobljenega modela1).

small text

heading

text

button
1920x1080_A236656_large
Nasprotno velja za Jaana Mattesa Reilinga, tehničnega vodjo projekta za Audi e-tron GT, ki se je odpovedal štirim kolesom in se raje odločil za dve.

 

Od dirkališča do vsakodnevne vožnje

Valia in Reiling, ki sta bila ključna pri razvoju novega prototipa e-tron GT in modela Ducati Panigale V4 R, se strinjata: "Z nadzorovanim dodajanjem moči je vožnja z modeloma e-tron GT in Panigale V4 R zelo preprosta in prijetna."

"Kljub športnemu značaju sta e-tron GT in Panigale zasnovana predvsem za vsakdanjo uporabo," pravi Audijev razvijalec Reiling. Njegov italijanski kolega dodaja: "Ni dvoma, da imata oba modela izjemno moč. Vendar lahko oba to moč tudi varno preneseta na cesto.

Vozniki motornih koles Ducati lahko izbirajo med različnimi načini vožnje, ki omogočajo prilagoditev voznih lastnosti tako na dirkališču kot na cesti. Na voljo imajo širok nabor možnosti, s katerimi lahko moč motornega kolesa prilagodijo svojim vozniškim spretnostim."

“Quote”

 

 

Video title
"
Pospeševanje in obvladovanje ovinkov sta naravnost fantastična.
"

Alessandro Valia o novem prototipu Audi e-tron GT

 

 

“Quote”

Video title

1920x1080_A236681_large

Nadgrajeni e-tron GT (na sliki prikazan kot prototip1) in Ducati Panigale V4 R utelešata športno, elegantno oblikovanje in čisto zmogljivost.

 

Dinamika in design, značilna za Audi in Ducati

Oba vrhunska modela, na dveh in štirih kolesih, sta si prislužila priznanje in spoštovanje strokovnjakov. Ni presenetljivo, da se Reiling in Valia strinjata glede moči in obvladljivosti obeh vozil.

"Sem velik ljubitelj znamke Ducati in zelo rad vozim svoj Ducati 996. Panigale pa vse to še nadgradi," pravi Reiling. Tako brezkompromisni motocikel kot električni gran turismo znamke Audi sta zasnovana za vrhunsko dirkaško izkušnjo.

Valia dodaja: "Poleg osupljivega designa me pri modelu e-tron GT navdušujejo tudi dinamika, lahkotnost in seveda moč tega povsem električnega športnega avtomobila. Pospeševanje in obvladovanje ovinkov sta naravnost fantastična."


1 Jaan-Mattes Reiling in Alessandro Valia sta na preizkušanju zmogljivosti uporabila še prototip prenovljenega modela Audi e-tron GT. Prenovljeni modeli iz družine Audi e-tron GT so zdaj že na voljo kot serijski modeli.

2 Asistenčni sistemi delujejo le znotraj sistemskih omejitev in so v pomoč pri vožnji. Za ustrezno pozornost v cestnem prometu je še vedno odgovorna vozeča oseba.

Audi_URL_link
Audi_URL_link

Novi Audi e-tron GT: mojstrovina, ki te naelektri

Audi e-tron GT quattro od premiere leta 2021 predstavlja električni in športni vrhunec Audijeve ponudbe. Nove različice prinašajo občutne izboljšave v zmogljivosti, dosegu, polnjenju in vozni dinamiki. Z modelom RS e-tron GT performance prvič predstavljamo povsem električni model RS performance, najmočnejši serijski Audi doslej.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik