Audi pospešuje tempo

Audi z novim strateškim programom Audi Agenda naslavlja ključna vprašanja za dolgoročni uspeh podjetja. Program se osredotoča na izdelke, tehnologije, blagovno znamko ter trga Kitajske in Severne Amerike, njegovi cilji pa so oživiti filozofijo 'Prednost je v tehniki', približati podjetje kupcem in še bolj okrepiti kakovost. To velja za vse izdelke in je hkrati tudi vodilo celotnega podjetja.

30.05.2024 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

Gernot Döllner

Predsednik uprave družbe Audi Gernot Döllner vidi električno platformo Premium Platform Electric in modelsko serijo Audi Q6 e-tron kot naslednji tehnološki preskok v smeri premijske električne kakovosti.

 

Izčrpana, a srečna. Carlos Sainz in Lucas Cruz se na strehi vozila Audi RS Q e-tron1 počasi prebijata skozi množico navijačev na cilju legendarnega Rallyja Dakar. Ko končno skočita z avtomobila, padeta v objem svoje ekipe. Po več mesecih dela, boja in upanja je zmagoslavni trenutek končno tu. Audi je prvič osvojil Rally Dakar, po dvanajstih etapah in 4.600 kilometrih dirkanja po pesku, kamenju in gramozu.

 

To je zgodovinski uspeh: Audi je prvi proizvajalec, ki je zmagal na najtežjem rallyju na svetu z električnim pogonskim sistemom. "S to zmago je znamka Audi postavila še en mejnik v svetu motošporta," je ob zmagi dejal Gernot Döllner, predsednik upravnega odbora družbe Audi. In kar je zanj še pomembnejše: "V pripravah na ta rally smo si zastavili realističen cilj, nato pa smo kot ekipa naredili vse, kar smo lahko, da bi ga dosegli. Dokazali smo, da lahko z miselnostjo 'Prednost je v tehniki' in našimi standardi kakovosti vozilo pripeljemo do vrha tudi v najtežjih razmerah. Ta duh in miselnost sta za Audi ključnega pomena – tako v motošportu kot v celotnem podjetju. Sta osnova za uspešno obvladovanje vseh prihodnjih izzivov in sprememb v avtomobilski industriji."

Test1

Test2

Test 4

Video title

“quote”

“quote”

Gernot Döllner, predsednik uprave družbe Audi

"Znamka Audi ima številne prednosti. Na njih gradimo in sloganu 'Prednost je v tehniki' dajemo nov pomen."

– Gernot Döllner, predsednik uprave družbe Audi

small text

heading

text

button

Vsakodnevni izzivi Rallyja Dakar so se končali, toda Gernot Döllner in njegova ekipa se bodo še naprej spopadali s številnimi drugimi izzivi onkraj avtomobilskega športa. Svetovno gospodarsko in geopolitično okolje postaja vse bolj zahtevno, konkurenca, ki jo poganjajo tehnološke spremembe, pa vse močnejša. Preobrazba podjetja Audi je v polnem teku. Prehod na električno mobilnost za uveljavljenega proizvajalca avtomobilov, kot je Audi, pomeni vzporedni razvoj modelov z motorji na notranje zgorevanje, hibridnih modelov in električnih vozil. Poleg tega se razvoj vse bolj usmerja v programsko in strojno opremo, ki zagotavlja celovito digitalno izkušnjo v vozilu in bo kupce še tesneje povezala z blagovno znamko. Vse to prinaša priložnosti, vendar zahteva tudi obsežne naložbe in hitrejše razvojne cikle.

Za znamko Audi je to čas velikih sprememb, česar se dobro zaveda tudi Döllner. V zadnjih mesecih je z ekipo intenzivno pripravljal program z naslovom Audi Agenda, ki določa konkretne ukrepe za reševanje izzivov in vključuje celotno podjetje.

"Naši načrti so ambiciozni," pravi izvršni direktor. "Audi ima številne prednosti, ki smo jih razvijali desetletja. Na njih gradimo in sloganu 'Prednost je v tehniki' dajemo nov pomen: z ikoničnimi modeli, izjemno učinkovitostjo, navdihujočim designom ter intuitivno in kakovostno uporabniško izkušnjo."

 

V središču pozornosti: izdelki, tehnologija, blagovna znamka ter Kitajska in Severna Amerika

"Audi Agenda je naš načrt za reševanje ključnih izzivov in za čim hitrejši prihod naših modelov na ceste," pojasnjuje Gernot Döllner. V svojem jedru se Audi Agenda osredotoča na tisto, kar je pomembno kupcem: izdelek, tehnologijo in blagovno znamko. Čeprav to velja po vsem svetu, so prioritete v Evropi, na Kitajskem in v Severni Ameriki različne. Za vsako od teh področij so bili opredeljeni posebni delovni sklopi in odgovornosti.

Na področju izdelkov je bil glavni poudarek v zadnjih mesecih predvsem na prilagoditvi modela Audi Q6 e-tron, da bi izpolnili pričakovanja kupcev. Proizvodnja se je začela konec leta 2023, zdaj pa potekajo priprave za začetek prodaje. Naslednji korak je dokončanje drugih pomembnih novih modelov za leto 2024, med katerimi so Audi A6 e-tron2, Audi A52 in Audi Q52.

Audi nadaljuje z razvojem tehnologij, zlasti na področju električne mobilnosti, da bi kot pionir postavljal standarde na področju inovacij električnih vozil. "Gradimo na preizkušenih prednostih znamke Audi, kot so oblikovanje, konstrukcija podvozja in naš štirikolesni pogon quattro. Vendar pa slogan 'Prednost je v tehniki' razumemo širše," poudarja Döllner. "Oblikovati želimo celostno uporabniško izkušnjo, od vozne dinamike do digitalnega ekosistema in avtonomne vožnje. Želimo biti vodilni na področju učinkovitosti vožnje." V ta namen Audi pri razvoju novih modelov spreminja pristop v smeri 'programska oprema na prvem mestu' in bo v prihodnosti ponujal vozila, katerih razvoj narekuje programska oprema – tako imenovana programsko definirana vozila (software‑defined vehicles, SDV).

small text

heading

text

button
Rally Dakar 2024.
Rally Dakar 2024: Po 12 etapah na sipinah, ostrem kamenju in prašnih cestah se je Audi uvrstil na vrh skupne razvrstitve z dirkalnikom Audi RS Q e-tron. 
Prva zmaga Audija na Rallyju Dakar.
Zgodovinski trenutek: Španca Carlos Sainz (desno) in Lucas Cruz na cilju praznujeta prvo zmago Audija na Rallyju Dakar. 
Audi SQ6 e-tron.
Audi Q6 e-tron in Audi SQ6 e-tron (na sliki) predstavljata preobrazbo znamke štirih krogov v vodilno podjetje na področju električne mobilnosti. Z novo platformo, arhitekturo elektronike, tehnologijo polnjenja in baterij ter pionirskim designom Audi Q6 e-tron utira pot v popolnoma električno prihodnost pri znamki Audi.
Audi Q5 Roadjet e-tron.
Za krepitev položaja na Kitajskem se Audi na novo pozicionira, ključno vlogo pri tem igrata skupni podjetji FAW-Volkswagen in SAIC Volkswagen. Audi z obema podjetjema že leta proizvaja vozila, kot je na primer Audi Q5 Roadjet e-tron. (Vozilo se proizvaja lokalno pri povezanih podjetjih in je na voljo izključno na Kitajskem.)
Audi A3 allstreet.
Audi A3 allstreet je značilni crossover iz družine A3. S svojim terenskim videzom, tremi centimetri večjega odmika od tal kot pri modelu A3 Sportback in dvignjenim položajem sedežev ponuja vozno izkušnjo, podobno SUV-ju, v kombinaciji z visoko funkcionalnostjo.

V okviru programa Audi Agenda podjetje krepi tudi svojo blagovno znamko, s ciljem, da bi postala še bolj oprijemljiva, dostopna in prilagojena kupcem. Audi želi tako še dodatno utrditi in razširiti svoj položaj na svetovnih trgih, pri čemer se poudarki razlikujejo med regijami. V Evropi je cilj utrditi odlične rezultate iz preteklih let. Na Kitajskem, kjer ima Audi dolgo zgodovino uspehov, želi skupaj s partnerji v skupnih podjetjih pospešiti razvoj v električni dobi. Načrt za Severno Ameriko pa je izkoristiti nove tržne priložnosti in v prihodnosti prodati bistveno več vozil.


Močna ekipa, stabilni procesi in gospodarska uspešnost

"Znamko Audi želimo približati kupcem po vsem svetu in v naših avtomobilih združiti napredno tehnologijo in edinstven design. V ospredje postavljamo kakovost, ne le pri naših modelih, temveč kot miselnost celotnega podjetja," pravi Döllner.

Döllner od svojih vodij pričakuje podjetniški pragmatizem in jasneje opredeljene odgovornosti. "V zadnjih mesecih smo veliko dosegli, vendar morajo naši ključni procesi postati bolj stabilni." Njegovi glavni področji delovanja sta organizacijska struktura in proces nastajanja izdelkov (Product Emergence Process, PEP). Da bi novi modeli čim hitreje prišli na ceste, mora velika organizacija, kot je Audi, nemoteno delovati na treh ravneh: upravni odbor, ki nosi splošno odgovornost, organizacija izdelčnih linij, ki skrbi za modele, in tehnični strokovnjaki, odgovorni za posamezne sisteme. "Pomembno je, da ob morebitnih trenjih hitro najdemo rešitve in sprejmemo odločitve, ki so v interesu podjetja na vseh treh ravneh. Naši kupci in kakovost naših izdelkov so za nas na prvem mestu."

Jürgen Rittersberger, član uprave družbe Audi, finance, pravne zadeve in IT.
"S strateškim programom Audi Agenda smo začrtali jasen načrt in se lotili pravih nalog. Naše podjetje preoblikujemo v smeri električne mobilnosti in digitalizacije ter dosledno razvijamo svoj poslovni model. Z vrnitvijo filozofije 'Prednost je v tehniki' v središče blagovne znamke želimo voditi razvoj na področju kakovosti in oblikovanja." - Jürgen Rittersberger, član uprave družbe Audi, finance, pravne zadeve in IT.
Xavier Ros, član uprave družbe Audi, kadrovska služba.
"Audi mi predstavlja močno blagovno znamko, močne izdelke in močno ekipo. Ekipa je po mojem mnenju osnova za vse. Ljudje so tisti, ki resnično spodbujajo uspeh podjetja, še posebej pri znamki Audi, saj ga krepi način, kako se zaposleni identificirajo z znamko. Ustvarja poseben timski duh, ki nas je vodil skozi številne izzive, nazadnje med pandemijo koronavirusa. Ta poseben Audi duh moramo negovati, saj se bomo v prihodnjih letih brez dvoma srečevali s številnimi spremembami in novimi izzivi." - Xavier Ros, član uprave družbe Audi, kadrovska služba.

“Quote”

 

 

Video title
"
Pomembno je, da ob morebitnih trenjih hitro najdemo rešitve in sprejmemo odločitve, ki so v interesu podjetja na vseh treh ravneh. Naši kupci in kakovost naših izdelkov so za nas na prvem mestu.
"

- Xavier Ros, član upravne družbe Audi, kadrovska služba

Xavier Ros, član upravne družbe Audi, kadrovska služba

"Pomembno je, da ob morebitnih trenjih hitro najdemo rešitve in sprejmemo odločitve, ki so v interesu podjetja na vseh treh ravneh. Naši kupci in kakovost naših izdelkov so za nas na prvem mestu."

- Xavier Ros, član upravne družbe Audi, kadrovska služba

Podlaga je zagotovljena: struktura oddelkov pod upravnim odborom znamke Audi je bila poenostavljena in racionalizirana, prav tako tudi organizacija izdelčnih linij – s poudarkom na hitrejših in trdnejših odločitvah. "Zdaj je čas, da novo organizacijo uvedemo v prakso," pravi Döllner, ki se pri tem sklicuje na širši cilj Audi Agende. "Ključno je, da so vsi zaposleni predani programu in se z njim poistovetijo. Audijeva ekipa je temelj vsega."

Poleg močne ekipe in stabilnih procesov je pomembna tudi finančna uspešnost, še posebej v zahtevnih gospodarskih razmerah. "Naš dolgoročni cilj za skupino Audi je 14-odstotni donos," pravi Döllner. Da bi ta cilj dosegli, so začeli izvajati program Performance Program 14. Ta zagotavlja finančno uspešnost Audi Agende in sprošča finančna sredstva za naložbe v blagovno znamko, izdelčni portfelj in tehnologije.

 

1 Audi RS Q e-tron: Prikazano vozilo je dirkalnik za Rally Dakar in ni dostopen kot serijski model. Profesionalni voznik, zaprt krog. Ne poskušajte sami.
2 Modeli te generacije še niso na voljo za nakup.

 

 

“Quote”

Video title

Audi SQ6 e-tron.
Audi SQ6 e-tron.

Audi širi svoj portfelj z novimi modeli in jasnimi tehnološkimi načrti

V naslednjih letih bo znamka Audi svoj portfelj izdelkov osvežila z več kot 20 novimi vozili. Med načrtovanimi novostmi so tako električna vozila kot tudi modeli s klasičnim motorjem, vsak z edinstvenim značajem in značilno Audijevo DNK.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik