Audi Sport 29.11.2024
Januarja 2024 se bo Audi že tretjič podal na najzahtevnejšo puščavsko preizkušnjo na svetu z nizkoemisijskim vozilom. "Naše vozniške ekipe so od leta 2022 s šestimi etapnimi zmagami in 22 drugimi dnevnimi uvrstitvami na stopničke Rallyja Dakar že pokazale, česa je v osnovi sposoben RS Q e-tron," je povedal Rolf Michl, vodja motošporta pri znamki Audi. "Zdaj moramo naše zmožnosti dokazovati karseda stalno, da se bomo lahko borili za najboljše uvrstitve." Audi Sport je temeljito analiziral dosedanje nastope, identificiral kritične točke in postavil jasne prioritete za nadaljnji razvoj. Dr. Leonardo Pascali, novi tehnični vodja projekta, se je od zgodnje pomladi naprej s svojo razvojno ekipo osredotočal na pet tematskih področij.
Varnost: še dodatno izboljšanje že visoke stopnje
Zaradi nezgod Stéphana Peterhansela in Carlosa Sainza na lanskem Rallyju Dakar je Audi še dodatno izboljšal varnost vozila. "Naš cilj je bil zmanjšati maksimalno navpično pospeševanje pri pristankih po velikih skokih," je povedal dr. Leonardo Pascali. S prilagoditvami vzmeti, blažilnikov in omejevalnika prislona v podvozju so inženirji bolje časovno razporedili en del obremenitve in tako omogočili obvladovanje platforme, ki pomembno prispeva k celotni zmogljivosti vozila. Drugi del izboljšav vključuje novo oblazinjenje sedežev, ki pomaga razporediti obremenitve za voznika in sovoznika na daljše časovno obdobje ter tako zmanjšuje največje obremenitve. Pri razvoju so inženirji posebno pozornost namenili togosti materialov in geometrijam oblazinjenja, pri čemer so upoštevali tudi vpliv temperature kabine na trdnost pen. Prav tako so skrbno preučili varnost potnikov po trdem frontalnem pristanku, kot se je zgodil pri drugi nezgodi Carlosa Sainza na Rallyju Dakar 2023, ko je trčil na nos vozila.