Digitalni obisk muzeja z aplikacijo Audi Tradition

V Audijevem muzeju v Ingolstadtu je na ogled posebna razstava, posvečena znamki NSU in njeni pestri zgodovini. Sočasno z razstavo je izšla tudi nova aplikacija Audi Tradition, ki služi kot virtualni vodnik po muzeju, obenem pa omogoča ogled razstave tudi na daljavo.

3.03.2022 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

Model NSU Ro 80

Na novi posebni razstavi z naslovom Der fünfte Ring (Peti krog) v muzeju Audi Museum mobile je prikazan tudi model NSU Ro 80. Leta 1967 je bil NSU Ro 80 kot prvi nemški avtomobil razglašen za avto leta.

 

Leta 1932 so se pod imenom Auto Union AG in logotipom s štirimi prepletenimi krogi združili štirje nemški proizvajalci vozil: Audi, DKW, Horch in Wanderer. Marca 1969 se je podjetju Auto Union GmbH, ki je imelo sedež v Ingolstadtu, pridružilo še podjetje NSU Motorenwerke AG iz Neckarsulma. Nastala je nova družba Audi NSU Auto Union AG. Znamka NSU, najstarejša predhodnica današnje znamke Audi, je še danes neločljivo povezana z Audijevo tovarno v Neckarsulmu – kratica NSU namreč izhaja iz imena mesta Neckarsulm, ki leži ob sotočju rek Neckar in Sulm.

Oddelek Audi Tradition slavni znamki, ki je bila sprva ustanovljena v Riedlingenu leta 1873 kot delavnica za izdelavo pletilnih strojev, zdaj posveča posebno razstavo z naslovom Der fünfte Ring (Peti krog). Do 24. septembra bo v muzeju Audi museum mobile v Ingolstadtu na ogled enajst avtomobilov, 23 motociklov, kolo in pletilni stroj. Poleg razstavnih eksponatov so obiskovalcem za dodatne informacije na voljo razstavne stene velikega formata in štiri multimedijske postaje.

Gertrude Eisemann na motociklu znamke NSU z močjo 2 KM

Fotografija v ozadju prikazuje “mojstrico motocikla” Gertrude Eisemann na motociklu znamke NSU z močjo 2 KM. Leta 1905 je postala prva motoristka, ki je zmagala na dirki na dolge proge Eisenach – Berlin – Eisenach s povprečno hitrostjo 42 km/h.

 

Sočasno z razstavo je izšla nova aplikacija Audi Tradition

Nova aplikacija Audi Tradition služi kot digitalni vodnik po muzeju in obiskovalcem ponuja poglobljeno vsebino o razstavljenih vozilih v pisni ter zvočni obliki, nudi pa tudi 360-stopinjski panoramski pogled na izbrane modele. Obiskovalci lahko na zaslonu svojih pametnih telefonov doživijo vse tisto, kar v muzeju ni dovoljeno, na primer vstopijo v vozilo in si podrobneje ogledajo notranjost. Aplikacija je na voljo vsem uporabnikom mobilnih naprav z operacijskima sistemoma iOS in Android. Poleg vsebin, povezanih z razstavo Der fünfte Ring, so v aplikaciji tudi dodatne multimedijske vsebine, kot je prelet z dronom po razstavi, ponuja pa tudi informacije o stalnih razstavah v muzeju in dostop do trgovine z dodatno opremo, literaturo in rezervnimi deli za Audijeve starodobnike.

“Kljub pandemiji in omejitvam družabnega življenja smo se odločili, da razstavo odpremo po načrtovanem urniku in tako kulturo in zgodovino postavimo v ospredje. Zelo smo veseli, da je z novo aplikacijo muzej zaživel tudi v digitalni obliki. Z multimedijskimi vsebinami obiskovalcem ponujamo še bolj interaktivno in privlačno izkušnjo, obenem pa z aplikacijo ljudem omogočamo, da si razstavo ogledajo tudi z domačega kavča,” je povedal generalni direktor podjetja Auto Union GmbH Stefan Trauf. “Hkrati pa seveda upamo, da bo aplikacija vzbudila zanimanje za dejanski obisk muzeja. Doživeti razstavo v živo, z vsemi svojimi čuti, je in bo vedno ostalo posebno doživetje,” še dodaja Trauf.

Video title

“quote”

NSU Wankel Spider

NSU Wankel Spider je bil prvi serijsko izdelan avtomobil, ki ga je poganjal rotacijski batni motor. V ozadju je model Ro 80.

Pletilni stroj iz osemdesetih let 19. stoletja.

Pletilni stroj iz osemdesetih let 19. stoletja.

“quote”

2023: Praznovanje 150. obletnice znamke NSU z razstavo v Neckarsulmu

Zgodovina podjetja NSU, ki je svojo pot začelo z izdelavo pletilnih strojev in koles in nato preraslo v proizvajalca motornih koles in avtomobilov, odraža razvoj na področju mobilnosti v Nemčiji. Po besedah kustosa razstave Stefana Felberja je znamka NSU impresiven prikaz tega, kako zelo se je mobilnost spremenila v zadnjih 150 letih. “Razstava v Ingolstadtu je uvod v 150. obletnico znamke NSU v naslednjem letu, ki jo bomo obeležili z veliko razstavo v Neckarsulmu,” je povedal Felber.

Eden od vrhuncev trenutne razstave v Ingolstadtu je NSU Wankel Spider, prvi avtomobil, opremljen s standardnim rotacijskim batnim motorjem. Dvosedežni kabriolet, ki ga je zasnoval legendarni italijanski oblikovalec Guissepe Bertone, je bil senzacija na avtosalonu IAA leta 1963. Med eksponati je tudi zadnji model, ki so ga razvili pri NSU, Volkswagen K 70. Štirivratna limuzina s tremi stranskimi stekli in harmonično obliko je bila zamisel Clausa Lutheja, takrat glavnega oblikovalca pri NSU, ki se je podpisal tudi pod prelomno obliko modela Ro 80 – na razstavi lahko vidite različico Ro 80 iz leta 1977.

small text

heading

text

button

small text

heading

text

button

NSU-jevo varno kolo Arrow.

NSU-jevo varno kolo Arrow.

NSU-jev 500 kubični dirkalni motor.

NSU-jev 500 kubični dirkalni motor.

Avgusta 1956 je Delphin III dosegel hitrost 339 km/h in postal najhitrejši motocikel svojega časa.

Avgusta 1956 je Delphin III dosegel hitrost 339 km/h in postal najhitrejši motocikel svojega časa.

Motocikel znamke NSU z dvovaljnim motorjem in močjo 8 KM je veljal za najmočnejši, najhitrejši in najdražji nemški motocikel svojega časa.

Motocikel znamke NSU z dvovaljnim motorjem in močjo 8 KM je veljal za najmočnejši, najhitrejši in najdražji nemški motocikel svojega časa.

Model NSU 5/15 od blizu.

Model NSU 5/15 od blizu.

Model NSU Prinz 30.

Model NSU Prinz 30.

“Quote”

 

 

Video title

 

 

Najhitrejši motocikli svojega časa

Med številnimi razstavljenimi motocikli je tudi motocikel z največjo prostornino, kar jih je izdelala znamka NSU. Motocikel iz leta 1914 je poganjal dvovaljni motor z močjo 8 KM in je bil najmočnejši, najhitrejši in najdražji serijski motocikel svojega časa. Takrat je moral delavec za motocikel, ki je stal 1.575 nemških mark, delati skoraj dve leti, saj so delavci v povprečju zaslužili le okoli 900 mark na leto. Na posebni razstavi pa si lahko ogledate tudi najhitrejši motocikel iz petdesetih let prejšnjega stoletja, NSU-jev rekordni Delphin III, ki je leta 1956 dosegel najvišjo hitrost 339 km/h.

 

Doživite znamko Audi

Prenesite aplikacijo Audi Tradition:

Vabljeni tudi k obisku spletne strani Audi museum mobile (v angleščini) in virtualnem ogledu muzeja.

“Quote”

Video title

Štiri krogi Audi
Štiri krogi Audi

Zakaj so v Audijevem logotipu štirje krogi?

Naš znak s štirimi krogi pozna ves svet. Zaupali vam bomo njegov pomen in vam predstavili njegov razvoj vse od leta 1932 do danes.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik