E-mobilnost 23.04.2025
Oswin Röder ne skriva navdušenja: "Električna platforma nam daje več možnosti za natančno uravnavanje vozne dinamike in udobja." Vodja razvoja podvozja pri znamki Audi skupaj s svojo ekipo skrbi, da avtomobili, kot je Audi S6 Avant e-tron, v svojih voznih lastnostih utelešajo značilne vrednote Audijeve DNK: uravnoteženost, stabilnost, natančnost, lahkotnost in nadzor. Te vozne lastnosti je mogoče občutiti v vsakem modelu znamke Audi, ne glede na to, ali ga poganja električni ali klasični motor, ali gre za kompaktni model ali vozilo višjega razreda. Audi mora biti vedno prepoznaven, občuten in doživet kot Audi. Nizko težišče modela S6 Avant e-tron prispeva k boljši vodljivosti, pri čemer je cilj vedno enak: "Podvozje in krmiljenje morata biti usklajena tako, da se vozilo odziva neposredno in je vožnja lahkotna in brez napora," pojasnjuje Oswin Röder.
Električni pogon quattro pri modelu Audi S6 Avant e-tron prinaša pomembno prednost za Audijeve inženirje, omogoča namreč popolnoma prilagodljivo porazdelitev navora med sprednjo in zadnjo premo. Za razliko od vozil z motorjem na notranje zgorevanje, torej z enim samim virom pogona, lahko pri električnem vozilu z elektromotorjem na vsaki premi precej svobodno določijo, koliko moči bo na voljo spredaj ali zadaj. Elektromotorja v sistemu štirikolesnega pogona quattro v modelu Audi S6 Avant e-tron imata pri tem na voljo določeno rezervo moči, ki omogoča spremenljivo porazdelitev navora na sprednjo ali zadnjo premo tudi pri polni obremenitvi. To pa ima izjemno pozitiven vpliv na vozno dinamiko. Pri modelu Audi S6 Avant e-tron je vzdolžna porazdelitev navora povezana tudi s prečno porazdelitvijo v obliki vektoriranja zavornega navora (brake torque vectoring). Dva krmilnika delujeta usklajeno in skrbita za natančnost pri zavijanju, tudi pri visokih obremenitvah.