Audi Sport 23.06.2022
-
Iskanje po AudiLab Slovenija
Na dirki GP Ice Race v avstrijskem Zell am Seeju smo bili priča posebni menjavi v vozniški kabini: z Mattiasom Ekströmom na sovoznikovem sedežu in štartno številko 224 je Ken Block na snegu in ledu preizkusil dirkalnik Audi RS Q e-tron. To je bil prvi nastop spektakularnega prototipa po uspešnem krstu na slovitem Rallyju Dakar.
16.02.2022 Avtor: Audi Team Fotografije: Arhiv Audi
Ken Block z modelom Audi quattro A2 Group B.
Audi RS Q e-tron, s katerim je Audi na januarskem Dakarju nanizal štiri etapne zmage, je bil le ena izmed zvezd na ledeni progi. Oddelek Audi Tradition je v Zell am See pripeljal rally dirkalnik Audi quattro A2 Group B, ki je tekmoval v rallyju na Finskem leta 1983. Veliko prahu pa sta dvignila tudi modela DKW F 91 in DKW Hartmann Formula V.
Konec tedna, ki ga je Ken Block preživel v Evropi, je bil zanj, kot da bi se znašel v avtomobilističnem raju. “Dirkanje z dirkalnikom Audi RS Q e-tron je bila fenomenalna izkušnja, čeprav se avtomobil v puščavi verjetno počuti bolje kot v snegu,” je povedal. “Po zaslugi Mattiasa Ekströma, ki mi je potrpežljivo razložil vse posebnosti svojega avtomobila, sem že po nekaj minutah za volanom razumel njegov čar.”
“quote”
“quote”
Mattias Ekström je Kenu Blocku pred dirko na snegu pojasnil vse posebnosti svojega dirkalnika Audi RS Q e-tron, ki ga je uspešno preizkusil v puščavi na Rallyju Dakar.
Navdušen je bil tudi Mattias Ekström. “Ken je bil že po treh zavojih povsem domač z dirkalnikom,” je dejal Šved, ki je bil z devetim mestom najuspešnejši Audijev voznik na Rallyju Dakar 2022. Dirka v Avstriji je bila zanj odlična priprava na nastop na prestižni Dirki prvakov (Race of Champions), ki se je v začetku februarja odvila na severu Švedske. Ekström je moral šele v polfinalu priznati poraz proti končnemu zmagovalcu Sébastienu Loebu.
Ken Block, Audi quattro Rallye A2 Gruppe B
Pogled v kabino dirkalnika Audi RS Q e-tron.
Dirkalnik Audi RS Q e-tron v akciji na zasneženi cesti.
Mattias Ekström in Ken Block v kabini dirkalnika Audi RS Q e-tron.
Mattias Ekström in Ken Block sta navdušena nad novim dirkalnikom Audi RS Q e-tron.
Ken Block si je privoščil tudi skok v preteklost in se po progi zapeljal z legendarnim modelom Audi quattro A2 Group B.
Veliko pozornosti na dirki GP Ice Race je dvignil tudi model DKW Hartmann Formula V.
Skok v preteklost z modeli DKW Hartmann Formula V, Audi quattro Rally A2 Group B in DKW F91.
Dirkalnik RS Q e-tron v akciji med skokom na GP Ice Race.
“Quote”
Poleg preizkušanja dirkalnika Audi RS Q e-tron si je Ken Block privoščil tudi skok v preteklost in se po progi zapeljal z legendarnim modelom Audi quattro A2. Američan, ki se je že kot najstnik navduševal nad rally dirkalniki znamke Audi, to šteje za osebni vrhunec: “Neverjeten trenutek, ki ga ne bom hitro pozabil.”
Kmalu bo takšnih trenutkov še več. Ken z ekipo Hoonigan pripravlja video z naslovom Electrikhana, v katerem bo vozil povsem električni dirkalnik Audi S1 e-tron quattro Hoonitron, ki ga je po navdihu modela Audi Sport quattro S1 Audi razvil posebej zanj. Najnovejši del serije Gymkhana bo izšel v naslednjih nekaj mesecih, za lažje čakanje pa si v videu spodaj poglejte Kena Blocka in Mattiasa Ekströma v dirkalniku Audi RS Q e-tron.
Če se vam ne prikažejo slovenski podnapisi, najprej preverite, da je prikaz podnapisov vklopljen - pod ikono CC v spodnjem desnem kotu predvajalnika videa je rdeča črtica. Vklopite jih s klikom na ikono. Za slovenske podnapise kliknite na sosednjo ikono zobnika in v spustnem meniju pri "Subtitles/CC" izberite "slovenščina".
“Quote”
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila. Pridržujemo si pravico do napak v vsebini in do sprememb.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
© 2021. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.