podjetje 26.09.2024
Novi vodja oblikovanja, 52-letni Massimo Frascella, je diplomiral na torinskem Istituto d`Arte Applicata & Design. Kariero je začel pri podjetju Stile Bertone, sledile so zaposlitve v podjetjih Ford Motor Company in Kia, k Audiju pa prihaja z mesta glavnega oblikovalca v podjetju Jaguar Land Rover.
"Prihod k Audiju je zame poseben trenutek. V veliko čast mi je, da bom lahko prevzel vlogo glavnega kreativnega direktorja in da bom vodil tako nadarjeno ekipo oblikovalcev, ki na najbolj inovativen in prepoznaven način oblikuje prihodnost znamke. Verjamem v čustveno moč oblikovanja, ki navdihuje, povezuje in spodbuja spremembe," je povedal Frascella in obljubil, da bo spodbujal kreativnost kot osrednje vodilo znamke Audi.
Frascellov pristop k oblikovanju temelji na enostavnosti. "Moja strast je oblikovanje brez odvečnega okrasja, ki ne sledi zgolj sodobnim trendom, temveč uteleša brezčasno estetiko in prefinjenost."
Z Massimom Frascello bo znamka Audi začrtala smer razvoja prihodnjih generacij Audijevih modelov. V naslednjih letih bodo številne tehnološke inovacije odločilno spremenile oblikovno zasnovo in delovanje serijskih vozil v vseh segmentih. Zato je Audi nedavno preoblikoval svoj oblikovalski oddelek, ki zdaj poroča neposredno predsedniku uprave.