podjetje 27.02.2025
"Z novo tehnologijo MHEV plus si v naših novih vozilih z motorji z notranjim zgorevanjem na osnovi platforme PPC (Premium Platform Combustion) prizadevamo za elektrifikacijo, ki je prilagojena potrebam naših kupcev," je povedal Geoffrey Bouquot, direktor tehničnega razvoja v družbi AUDI AG. "S tem krepimo naš produktni portfelj popolnoma električnih modelov, priključnih hibridov in vozil z učinkovitimi motorji z notranjim zgorevanjem."
Tehnologija MHEV plus med drugim omogoča delno električno vožnjo, električno kratkotrajno povečanje moči ter občutno povečanje učinkovitosti in udobja. Blagi hibridni sistem v novih modelih Audi A5 in Q5 je sestavljen iz treh bistvenih komponent: kompaktno zasnovanega novega alternatorja v pogonskem sklopu z integrirano močnostno elektroniko in sinhronskim motorjem s stalnim vzbujanjem (PSM), 48-voltne baterije in jermenskega zagonskega alternatorja. Komponente 48 voltnega sistema so tekočinsko hlajene, kar omogoča doseganje optimalnih pogojev delovanja. Arhitekturo sistema MHEV plus je mogoče integrirati v različne modele s sprednjim pogonom in pogonom quattro, ki temeljijo na platformi PPC (Premium Platform Combustion).
Nova tehnologija MHEV plus omogoča izključno električne načine delovanja in lahko podpira motor z notranjim zgorevanjem. Sistem tako povečuje zmogljivost in agilnost ter hkrati zmanjšuje porabo goriva in s tem emisije CO2. Tako so pri motorju 2.0 TDI (150 kW, pogon spredaj/quattro)1 mogoči prihranki do 10 g/km oz. 0,38 l/100 km, pri motorju 3.0 TFSI V6 (270 kW, pogon quattro)2 pa do 17 g/km oz. 0,74 l/100 km (po kriterijih WLTP).