Audi Sport 29.06.2023
-
Iskanje po AudiLab Slovenija
29.03.2023 Avtor: AUDI AG Fotografije: Audi Media Center
Gospod Fehlberger, stari ste 40 let in že 20 let vozite modele RS, trenutno RS 6 Avant. Zakaj takšna zvestoba znamki?
Andreas Fehlberger: Vse se je začelo, ko mi je v času poklicnega usposabljanja takratni šef dovolil voziti svoj RS 4. Takoj sem bil zasvojen. Vedno sem imel rad karavane, RS 6 pa je avtomobil, ki je idealen za vsako priložnost. Pogosto ga uporabljam za velike nakupe. Poleg tega sem si vedno želel nekaj posebnega, ne avtomobila, ki bi bil majhen ali običajne barve. Svoj prvi RS sem kupil leta 2002, to je bil RS 4 generacije B5 v Daytona sivi barvi z bisernim sijajem. Nato sem imel dva modela RS 5, enega v Suzuka sivi kovinski barvi in drugega v Ipanema rjavi kovinski barvi. Nazadnje sem pristal pri modelu RS 6, imel sem že model generacije C7 v Austin rumeni kovinski barvi, zdaj pa vozim RS 6 trenutne generacije C8 v barvi Berry Pearl Effect.
Očitno je, da ste ljubitelj individualnih barv. Kaj pa sicer menite o trenutnem oblikovnem jeziku modela RS 6 Avant?
Prav tak je, kot mora biti. Če bi bilo po moje, bi bil RS 6 še bolj ostrega videza. C7 je bil po zunanjosti nekoliko bolj drzen, C8 pa je s še bolj 'okroglimi lički', elementi iz karbonskih vlaken in 22-palčnimi pnevmatikami, ki jih uporabljam pozimi in poleti, pravi avto zame. Velikost koles je zame odločilni kriterij (smeh).
Avtomobil, ki se mu ni mogoče upreti: trije moški na vrhu stopnic občudujejo RS 6 Avant v barvi Berry Pearl Effect.
Z leti se je zmogljivost vozil v skoraj vseh segmentih povečevala, vaš RS 6 Avant se ponaša s kar 600 konjskih moči. Je to v duhu današnjega časa?
O tem bi lahko razpravljala ure in ure. Cenim zmogljivost, ko jo potrebujem, vendar seveda ne grem vedno do skrajnih meja; večino časa vozim precej udobno. Potem je tu še vidik goriva, ki je trenutno prav tako velik problem, saj liter stane več kot dva evra. V povprečju z enajstimi ali dvanajstimi litri prevozim približno 100 kilometrov. Tu in tam mi to uspe tudi z manj kot desetimi litri, kadar vozim v varčnem načinu.
Se kdaj odpravite na dirkališče?
Nikoli po lastni želji. Pred kratkim sem bil v Italiji, tam se rad vozim po gorskih prelazih. Vendar vozim predvsem zaradi užitka. Ker pa mi je pomembno, da znam obvladovati avtomobil, ki ima takšno moč, se udeležujem treningov na dirkališču, kadar se ponudi priložnost.
“quote”
Andreas Fehlberger vozi predvsem zaradi užitka, vendar se s svojim avtomobilom RS 6 Avant še vedno redno udeležuje treningov vožnje.
Fehlberger v mestu Erding blizu Münchna vodi Hotel am Schlossberg. Tudi po večjih nakupih za hotelsko kuhinjo se odpravi s svojim avtomobilom RS 6 Avant.
“quote”
Poglejmo nekaj let v prihodnost. Bi vozili delno električni RS 6 Avant?
Takole bom rekel: ne bi mu nasprotoval, vendar bi morala biti videz in izkušnja prava, enaka kot pri mojem RS 6. Za zdaj se še ne vidim v povsem električnem avtomobilu.
Je RS 6 Avant vaš edini avto?
Da, ker je vse, kar potrebujem, tudi ob sobotah in nedeljah se vozim z njim. Kot sem rekel, je zame popoln vsestranski avtomobil, tako rekoč 'mojster za vse'. Ima neomejeno moč, dovolj prostora za vso družino in neverjeten videz. Štirikolesni pogon quattro je bil zame še en pomemben kriterij. Če bi imel avto pogon le na zadnji kolesi, bi kupil kaj drugega. Tudi keramični zavorni sistem RS je absolutno obvezen. Potem so tu še laserski žarometi in zadnje luči, ki me vedno znova očarajo, še posebej pri odklepanju in zaklepanju vozila. Sem pa tudi velik ljubitelj zvočnega sistema Bang & Olufsen.
Keramični zavorni sistem RS z modrimi zavornimi koluti daje kontrast laku v barvi Berry Pearl Effect.
RS 6 Avant je bogato opremljen, tudi z naprednim zvočnim sistemom Bang & Olufsen s 3D-zvokom.
Kako pa se nanj odziva vaša okolica?
Lani v Münchnu je nekaj časa za mano hitel kolesar in me pri rdeči luči na semaforju prosil, če lahko naredi nekaj fotografij. Verjetno zaradi barve, ogromnih koles ali na splošno veličastnega videza avtomobila. Morda pa tudi zato, ker se avtomobil v Nemčiji, svetovni prestolnici karavanov, preprosto dobro obnese.
Ali pri svoji različici modela RS 6 Avant kaj pogrešate, pričakujete še kaj več od njegovega naslednika?
Moral bi si privoščiti masažne sedeže in morda malo več zvoka (smeh). Vesel bi bil, če bi se naslednji RS 6 še bolj osredotočil na osvetlitev z diodami OLED.
“Quote”
“Quote”
Andreas Fehlberger (40) se je rodil v Münchnu in odraščal v Erdingu. Po šolanju na področju hotelskega managementa je zaključil magistrski študij hotelirstva in postal specialist za hotelirstvo in turizem. Njegovi konjički so šport in hitri avtomobili, kot je Audi RS 6.
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila. Pridržujemo si pravico do napak v vsebini in do sprememb.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
© 2021. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.