Münchensko letališče

Napredna arhitektura za prihodnost e-mobilnosti

Audijev Brand Experience Center na letališču v Münchnu trajnostno arhitekturo združuje s polnilnico za električne avtomobile.

14.12.2020 Avtor: Bernd Zerreles  Fotografije: Peter Zauner Architektur

Audi Brand Experience Center

Pogled z vzhodne strani: pročelje Audijevega Brand Experience Centra; pred njim je prostor za dinamično vožnjo. V stekleni fasadi so dobro vidne črne sončne celice. Najbolj opazna značilnost stavbe je večnamenska dvonadstropna škatla s srebrnim okvirjem. Levi del stavbe bomo v prihodnosti podaljšali v most, ki bo povezoval dva modula.

Osupljiva arhitektura, trajnostno oblikovanje

Pri Audiju nismo edini, ki se v teh časih zavzemamo za trajnostno prihodnost. Sodobna arhitektura okoljski trajnosti posveča prav toliko pozornosti kot estetsko privlačnemu oblikovanju. Audijev Brand Experience Center na münchenskem letališču izpolnjuje oba kriterija. Kocka velikosti 30 x 30 metrov, ki na štirih notranjih stebrih prosto lebdi v zraku, je le prvi od načrtovanih treh modulov. V notranjosti je z armiranimi betonskimi ploščami razdeljena na več nadstropij.

Stavbo je za Audi zasnoval münchenski arhitekt Peter Zauner. »Projektna naloga je bilo okolju prijazno prizorišče, ki sprejme do 2.000 ljudi. S konceptom 'prilagodljive škatle'  je neverjetno vsestransko in večnamensko.«

Dve zastekljeni fasadi z vhodoma ponujata neoviran razgled proti vzhodu in zahodu. Toplotni sistem poganja geotermalna energija. Cevi, ki ogrevajo ali ohlajajo prostor, so vgrajene v stenske in talne plošče, zaradi česar je stavba okolju prijazna, njeno vzdrževanje pa gospodarno.

Video title

“quote”

“quote”

small text

heading

text

button

Audi Brand Experience Center

Audi Brand Experience Center

Pogled v notranjost drugega nadstropja razkriva enega od štirih nosilnih stebrov. Vsako nadstropje nudi 530 kvadratnih metrov površine. Bele stene po potrebi omogočajo začasno razdelitev prostora.

Presežek sončne energije za polnjenje Audi e-tronov

Stavba je posebna tudi zaradi 1.650 sončnih celic, vgrajenih v stekleno fasado. Njihova skupna površina znaša 450 kvadratnih metrov, proizvedejo pa lahko 42.000 kilovatnih ur električne energije na leto. To je približno toliko energije, kot jo v enem letu porabi deset štiričlanskih gospodinjstev, veliko več kot jo potrebuje stavba sama. Presežek shranjujemo v rabljenih in obnovljenih baterijah s kapaciteto 320 kilovatnih ur.

 Sophie Scholl je organizatorka prireditev v Audijevem kampusu na münchenskem letališču, kamor spada tudi Audi Brand Experience Center. »Sočasno s predstavitvijo Audi e-trona na trgu smo v Audi Brand Experience Centru vzpostavili prvi povsem zeleni polnilni sistem za našo floto električnih vozil,« pojasni.

Namesto da bi presežek električne energije vračali nazaj v omrežje, ga pametni sistem za upravljanje z energijo porabi za napajanje šestih javno dostopnih polnilnih mest pred stavbo. V optimalnih pogojih se polnilnice napajajo izključno s sončno energijo, če pa bi se baterije zaradi pomanjkanja sonca izpraznile, lahko vskoči rezervni napajalni sistem. Dve od šestih polnilnic s 150 kilovati omogočata hitro polnjenje. Ti terminali dopolnjujejo Audijevih 78 polnilnic na münchenskem letališču, ki so povezane v enega največjih električnih polnilnih parkov v Evropi.

small text

heading

text

button

“Quote”

 

 

Audi Brand Experience Center

 

Video title
Audi Brand Experience Center

Stavba, ki odraža preobrazbo podjetja Audi

Audi že več kot 20 let nenehno širi svoj kampus na münchenskem letališču. Brand Experience Center je najnovejša pridobitev v družini, ki jo sestavljajo myAudi, Audijev konferenčni center in še trije Audijevi izobraževalni centri.

Audi Brand Experience Center je več kot le mednarodni center za izobraževanje Audijevega osebja. Kot pojasnjuje Horst Hanschur, ki je kot podpredsednik oddelka za razvoj maloprodaje in podpore kupcem odgovoren za vodenje centra: »Stavba je zasnovana kot osrednje prizorišče Audijevih prireditev, zato mora odražati preobrazbo podjetja v ponudnika trajnostne mobilnosti.«

Pri Audiju nameravamo do leta 2025 poskrbeti za ogljično nevtralnost vseh svojih proizvodnih lokacij po svetu in najkasneje do leta 2050 postati popolnoma ogljično nevtralno podjetje. Audi Brand Experience Center je obenem izraz in navdih tega cilja.

Audi Brand Experience Center

 

 

“Quote”

Video title
E-tron S Sportback
audi-e-tron-s-sportback-navarrablau-metallic

E-mobilnost

Zastavili smo si cilj: do leta 2025 bomo predstavili 30 elektrificiranih vozil, od tega 20 popolnoma električnih avtomobilov, ki pri vožnji ne proizvajajo izpustov CO2. To je naša vizija trajnostne prihodnosti.

Preberite več

E-tron S Sportback
E-tron S Sportback

E-mobilnost

Zastavili smo si cilj: do leta 2025 bomo predstavili 30 elektrificiranih vozil, od tega 20 popolnoma električnih avtomobilov, ki pri vožnji ne proizvajajo izpustov CO2. To je naša vizija trajnostne prihodnosti.

Preberite več

Morda bi vas zanimali tudi članki:

2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik