inovacije 15.02.2021
-
Iskanje
skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,6-4,3 l/100 km,
skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 149-111g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,5-4,2 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 148-109 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,8-3,9 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 155-101 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,9-3,9 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 157-101 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,1-6,0l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 161-157 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,7-4,2 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 156-110 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,8-4,2 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 157-111 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 5,4 - 3,7 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 143 - 98 g/km
Opomba: konfiguracija tega modela še ni na voljo.
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,7-4,3 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 156-113 g/km.
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,8-4,0 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja(NEVC): 156-104 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,9-4,1 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja(NEVC): 157-108 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,6-5,8 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja(NEVC): 172-152 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): bencin: 2,1-1,9l /100 km |
električna energija: 17,9-17,4 kWh/100km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 47-43g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 7,5-4,4 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 172-116 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): bencin: 2,1-1,9l /100 km |
električna energija: 21,9-17,5 kWh/100km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 48-44g/km
Opomba: konfiguracija modela Audi A7 Sportback e še ni na voljo.
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 8,3 - 5,7 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 189-151 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): bencin: 2,7-2,5l /100 km |
električna energija: 21,2-20,8 kWh/100km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 61-57g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 6,6-4,4 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 150-115 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 7,6-4,7 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 174-124g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 7,7-4,7 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 174-123 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja(NEVC): 7,5-4,4 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 172-115 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): bencin: 2,4-2,0l /100 km |
električna energija: 19,1-17,5 kWh/100km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 54-46 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 9,1-6,6 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja(NEVC): 208-175 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 9,1-6,5 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja(NEVC): 208-172 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 7,0-6,0 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 161-137 g/km
Skupna poraba goriva, kombinirana vožnja (NEVC): 7,3-6,3 l/100 km
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja (NEVC): 166-143 g/km
Opomba: konfiguracija trenutno ni na voljo.
Poraba energije, kombinirana vožnja v kWh/100 km (NEVC): 26,6 - 22,4
Poraba energije, kombinirana vožnja v kWh/100 km (WLTP): 24,3 - 21,0
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja v g/km: 0
Poraba energije, kombinirana vožnja v kWh/100 km (NEVC): 23,9 - 20,6
Poraba energije, kombinirana vožnja v kWh/100 km (WLTP): 26,3 - 21,6
Skupne emisije CO2, kombinirana vožnja v g/km: 0
Pri Audiju odkrivamo nove tehnološke razsežnosti avtomobilskih luči. Prvotno so luči vozila v prvi vrsti služile varnosti vseh udeležencev v cestnem prometu. Z digitalizacijo žarometov in zadnjih luči se ponujajo možnosti, kot jih doslej še nismo poznali: luči postajajo sredstvo zunanje komunikacije in interakcije, individualizirajo dizajn ter kupcem omogočajo nove možnosti oblikovanja in personalizacije.
14.01.2021 Avtor: Audi Team Fotografije: Arhiv Audi
Luči so doživele pravi tehnološki preskok: razvoj od halogenskih žarometov prek ksenonskih žarometov do LED-tehnologije v avtomobilih je trajal manj kot dve desetletji. Ti tehnološki mejniki so voznikom prinesli veliko dodano vrednost. Audijeve luči niso skrbele le za vedno boljšo vidljivost, ampak so tudi zaznamovale obraze modelov v vsakem obdobju ter vsakodnevni uporabnosti dodale komunikacijsko in estetsko razsežnost.
"Avto s svetlobnimi signali komunicira s svojo okolico."
S preobrazbo luči sta se hkrati izboljšali osvetlitev in energetska učinkovitost. Sedaj digitalizacija omogoča še dodaten razcvet inovativnosti in prinaša popolnoma nove oblikovalske možnosti: luči postajajo pametne. Avto s svetlobnimi signali komunicira s svojo okolico. Že leta 2003 je takratni Audi A8 nudil sistem adaptive light z avtomatskim in dinamičnim uravnavanjem višine svetlobnega snopa, še preden je leta 2010 kamera na vetrobranskem steklu zaznavala druge udeležence v prometu. Dve leti pozneje smo svojo inovativnost in vlogo pionirja utrdili z modelom R8: uvedba dinamičnega smernika, s katerim je nakazano menjavo smeri mogoče opaziti že s kotičkom očesa, je predstavljala bistveno višjo raven varnosti – vse do danes. Po premieri v modelu R8 LMX je Audi leta 2017 v luksuzni limuzini A8 predstavil LED-žaromete v HD matrični tehnologiji z laserskimi lučmi kot dodatnimi dolgimi lučmi – to je bila svetovna inovacija med velikoserijskimi modeli. Z digitalizacijo matričnih LED-žarometov pa jim sedaj dodajamo še večjo raznolikost. Digitalne zadnje OLED-luči v novem Q5 od letos odpirajo vrata Car2X-komunikaciji in prvič pri konfiguraciji vozila omogočajo izbiro med novimi dizajni zadnjih luči.
“quote”
Audi e-tron Sportback 55 quattro
Audi Q5 40 TDI
Poleg inteligentnega osvetljevanja cestišča naši avtomobili z markantnimi svetlobnimi grafikami in dinamičnimi svetlobnimi animacijami dobivajo nezamenljiv karakter. Že danes so kupcem opcijsko in glede na model na voljo različne svetlobne grafike, tem pa bo sledilo še več različnih izvedb. Z dinamičnimi smerniki ali učinkovitim uprizarjanjem funkcij Coming Home in Leaving Home pri odklepanju vozila in izstopanju luči odražajo značaj vozila. V prihodnosti bodo tehnologije luči poskrbele za še varnejšo vožnjo, opaznejšo individualnost vsakega modela in učinkovitejšo zunanjo komunikacijo.
“Quote”
Audi A7 Sportback
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila. Pridržujemo si pravico do napak v vsebini in do sprememb.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
© 2020. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.