S preobrazbo luči sta se hkrati izboljšali osvetlitev in energetska učinkovitost. Sedaj digitalizacija omogoča še dodaten razcvet inovativnosti in prinaša popolnoma nove oblikovalske možnosti: luči postajajo pametne. Avto s svetlobnimi signali komunicira s svojo okolico. Že leta 2003 je takratni Audi A8 nudil sistem adaptive light z avtomatskim in dinamičnim uravnavanjem višine svetlobnega snopa, še preden je leta 2010 kamera na vetrobranskem steklu zaznavala druge udeležence v prometu. Dve leti pozneje smo svojo inovativnost in vlogo pionirja utrdili z modelom R8: uvedba dinamičnega smernika, s katerim je nakazano menjavo smeri mogoče opaziti že s kotičkom očesa, je predstavljala bistveno višjo raven varnosti – vse do danes. Po premieri v modelu R8 LMX je Audi leta 2017 v luksuzni limuzini A8 predstavil LED-žaromete v HD matrični tehnologiji z laserskimi lučmi kot dodatnimi dolgimi lučmi – to je bila svetovna inovacija med velikoserijskimi modeli. Z digitalizacijo matričnih LED-žarometov pa jim sedaj dodajamo še večjo raznolikost. Digitalne zadnje OLED-luči v novem Q5 od letos odpirajo vrata Car2X-komunikaciji in prvič pri konfiguraciji vozila omogočajo izbiro med novimi dizajni zadnjih luči.