Najsodobnejši motorji z notranjim zgorevanjem s tehnologijo MHEV plus
Nova družina modelov Audi Q5 SUV temelji na platformi PPC (Premium Platform Combustion) in je opremljena z visokoučinkovito tehnologijo MHEV plus. Novi sistem MHEV plus z 48-voltnim električnim omrežjem podpira motor z notranjim zgorevanjem, zmanjšuje izpuste CO2 ter hkrati povečuje zmogljivost in udobje vožnje. V omejenem obsegu omogoča tudi izključno električno manevriranje in parkiranje.
Novi alternator v pogonskem sklopu ustvarja dodaten pogonski navor do 230 Nm in moč do 18 kW (24 KM). 48-voltni sistem poleg tega omogoča uporabo električno gnanega kompresorja klimatske naprave. Njegova velika prednost je, da klimatska naprava s polno močjo deluje tudi pri izključenem motorju in v notranjosti vozila ohranja prijetno temperaturo.
Litij-ionska baterija MHEV plus ima kapaciteto 1,7 kWh. Jermenski zagonski alternator prevzema osnovni nalogi zagona motorja in oskrbe akumulatorja z električno energijo. Alternator v pogonskem sklopu omogoča delno električno vožnjo, razbremenjuje motor z notranjim zgorevanjem in pomaga zmanjšati porabo goriva. Pri upočasnjevanju alternator v pogonskem sklopu v baterijo vrne do 25 kW energije (rekuperacija). Platforma PPC tako omogoča postopno elektrifikacijo v obliki blagih hibridov. V prihodnosti so načrtovani tudi priključni hibridi z veliko baterijo in možnostjo zunanjega polnjenja.
Dinamične krmilne lastnosti in najnovejša generacija asistenčnih sistemov
Novi Audi Q5 SUV nudi za znamko značilne vozne lastnosti s pretežno nevtralnim odzivanjem vozila, z optimiziranimi nastavitvami podvozja in krmiljenja pa se je občutno povečalo udobje. Serijsko je opremljen z jeklenim podvozjem z dinamično karakteristiko, na voljo pa je tudi športno podvozje (serijsko pri SQ5). Sistem pasivnega blaženja FSD (Frequency Selective Damping) omogoča boljšo lego na cesti, opcijsko pa je na voljo tudi podvozje z zračnim vzmetenjem in prilagodljivim uravnavanjem blaženja.
Audi v novih modelih Q5 ponuja široko paleto asistenčnih sistemov. Serijska oprema vključuje parkirni sistem zadaj s prikazom oddaljenosti, tempomat in omejevalnik hitrosti, opozorilo za zapuščanje voznega pasu, asistenco za učinkovitost ter asistenco za zaznavanje pozornosti in utrujenosti voznika. Na voljo so tudi dodatni opcijski asistenčni paketi z naprednimi funkcijami, ki še dodatno izboljšujejo varnost in udobje vožnje.
Koncept prikazovanja in upravljanja ter pametni infotainment sistem
Družina vozil Audi Q5 SUV je opremljena s popolnoma povezljivim digitalnim interjerjem, ki ga zaznamuje digitalni oder (Digital Stage) z Audijevim panoramskim MMI-zaslonom in 10,9-palčnim sovoznikovim zaslonom z načinom zasebnosti. Številne funkcije vozila je mogoče upravljati z glasovno asistenco Audi Assistant, ki uporablja umetno inteligenco in je prikazana kot avatar.
Infotainment sistem temelji na operacijskem sistemu Android Automotive OS, ki omogoča brezžične posodobitve in integracijo aplikacij tretjih ponudnikov. Vrhunski avdiosistem Bang & Olufsen Premium Sound s 16 zvočniki in močjo 685 vatov ustvarja edinstven prostorski zvok s pomočjo tehnologije Symphoria. Sistem vključuje tudi funkcijo VNC (Vehicle Noise Compensation) za odpravljanje motečega hrupa v notranjosti vozila, uporabniki pa lahko svojo zvočno izkušnjo nadgradijo z dodatnimi možnostmi prek funkcij na zahtevo.
Individualno prilagodljiv projicirni sistem
Audi Q5 je po želji na voljo s prilagodljivim projicirnim sistemom (HUD), ki na pregleden način prikuje številne informacije, na primer o hitrosti, asistenčnih sistemih, navigacijskih napotkih ali medijskih podatkih. Ta novost omogoča vozniku upravljanje ključnih funkcij brez odvračanja pogleda s ceste, kar izboljša varnost in udobje vožnje.
Trajnostna proizvodnja v tovarni v Mehiki
Nova družina Audi Q5 se proizvaja v Audijevi tovarni v mestu San José Chiapa v Mehiki. Tovarna se ponaša s proizvodnjo, ki varčuje z viri, in je kot prva na svetu s certifikatom za učinkovito upravljanje z vodo v skladu s standardi organizacije Alliance for Water Stewardship (AWS) zgled za trajnostno uporabo vode. Poleg tega Audi Mehika stremi k doseganju ogljično nevtralne proizvodnje1.
1 Audi neto ogljično nevtralnost obravnava kot stanje, v katerem se po izčrpanju drugih možnih ukrepov za zmanjšanje izpustov CO₂, ki jih povzročajo izdelki ali dejavnosti Audija in/ali trenutno neizogibnih izpustov CO₂ v okviru dobavne verige, proizvodnje in recikliranja vozil Audi, zagotovi vsaj kvantitativna kompenzacija s prostovoljnimi in globalnimi projekti za odstranjevanje CO₂ iz ozračja. V fazi uporabe vozila, to je od trenutka, ko je vozilo dostavljeno kupcu, se proizvedeni izpusti CO₂ ne upoštevajo.