Novi modeli Audi A5: sodobna športnost in vrhunska proporcionalna razmerja

Znamka Audi z novo družino modelov A5 odpira novo poglavje v uspešni zgodovini srednjega razreda vozil. Trideset let po prvem modelu A4 najnovejša generacija, zdaj poimenovana Audi A5, navdušuje z izostrenim oblikovalskim jezikom in vrhunskimi sorazmerji.

21.08.2024 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

S povečanjem palete modelov je znamka Audi z letom 2024 spremenila označevanje vozil: sode številke bodo označevale električne modele, lihe pa vozila z motorji z notranjim zgorevanjem.

Audi A5 Avant
Audi A5 Avant.

 

Nov slog v notranjosti daje občutek prostornosti, izboljšan koncept upravljanja pa olajša interakcijo z vozilom. Ponudbo dopolnjujejo učinkoviti, delno elektrificirani motorji z notranjim zgorevanjem in osupljivi modeli S.

S povečanjem palete modelov je znamka Audi z letom 2024 spremenila označevanje vozil: sode številke bodo označevale električne modele, lihe pa vozila z motorji z notranjim zgorevanjem.

Dolgoletna prodajna uspešnica Audi A4 se je preimenovala v Audi A5, na voljo pa bo v štirih različicah: kot A5 limuzina in S5 limuzina ter kot Avant A5 in S5 Avant. To so prvi modeli, ki bodo predstavljeni na platformi Premium Platform Combustion (PPC) za vozila z motorji na notranje zgorevanje.

“Poleg razširitve ponudbe povsem električnih vozil uvajamo tudi novo generacijo modelov z učinkovitimi motorji z notranjim zgorevanjem. Prva med njimi je družina Audi A5 s športnim designom, povsem novo notranjostjo in v prihodnost usmerjeno arhitekturo elektronike. Napredna tehnologija MHEV plus omogoča delno električno vožnjo in s tem še učinkovitejšo vožnjo,”, je o novi družini modelov povedal izvršni direktor družbe Audi Gernot Döllner.

Video title

“quote”

S povečanjem palete modelov je znamka Audi z letom 2024 spremenila označevanje vozil: sode številke bodo označevale električne modele, lihe pa vozila z motorji z notranjim zgorevanjem. Dolgoletna prodajna uspešnica Audi A4 se je preimenovala v Audi A5, na voljo pa bo v štirih različicah: kot A5 limuzina in S5 limuzina ter kot Avant A5 in S5 Avant. To so prvi modeli, ki bodo predstavljeni na platformi Premium Platform Combustion (PPC) za vozila z motorji na notranje zgorevanje.

“quote”

Audi A5 limuzina.
Audi A5 limuzina.

 

"Poleg razširitve ponudbe povsem električnih vozil uvajamo tudi novo generacijo modelov z učinkovitimi motorji z notranjim zgorevanjem. Prva med njimi je družina Audi A5 s športnim designom, povsem novo notranjostjo in v prihodnost usmerjeno arhitekturo elektronike. Napredna tehnologija MHEV plus omogoča delno električno vožnjo in s tem še učinkovitejšo vožnjo," je o novi družini modelov povedal izvršni direktor družbe Audi Gernot Döllner.

 

Dinamična in mišičasta zunanjost

Novi modeli Audi A5 bodo daljši, širši in bolj bogato opremljeni, s čimer se uvrščajo v višji srednji avtomobilski razred. Spremenjene mere z dolgo medosno razdaljo, velikimi platišči in ravno, športno karoserijo poosebljajo napredno dinamiko in vrhunske standarde. Pri limuzini se pokrov prtljažnika, ki je novost v tem segmentu, odpira z zadnjim steklom, zaradi svoje velikosti pa omogoča veliko lažji dostop do prtljažnega prostora. Pri Avantu se dinamično napeta strešna linija preliva v brezhibno integriran strešni usmernik zraka, ki se razteza nad športnim, ravnim zadnjim steklom.

Na sprednjem delu prevladuje širok in ploščat enodelni okvir mreže hladilnika s tridimenzionalno strukturo satovja. Skupaj s tankimi in natančno oblikovanimi žarometi zaznamuje 'obraz' vozila in mu daje markanten in osredotočen izraz. Poudarjene linije na sprednjih in zadnjih kolesih spominjajo na zgodovinski Audi quattro in so ključni element oblikovalske DNK znamke Audi. Športnost in čustvenost poudarja tudi zadnji del vozila z neprekinjenim, tridimenzionalnim svetlobnim trakom, sodoben design odbijača s temnim difuzorjem in visokokakovostnimi pravokotnimi okvirji izpušnih cevi.

small text

heading

text

button

Audi S5 limuzina.
Audi S5 limuzina.

 

Novi standardi na področju digitalnih luči

Spredaj imajo vozila Audi A5 digitalne dnevne luči LED, zadaj pa digitalne zadnje luči OLED druge generacije. S približno 60 segmenti na digitalni element OLED A5 zadaj vse bolj spominja na zaslon. To omogoča komunikacijo vozil z okolico (Car-to-X) in povečuje varnost v cestnem prometu, na primer z novo komunikacijsko lučjo.

Dinamični svetlobni učinki pri odklepanju in zapuščanju vozila odražajo estetiko gibanja kot del svetlobne DNK znamke Audi. Enako tudi aktivni digitalni svetlobni podpis, ki izraža nov občutek živahnosti. Žarometi in zadnje luči so tridimenzionalni, ponujajo opcijski digitalni svetlobni podpis in tako združujejo fizični in digitalni svet.

 

V novi notranjosti se tehnologija združi z udobjem

Zasnova notranjosti novega modela Audi A5 temelji na štirih značilnostih: notranjost je narejena po meri človeka, kar pomeni, da je dosledno prilagojena potrebam uporabnikov. Druga posebnost je digitalni oder, ki se v obliki MMI-zaslonov prikaže na vidnem mestu pred voznikom in sovoznikom. Audi A5 s poudarki na materialih izpolnjuje zahteve po občutku velikodušne prostornosti z visoko ravnijo udobja. Jasna struktura in logično upravljanje v notranjosti zagotavljata nadzor v vseh situacijah in sta hkrati četrta značilnost, ki jo imenujemo vizualna jasnost. Temu je dodana še opcijska dinamična interakcijska luč, ki omogoča interakcijo vozila s potniki.

small text

heading

text

button
Notranjost modela S5 limuzina.
Notranjost modela S5 limuzina
Notranjost modela S5 limuzina
Notranjost modela S5 limuzina.

Panoramski MMI-zaslon Audi in virtualni prikazovalnik

Novi koncept upravljanja družine Audi A5 z arhitekturo elektronike E³ povečuje interakcijo z vozilom. Novi Audi A5 se brezhibno vključuje v digitalni ekosistem naših kupcev in ponuja prilagojeno izkušnjo povezljivosti. Tanek, prostostoječi panoramski MMI-zaslon je narejen v ukrivljeni izvedbi in tehnologiji OLED, sestavljata pa ga virtualna armaturna plošča z 11,9-palčno diagonalo zaslona in 14,5-palčni MMI-zaslon na dotik. Audi je digitalni oder za potnike spredaj dopolnil z opcijskim 10,9-palčnim MMI-zaslonom za sovoznika, ki je odlično integriran v zasnovo armaturne plošče. Novi A5 ima nastavljiv virtualni prikazovalnik, ki je v primerjavi s predhodnikom še bolj izpopolnjen. Voznik ima zdaj prvič možnost upravljati vozilo in funkcije infotainment sistema prek virtualnega prikazovalnika.

 

Napredni hibridni sistem MHEV plus

Novi sistem MHEV plus, ki temelji na 48-voltnem električnem sistemu, podpira motor z notranjim zgorevanjem in hkrati povečuje njegovo zmogljivost. Nov generator pogonskega sklopa (TSG) omogoča delno električno vožnjo, ki prispeva k manjši porabi goriva. Sistem MHEV plus prinaša v primerjavi s sistemom MHEV znatne prednosti na področju izpustov CO2 in porabe goriva1.

TSG ima poleg tega funkcijo, da lahko za kratek čas motorju z notranjim zgorevanjem doda do 18 kW (24 KM) električne moči. Pri zaviranju TSG vrača energijo v baterijo (rekuperacija) z močjo do 25 kW. Zato sta manevriranje in parkiranje v električnem načinu možna v omejenem obsegu. Zaradi možnosti uporabe izključno električnega kompresorja klimatske naprave lahko klimatska naprava deluje tudi, ko vozilo stoji pred semaforjem in motor z notranjim zgorevanjem ne deluje.

“Quote”

 

 

Video title

 

 

“Quote”

Video title

Audi S5 Avant
Audi S5 Avant.

 

Dinamična zasnova podvozja in krmiljenja

Zaradi nenehnega razvoja podvozja novi Audi A5 odlično prenaša vozne lastnosti, značilne za znamko Audi, na cesto. Rezultat tega razvoja je A5 z natančnim, lahkotnim in nevtralnim obnašanjem med vožnjo, pri katerem je z opcijskim podvozjem s prilagodljivimi blažilniki razlika med udobjem in športnostjo še bolj opazna. Veliko bolj natančno je postalo tudi krmiljenje, ki je pri novem modelu na voljo izključno kot progresivno krmiljenje.

 

1 Prednosti, ki so bile omenjene glede izpustov CO2 in porabe goriva, vključujejo vpliv dodatne teže sistema MHEV plus v primerjavi s sistemom MHEV. Drugi učinki CO2 na ravni vozila, ki so lahko posledica odstopanj pogonskega sklopa, teže ali voznega upora obravnavanega vozila s sistemom MHEV plus v primerjavi z referenčnim vozilom z MHEV (npr. nadaljnji razvoj motorja z notranjim zgorevanjem ali osnovnega menjalnika, spremembe kotalnega upora, aerodinamike ali teže), niso upoštevani.

Audi A5 limuzina
Audi A5 limuzina

Zmogljiva. Športna. Čustvena.

Novo Audi A5 limuzino odlikujejo športno-elegantna silhueta, popolnoma digitalizirana notranjost ter zmogljivi in učinkoviti pogoni.

Preberite več

Morda bi vas zanimali tudi članki:

2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik