Osveženi Audi Q4 e-tron

Priljubljena serija Audi Q4 e-tron je bila z modelskim letom 2024 obširno osvežena. Z novim prilagojenim podvozjem, edinstvenim zvokom in razširjenim naborom serijske opreme postavlja nove standarde. Poleg izboljšanega pogonskega koncepta in večje polnilne zmogljivosti se lahko pohvali tudi z večjo učinkovitostjo in bogato ponudbo asistenčnih sistemov. Odslej je tako po želji na voljo tudi prilagodljiva vozna asistenca, ki vozniku pomaga pri menjavi voznega pasu. Osvežene modele je že mogoče naročiti, cena posebne izvedbe Audi Q4 e-tron Business v Sloveniji znaša 49.990 evrov.

24.10.2023 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

Audi Q4 e-tron

 

Vse različice modela Q4 e-tron so opremljene z veliko baterijo s kapaciteto 77 kWh (82 kWh bruto). Zaradi izboljšane kemije celic se polnjenje z enosmernim tokom (DC) izvaja še hitreje. V idealnih pogojih se baterija napolni od 10 do 80 odstotkov v le približno 28 minutah. Pri modelih quattro je največja moč polnjenja z enosmernim tokom 175 kW, medtem ko pri izvedbah s pogonom zadaj znaša 135 kW.

Funkcija za zaščito baterije napolnjenost omejuje na 80 odstotkov in tako podaljšuje življenjsko dobo baterije. Načrtovalnik poti za modele e-tron omogoča inteligentno načrtovanje poti in polnjenja, prednost pa daje zmogljivim polnilnim postajam HPC (High Power Charging). Če sledite predlagani poti, sistem poskrbi za ustrezno kondicioniranje baterije in jo še pred prihodom na izbrano polnilno postajo pripravi za polnjenje. Če je cilj polnilni steber HPC, se aktivira toplotno kondicioniranje baterije, da se ta lahko napolni kar se da hitro. Pri seriji Audi Q4 e-tron se prvič izvaja tudi ohlajanje baterije, če njena temperatura po vožnji ali polnjenju prekorači določen temperaturni prag.

 

Nov pogonski sistem z večjo učinkovitostjo in večjo močjo

Vsi modeli Audi Q4 e-tron, tako s pogonom na zadnji kolesi kot tudi s štirikolesnim pogonom quattro, imajo na zadnji premi sinhronski motor s stalnim vzbujanjem (PSM). S prenovo serije Audi Q4 e-tron je bil razvit popolnoma nov PSM z večjo učinkovitostjo in večjo močjo. To modelom omogoča boljši razvoj moči in večji doseg, ki pri modelu Audi Q4 Sportback 45 e-tron na primer znaša do 562 kilometrov (po kriterijih WLTP).

Video title

“quote”

Audi Q4 e-tron
Audi Q4 e-tron

“quote”

Posebnost osvežene serije je izpopolnjen toplotni management, ki zagotavlja večjo učinkovitost novega elektromotorja. Pri tem je ključno energijsko varčno hlajenje, ki po zaslugi zasnove zobnikov menjalnika in komponent za dovajanje olja temperature v pogonskem sklopu ohranja na nizki ravni. Pri vzdrževanju ustrezne temperature olja ima pomembno vlogo tudi vodni hladilni plašč na zunanji strani statorja.

 

Izboljšana odzivnost krmiljenja: podvozje z Audijevo DNK

Nova nastavitev podvozja, ki sledi značilni DNK znamke Audi, prinaša izboljšano ravnovesje med udobjem, užitkom v vožnji in stabilnostjo. Ne glede na to, ali ima vozilo standardno podvozje, športno podvozje ali podvozje z uravnavanjem blaženja, so karakteristike krmiljenja in nastavitve blažilnikov individualno prilagojene. Rezultat so harmonično blaženje, izboljšana odzivnost krmiljenja in natančnejši nadzor nadgradnje.

Pri športnem podvozju je karoserija spuščena za 15 milimetrov. Nova nastavitev vzmeti in blažilnikov skupaj z novo nastavitvijo krmiljenja omogoča uravnoteženo in samozavestno vožnjo. Modeli Audi Q4 e-tron se na zasuke volana odzivajo bolj neposredno, kar prinaša več dinamike in izrazitejšo športnost.

small text

heading

text

button

Audi Q4 e-tron

 

Nova funkcija: pomoč pri menjavi voznega pasu

V seriji Audi Q4 e-tron je prvič opcijsko na voljo asistirana menjava voznega pasu v kombinaciji s prilagodljivo vozno asistenco. Deluje na avtocestah pri hitrosti nad 90 km/h aktivirate pa jo lahko prek vmesnika MMI. Sistem z belimi puščicami na zaslonu kombiniranega instrumenta in v prikazovalnem polju projicirnega sistema z obogateno resničnostjo prikazuje, ali je varno zamenjati vozni pas in na kateri strani. Če voznik s smerniki nakaže menjavo voznega pasu, mu sistem aktivno pomaga pri vrtenju volana, po menjavi pasu pa samodejno izklopi smernike. Vendar pa za upravljanje vozila ves čas ostaja odgovoren voznik.

Med opcijskimi sistemi je na voljo tudi prilagodljiva asistenca za hitrost, ki s pospeševanjem in zaviranjem uravnava razdaljo do spredaj vozečega vozila. Prilagodljiva vozna asistenca dopolnjuje delovanje prilagodljive asistence za hitrost s prečnim vodenjem: z blagim popravljanjem zasuka volana pomaga ohranjati vozilo na sredini voznega pasu. Voznik se mora le rahlo dotikati kapacitivnega volana, ki je del sistema in omogoča spremljanje voznikove osredotočenosti na vožnjo. Opozorilnik za menjavo voznega pasu pa nadzoruje promet za vozilom in ob njem ter opozori voznika, če ta želi zamenjati vozni pas v kritični situaciji.

Ključni asistenčni sistemi so na voljo serijsko, opcijski sistemi pa so združeni v naslednja paketa: Asistenčni paket plus in Asistenčni paket PRO z varnostnimi sistemi plus.

 

Razširjen nabor serijske opreme in posebne izvedbe

MMI navigacija plus, paket Audi connect Navigacija & infotainment in popolnoma digitalni 10,25‑palčni virtualni prikazovalnik Audi virtual cockpit so že del serijske opreme. Pokrov prtljažnika je serijsko opremljen z električnim pogonom in ga je v kombinaciji z opcijskim komfortnim ključem mogoče odpreti z gibom z nogo. Tudi ogrevanje sprednjih sedežev je zdaj na voljo že serijsko.

Z novo izvedbo S line je Audi razširil ponudbo možnosti za prilagajanje vozila po vašem okusu. Izrazito športni videz vozila Audi Q4 e-tron ustvarjajo obrobe kolesnih ohišij in spodnje zaključne vratne letve v kontrastni mitološko črni kovinski barvi laka, 21-palčna platišča z matiranim bronastim 5-krakim zvezdastim W-dizajnom, zatemnjeni matrični LED-žarometi, zatemnjene zadnje LED-luči in folija z Audijevimi krogi v bronasti barvi, ki je na voljo tako v kombinaciji s kremenasto sivo kot tudi z ledeniško belo in mitološko črno kovinsko barvo laka.

Audi Q4 e-tron

 

Karakterni zvok za edinstveno akustično identiteto

Modelska serija Audi Q4 e-tron ne izstopa le zaradi svojega videza in voznih lastnosti, ampak tudi zaradi svojega edinstvenega zvoka. Po prenovi ima kompaktni SUV edinstveno akustično identiteto, ki je na voljo kot tovarniška dodatna oprema.

Karakterni zvok modela Audi Q4 e-tron se razlikuje od zvokov drugih električnih modelov znamke Audi in drugih proizvajalcev električnih avtomobilov, zaradi česar se boste še bolj navezali na svoje vozilo. Novi zvok ni omejen le na nizke hitrosti do 25 km/h, ampak ga slišite tudi pri hitrejši vožnji, kar zagotavlja še večjo varnost v cestnem prometu. Vanj je integrirano in ves čas aktivno tudi zakonsko predpisano zvočno opozarjanje AVAS (Acoustic Vehicle Alerting System).

Digitalno ustvarjen zvok vožnje se predvaja prek dveh zunanjih zvočnikov na zadnjem delu vozila in dveh notranjih zvočnikov v zadnjih vratih. Inovativna zvočna kulisa se do najvišje hitrosti prilagaja glede na obremenitev in hitrost. Edinstveni zvok je zlahka prepoznaven in poudarja progresivni značaj vozila, voznik pa ga lahko prek sistema Audi drive select kadarkoli izključi.

small text

heading

text

button
Audi Q4 e-tron
Audi Q4 e-tron

Audi Q4 e-tron bo nastajal v pionirski tovarni električnih vozil v Bruslju

Da bi zadostili visokemu povpraševanju, bomo razširili trenutni obseg proizvodnje v Zwickauu in konec letošnjega leta serijo Audi Q4 e-tron začeli izdelovati tudi v naši tovarni v Bruslju, kjer od decembra 2022 že nastajata modela Audi Q8 e-tron in Audi Q8 Sportback e-tron. Pred tem je od leta 2018 tu potekala proizvodnja modela Audi e-tron; prvega popolnoma električnega modela znamke Audi. Bruseljska tovarna je sicer prvi velikoserijski proizvodni obrat na svetu z ogljično nevtralno proizvodnjo premijskih vozil, kar so potrdili neodvisni strokovnjaki.

V prihodnosti bomo vse naše tovarne prilagodili za proizvodnjo električnih vozil. Tovarni v Bruslju in obratu Böllinger Höfe v Neckarsulmu, kjer izdelujejo Audi e-tron GT, bo sledil Ingolstadt, kjer bo potekala izdelava prvega modela na novi platformi za prestižna električna vozila (Premium Platform Electric, PPE). Do konca desetletja bodo vse Audijeve tovarne izdelovale vsaj en popolnoma električni model. Cilj je, da bi vsi naši proizvodni obrati do leta 2025 dosegli proizvodnjo z negativno bilanco CO21, kar je že uspelo tovarnama v Bruslju in Györu.

 

1 Audi neto ogljično nevtralnost obravnava kot stanje, v katerem se po izčrpanju drugih možnih ukrepov za zmanjšanje izpustov CO₂, ki jih povzročajo izdelki ali dejavnosti Audija in/ali trenutno neizogibnih izpustov CO₂ v okviru dobavne verige, proizvodnje in recikliranja vozil Audi, zagotovi vsaj kvantitativna kompenzacija s prostovoljnimi in globalnimi projekti za odstranjevanje CO₂ iz ozračja. V fazi uporabe vozila, to je od trenutka, ko je vozilo dostavljeno kupcu, se proizvedeni izpusti CO₂ ne upoštevajo.

“Quote”

 

 

Video title

 

 

“Quote”

Video title

q4-2021-2468-oe-1
q4-2021-2468-oe

Razmišljajte napredno. Vozite napredno.

Audi Q4 e-tron prihodnost mobilnosti prenaša na cesto. Popolnoma električen, edinstven in pripravljen na vsakodnevne vožnje.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik