Pogled nazaj in v prihodnost: 30 let programa Audi exclusive

Program Audi exclusive že tri desetletja izpolnjuje individualne želje kupcev. Ob obletnici sta bili v Audi Forumu v Neckarsulmu predstavljeni dve izjemni vozili, mi pa smo se pogovarjali z dvema posameznikoma, ki sta strast do individualizacije spremenila v svoj poklic.

5.11.2025 Avtor: Jan Strahl  Fotografije: Dirk Bruniecki

Dva modela znamke Audi, ki dajeta vpogled v preteklost in prihodnost

Tri desetletja programa Audi exclusive pomenijo tri desetletja strasti do izjemnega, do sanjskih avtomobilov, ustvarjenih po meri posameznika. Strasti do novih idej, ki presenečajo in hkrati uresničujejo osebne želje kupcev. Obletnico smo počastili z dvema posebej prilagojenima voziloma, ki to filozofijo utelešata v popolnosti. Audi RS6 Avant v barvi Arrow Grey z mat učinkom združuje tradicionalno obrtniško natančnost, pozornost do detajlov in moč prave ikone. Noben drug model znamke Audi ne predstavlja bolje ravnovesja med športnostjo, vsakodnevno uporabnostjo in individualnimi možnostmi oblikovanja. Najbolj športna različica serije A6 že štiri generacije navdušuje kupce in ljubitelje programa Audi exclusive. Klasična barva zunanjosti Arrow Grey je z mat zaključkom na voljo le pri izbranih modelih, kar jo naredi še bolj posebno. Notranjost v brezčasnem odtenku Cognac Brown se odlično ujema z zunanjostjo. To je barva, ki je del palete Audi exclusive že od samega začetka in ostaja ena najbolj zaželenih še danes.

Novi Audi A6 Avant v barvi Galactic Blue Metallic pa simbolizira nov začetek in nove možnosti. Notranjost v barvah Ginger White/Black, poudarjena s kontrastnimi šivi v odtenku Bright Orange ter dekorativnimi elementi iz svetlosive lanene tkanine, ustvarja svetel in sodoben vtis. S to sodobno interpretacijo modela Audi A6 program Audi exclusive predstavlja sveže barvne kombinacije, ki odsevajo duh časa in pričakovanja mednarodnih kupcev.

 

 

Pogled na modela Audi A6 Avant in Audi RS6 Avant od spredaj.
Novi Audi A6 Avant v barvi Galactic Blue Metallic in Audi RS6 Avant v barvi Arrow Grey z mat zaključkom predstavljata ustvarjalno prihodnost in uspešno preteklost programa Audi exclusive. Obe vozili imata tisti poseben značaj, ki ga kupci cenijo že trideset let. 

 

Strokovno svetovanje v studiu Audi exclusive

Po besedah Stefana Bacha obe vozili odražata filozofijo programa Audi exclusive. Bach že več kot dvajset let svetuje kupcem in jih spremlja na poti do sanjskega avtomobila – od prvih zamisli do prevzema vozila. "Kupce rad povabim na kavo v naš studio v Neckarsulmu in jih povprašam, kaj imajo v mislih. Včasih že po njihovem slogu oblačenja začutim, kam nas bo vodila pot. Spet drugič pa jim pri iskanju navdiha pomagajo vzorci barv in materialov, ki si jih lahko ogledajo pri nas."

Težko bi preštel, koliko posebnih modelov je pomagal ustvariti v vseh teh letih, nekaterih zgodb pa se še vedno zelo dobro spominja. "Ena od strank si je dala sešiti krilo iz modrega usnja, enakega, kot smo ga uporabili za sedeže njenega avtomobila. Nosila ga je ob prevzemu vozila," pove. Spominja se tudi kupca modela Audi TT, ki je v Neckarsulm prišel s steklenico svojega najljubšega viskija. "Za barvo zunanjosti svojega TT-ja si je zaželel olivno zeleni odtenek barve steklenice. Našli smo pravo bravo, notranjost pa oblekli v usnje v barvi konjaka, zelo podobni kot pri modelu Audi RS6 Avant, ki smo ga zasnovali ob obletnici." Kasneje mu je gospod poslal fotografijo avtomobila in ročno napisano zahvalno pismo. Včasih ob prevzemu avtomobila priteče tudi kakšna solza sreče. To so trenutki, ki si jih zapomniš.

Video title

“quote”

Audi sedež v usnju.
Večna klasika iz ponudbe Audi exclusive: notranjost v kombinaciji barv Cognac Brown in črne. 
Stefan Bach v studiu Audi exclusive.
Stefan Bach v svojem drugem domu, studiu Audi exclusive v Audi Forumu v Neckarsulmu. 

“quote”

Audi exclusive skozi čas

Tudi Andrea Haas je začela kot svetovalka za kupce programa Audi exclusive. Danes je članica strateške ekipe, ki skrbi za razvoj ponudbe in s tem za prihodnost programa. Spominja se začetkov, ko so si kupci pogosto zaželeli 'mobilno pisarno' v modelu Audi A8. "Takrat, sredi devetdesetih, še ni bilo pametnih telefonov. Kdor je hotel biti dosegljiv na poti, je potreboval avtomobilski telefon, tisti, ki so želeli delati na zadnjih sedežih, pa so nam naročili, da jim vgradimo tudi faks," se nasmehne. Sčasoma se je ponudba vedno bolj razvijala v smeri oblikovanja, barv in materialov. "Seveda se avtomobili spreminjajo, tako kot tudi želje kupcev, a želja po nečem posebnem ostaja. Ekskluzivnost ni nujno velika in glasna," doda Bach.

V zadnjih treh desetletjih se je oddelek Audi exclusive uveljavil kot gonilna sila inovacij znotraj družbe Audi. Že zgodaj so se tu oblikovali trendi, ki so pozneje zaznamovali serijsko ponudbo, od prvih pisarniških elementov za Audi A8 do črnih krogov, ki so danes sestavni del mnogih oblikovalskih paketov. Z razširitvijo studiev Audi exclusive v Neckarsulmu in Ingolstadtu so nastali prostori, namenjeni svetovanju na najvišji ravni. V kombinaciji z digitalnimi konfiguracijskimi orodji, uvedenimi v zadnjem času, se je dosledno razvijala tudi povezava med osebnim in digitalnim svetovanjem. "V začetku smo skice sedežnih prevlek risali ročno," se spominja Bach. "Danes imamo na voljo digitalna orodja, vizualizacije in spletno svetovanje. Kupci si lahko najprej ogledajo vzorce usnja in tkanin, nato pa svoj sanjski avtomobil sestavijo virtualno in konfiguracijo prenesejo naravnost v proizvodnjo." Kljub vsej digitalizaciji Bach poudarja: "Načelo izdelave ostaja enako – natančno pregledamo vsako naročilo in posebej prilagodimo vsak detajl."

 

 

Če se vam ne prikažejo slovenski podnapisi, najprej preverite, da je prikaz podnapisov vklopljen - pod ikono CC v spodnjem desnem kotu predvajalnika videa je rdeča črtica. Vklopite jih s klikom na ikono. Za  slovenske podnapise kliknite na sosednjo ikono zobnika in v spustnem meniju pri "Subtitles/CC" izberite "slovenščina".

"
V studiih Audi exclusive kupcem pri iskanju idej pomagajo vzorci barv in materialov.
"

Stefan Bach

small text

heading

text

button

Andrea Haas in Stefan Bach pred steno z vzorci.

Dotik kakovostnega usnja ju vedno znova navdihuje. S prepletom tehničnega znanja in občutka za estetiko skupaj izbirata najfinejše materiale.

 

Nova paleta barv v ponudbi Audi exclusive

Andrea Haas poudarja pomen sodelovanja in izmenjave idej: "Tesno sodelujemo s sodelavci iz celotne ekipe znamke Audi, spremljamo trende, opazujemo povpraševanje na mednarodnih trgih in stalno izpopolnjujemo ponudbo. Vedno nas kaj preseneti – včasih se določena barva v neki državi prodaja bolje od pričakovanj, včasih pa traja kar nekaj časa, da ljudje sprejmejo novost." To velja tudi za nove odtenke notranjosti, ki dopolnjujejo obstoječo barvno paleto: Almond Beige, Moravian Violet, Neodymium Gold, Diamond Silver, Mint Grey, Ginger White in Baikal Blue. "Moja najljubša barva iz nove ponudbe je Moravian Violet," pove Haas. "Z zanimanjem bomo spremljali, kako bodo te nove odtenke sprejeli kupci. Ena naših nalog je, da po potrebi osvežimo paleto in vzbudimo navdušenje za sodobne barve."

Čeprav so v oddelku Audi exclusive odprti in ustvarjalni, včasih naletijo tudi na omejitve. "Vse mora biti tehnično izvedljivo, v redkih primerih pa moramo kakšne rešitve tudi zavrniti, saj potrebujemo potrditev, da je rešitev skladna s predpisi," pove Andrea Haas. Stefan Bach doda še en vidik: "Pri zelo specifičnih željah je dobro pomisliti tudi na možnost kasnejše prodaje vozila, na primer, če si nekdo zaželi družinski grb na sedežih. To željo lahko izpolnimo, a tak avtomobil bo kasneje težje prodati." Na koncu vedno prevladajo tri načela: varnost, kakovost in pravna jasnost.

 

small text

heading

text

button
Vzorci usnja v različnih barvah, razporejeni na stenskih obešalih.

Nova barvna paleta in klasični odtenki. Vsi vzorci usnja so razstavljeni v studiih Audi exclusive v Neckarsulmu in Ingolstadtu, pripravljeni na naslednje svetovanje.

Stefan Bach and Andrea Haas v studiu Audi exclusive, z vzorci usnja v rokah.

Vedno v iskanju navdiha. Stefan Bach in Andrea Haas pregledujeta vzorce prefinjenega usnja, med katerimi lahko kupci izbirajo za popolno notranjost svojega vozila.

“Quote”

 

 

Video title
"
Danes videz zunanjosti ni več tako pomemben, bolj gre za občutek, da delaš nekaj dobrega zase.
"

Andrea Haas

Notranjost kot prostor za ekskluzivno individualizacijo

Andrea Haas in Stefan Bach iz izkušenj vesta, da se razumevanje ekskluzivnosti ves čas spreminja. "Danes videz zunanjosti ni več tako pomemben," pravi Haas, "bolj sta v ospredju ozaveščenost in občutek, da delaš nekaj dobrega zase." Zato se ji zdi povsem logično, da se povpraševanje – in s tem tudi ponudba – vse bolj usmerjata v individualno zasnovano notranjost. Tudi Stefan Bach razmišlja podobno, le da gleda še nekoliko dlje v prihodnost: "Bolj ko bo vožnja avtomatizirana, bolj pomembna bo notranjost kot oaza dobrega počutja – kraj, kjer se počutiš kot doma."

Kar se je pred tridesetimi leti začelo z ročno narisanimi skicami in faksom kot dodatno opremo, je danes preraslo v vrhunsko globalno ponudbo za vse, ki želijo svojemu Audiju dodati nekaj posebnega. Z modelom Audi A6 Avant, ki z novimi barvami in materiali odpira pogled v prihodnost, Audi exclusive dokazuje, da se lahko avtomobilske sanje uresničijo tudi za sodobne kupce ali "ozaveščene potrošnike", kot pravi Andrea Haas. Oba posebna modela sta ustvarjena, da navdihujeta in navdušujeta, pravi Stefan Bach. "Audi A6 Avant lahko opremimo prav s temi elementi iz programa Audi exclusive. Vendar je prikazano vozilo le primer avtomobila, zasnovanega po meri. Z osebnim svetovanjem v naših studiih bomo za vsakogar našli pravo konfiguracijo."

 

Andrea Haas, naslonjena na steno.

Andrea Haas je zasedala več različnih položajev znotraj skupine Audi, zato dobro pozna modelske serije, tehnologije in oblikovalske poudarke.

Površina avtomobilskega sedeža.

Novi odtenek usnja Ginger White dopolnjujejo kontrastni šivi v živahni barvi Bright Orange.

Andrea Haas in Stefan Bach ob modelu Audi A6 Avant.

Andrea Haas in Stefan Bach imata dolgoletne izkušnje z vsemi možnostmi opreme iz programa Audi exclusive.

Kontrastni šivi v odtenku Bright Orange.

Kontrastni šivi v barvi Bright Orange ustvarjajo izrazite poudarke.

 

 

“Quote”

Video title

Audi A6 Avant
Audi A6 Avant

Novi Audi A6 Avant

Novi Audi A6 Avant združuje športno elegantno zunanjost, prostorno notranjost in napredno tehnologijo. Kupci ga lahko dodatno prilagodijo  s pomočjo opcijskega programa opreme Audi exclusive ter mu z izbranimi barvami, materiali in poudarki dodajo svoj osebni pečat.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik