prihodnost 20.07.2022
-
Iskanje po AudiLab Slovenija
Konceptna limuzina Audi A6 e-tron¹ s svojo futuristično tehnologijo, elegantnim designom in praktičnostjo vozila za vsak dan daje vpogled v prihodnost električnih vozil managerskega (executive) razreda.
19.04.2021 Avtor: Audi Team Fotografije: Arhiv Audi
Povsem električni premijski Sportback s štirimi vrati omogoča predogled jutrišnjih Audijevih električnih modelov srednjega in višjega razreda.
Konceptna limuzina Audi A6 e-tron¹ prevzema štafeto svežega oblikovalskega ideala popolnih razmerij, ki ga je prvič utelesil Audi RS e-tron GT. Dolga medosna razdalja, kratki previsi, sploščena kabina, naslonjena na velika kolesa, dinamična kupejevska strešna linija in mehki, vznemirljivi obrisi, ki poudarjajo mišice pogona quattro, zaokrožajo prvi vtis tega zmogljivega vozila. V pogledu od strani barvno poudarjena baterija izstopa kot srce avtomobila, ki ohranja vozilo vitko in gibčno.
Ker obrisi karoserije nimajo ostrih robov, sence, ki jih oddajajo konveksne in konkavne površine, mehko izginejo. Če pogledamo s sprednje strani, konceptna limuzina Audi A6 e-tron kaže presenetljiv obraz v obliki velikega, zaprtega, optično obrnjenega Audijevega enodelnega pokrova hladilnika, ki je zasnovan za maksimalen pretok zraka. Aerodinamični krak spojlerja se ovija okoli zadka vozila, pod njim je tudi visokotehnološki zadnji difuzor.
S tem konceptna limuzina Audi A6 e-tron¹ dokazuje, kako pomembno strokovno področje je za Audi aerodinamika, hkrati pa tudi bistveni kriterij oblikovanja. To je zelo privlačno električno vozilo, ki spretno združuje obliko s funkcionalnostjo. Konceptna limuzina Audi A6 e-tron¹ se ponaša s koeficientom zračnega upora 0,22, kar je ključnega pomena za njegov izjemen doseg na električni pogon.
“quote”
Enodelni pokrov hladilnika zapira veliko območje z namenom optimizacije pretoka zraka. Prikazano je konceptno vozilo, ki ni na voljo kot serijski model.
Občutljiva navidezna zunanja ogledala, nameščena na dnu stebrička A, delujejo s pomočjo kamer in bistveno izboljšajo aerodinamično učinkovitost. Prikazano je konceptno vozilo, ki ni na voljo kot serijski model.
“quote”
Moški si ogleduje video igro, ki jo konceptna limuzina Audi A6 e-tron¹ projicira na steno pred vozilom. Prikazano je konceptno vozilo, ki ni na voljo kot serijski model.
Napredno oblikovanje je rdeča nit celotnega avtomobila – od izjemno tanke zasnove sprednjih žarometov do čistega reza zadka v obliki svetlobnega traku, integriranega v zadnje steklo. Zahvaljujoč novi generaciji digitalnih OLED-elementov, ki služijo kot zaslon, lahko vozniki izbirajo med več digitalnimi svetlobnimi podpisi in dinamičnimi svetlobnimi animacijami.
Digitalizacija in napredna tehnologija osvetlitve sta ponavljajoča motiva na sprednjem delu konceptne limuzine Audi A6 e-tron¹. Audijevi oblikovalci so ustvarili video igro, ki jo lahko digitalni matrični LED-žarometi projicirajo v nekajmetrsko sliko na steno pred vozilom. Ko se avtomobil polni, lahko potniki stojijo ob ali pred njim in uživajo v igri na veliki projekciji, namesto da bi igrali na zaslonu v vozniški kabini.
LED-projektorji na tla projicirajo znake nevarnosti kot opozorilo, da se vrata odpirajo. Prikazano je konceptno vozilo, ki ni na voljo kot serijski model.
Posebnosti konceptne limuzine Audi A6 e-tron¹ se s tem ne končajo. Na vsakem robu so vgrajeni trije majhni LED-projektorji z visoko ločljivostjo. Ko potniki odprejo vrata, jih dinamične svetlobne animacije pozdravijo v njihovem domačem jeziku. Še pomembneje je, da projektorji na tla projicirajo tudi znake za nevarnost in na primer bližajoče kolesarje opozorijo, da se vrata odpirajo. Dodatni LED-projektorji, ki se nahajajo na štirih vogalih vozila, lahko prikažejo spremenljive projekcije različnih indikatorjev in s tem pošiljajo opozorila okolici.
Ti LED-projektorji širijo doseg komunikacijskih zmogljivosti avtomobila onkraj samega vozila. Zahvaljujoč pametnemu omrežju v vozilu konceptno vozilo Audi A6 e-tron¹ vizualne signale uporablja za izmenjavo informacij z drugimi udeleženci v prometu.
Aerodinamika kot oblikovalska značilnost: zračne zavese natančno usmerjajo zračni tok, ki teče blizu vozila, v obok kolesa. Prikazano je konceptno vozilo, ki ni na voljo kot serijski model.
Zadnji spojler deluje kot aerodinamični ločitveni rob. Prikazano je konceptno vozilo, ki ni na voljo kot serijski model.
“Quote”
Konceptna limuzina Audi A6 e-tron¹ je zgrajena na popolnoma novi tehnološki arhitekturi, imenovani Premium Platform Electric ali PPE. Ta platforma je zasnovana posebej za to, da v celoti izkoristi vse prednosti električnega pogonskega sistema. Baterijski modul, ki v Audiju A6 e-tron¹ proizvede 100 kilovatov moči, je njegovo živčno središče. S tem, ko uporablja celotno dno vozila, omogoča razmeroma ravno postavitev baterije.
PPE ima značilen Audijev pečat v obliki premijskega pogonskega sklopa, podvozja, elektronskih tehnologij in seveda najvišjih standardov kakovosti. Zato ne bi smelo biti presenečenje, da v primeru koncepta Audija A6 e-tron to pomeni tudi pogon quattro. Elektromotorji na sprednji in zadnji osi ustvarjajo skupno moč 350 kilovatov in navor 800 newtonmetrov.
Konceptna limunzina Audi A6 e-tron je visoka 1,44 metra, dolga 4,96 metra in široka 1,96 metra. Z drugimi besedami, njena razmerja so zelo podobna razmerjem Audija A6 ali A7. Kljub temu pa je, tako kot velja za vsa električna vozila, notranjost konceptnega vozila Audi A6 e-tron videti zelo prostorna. Odstranitev sredinskega tunela in podaljšanje medosne razdalje omogočata veliko prostora v notranjosti.
Srce pogonske tehnologije konceptnega avtomobila Audi A6 e-tron¹ je njegova 800-voltna tehnologija polnjenja. Zahvaljujoč tej tehnologiji se lahko vozniki, ki uporabljajo postaje za hitro polnjenje, vrnejo na pot v času, ki je potreben za tradicionalni postanek za oskrbo z gorivom in kratek odmor za kavo. Zgolj deset minut polnjenja je potrebnih, da bo baterije dovolj za nadaljnjih več kot 300 kilometrov. V manj kot 25 minutah je 100-kilovatno baterijo Audija A6 e-tron¹ mogoče napolniti od 5 do 80 odstotkov. Konceptni kupe Audi A6 e-tron¹ ima doseg več kot 700 kilometrov po WLTP, odvisno od izvedbe pogona in izhodne moči.
To je primerljivo z običajnimi motorji z notranjim zgorevanjem in povsem dovolj za vsakodnevno uporabo. Konceptna limuzina Audi A6 e-tron torej izpolnjuje vse pogoje, da postane prvi avto za tiste, ki ne sklepajo kompromisov, edino družinsko vozilo ali vsestranski spremljevalec – bodisi za vsakodnevno uporabo, vikend izlete ali daljša potovanja.
1 Prikazano je konceptno vozilo in ni dostopno kot serijski model.
Značilni oblikovni jezik se zlije z digitalizacijo: moč quattra na kolesnih lokih se pretvori v digitalni OLED-prikazovalnik. Prikazano je konceptno vozilo, ki ni na voljo kot serijski model.
“Quote”
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila. Pridržujemo si pravico do napak v vsebini in do sprememb.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
© 2021. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.