Poln energije: Audi A3 allstreet 40 TFSI e

Audi A3 allstreet se z značilno terensko obliko in večjim odmikom od tal že na prvi pogled razlikuje od drugih izpeljank družine A3. Zdaj je na voljo tudi kot priključni hibrid, idealen za vsakdanjo uporabo. Z veliko kapaciteto baterije, močno rekuperacijo, možnostjo polnjenja z enosmernim tokom in inteligentnim upravljanjem pogona omogoča vožnjo brez lokalnih izpustov in izjemno učinkovitost v večini vsakdanjih situacij.

27.02.2025 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

priključni hibrid A3 allstreet

 

Po oktobrski predstavitvi novega modela Audi A3 Sportback TFSI e je zdaj tu še priključni hibrid A3 allstreet. Srce pogona predstavlja kombinacija novega 1,5-litrskega turbobencinskega motorja TFSI evo2 z močjo 110 kW (150 KM) in 250 Nm navora ter elektromotorja z močjo 85 kW in 330 Nm navora. Motor z notranjim zgorevanjem in trajno vzbujeni sinhronski motor skupaj zagotavljata sistemsko moč 150 kW (204 KM) in 350 Nm sistemskega navora, kar crossoverju zagotavlja energičen pogon. A3 allstreet 40 TFSI e doseže najvišjo hitrost 225 km/h, v povsem električnem načinu pa lahko vozi do hitrosti 140 km/h.

Dolg električni doseg, ki po merilnem ciklu WLTP znaša skoraj 140 kilometrov, omogoča zmogljiva visokonapetostna baterija z bruto kapaciteto 25,7 kWh (neto 19,7 kWh). Sestavlja jo 96 prizmatičnih celic, vsaka s kapaciteto polnjenja 73 amperskih ur.

Audi A3 allstreet 40 TFSI e.

 

Inteligentno upravljanje pogona za maksimalno učinkovitost

Upravljanje pogona je pri kompaktnem priključnem hibridu zasnovano za visoko učinkovitost. Voznik lahko s tipko EV ali z izbiro v sistemu MMI določi prednost električnemu pogonu in tako vozi, kot da bi imel izključno električni model. V primarnem načinu delovanja Auto Hybrid si motorja inteligentno razdelita delo. Pri nižjih hitrostih je vožnja izključno električna, pri višjih glavno vlogo prevzame motor TFSI, pogosto pa oba pogona delujeta skupaj.

Audi A3 allstreet 40 TFSI e se prilagaja različnim voznim razmeram – lahko jadra rekuperira (tako pri zaviranju z motorjem kot z zavorami) ali pa s kombinacijo elektromotorja in motorja TFSI aktivira funkcijo boost. Hibridni sistem ohranja ustrezno raven napolnjenosti baterije za poznejšo uporabo, denimo za vožnjo v območju z omejenimi izpusti.

Ko voznik umakne nogo s stopalke za plin, A3 allstreet TFSI e jadra z izklopljenima motorjema ali pa elektromotor rekuperira v prostem teku, odvisno od vozne situacije. Obvolanske ročice, podobno kot pri povsem električnih modelih, uravnavajo stopnjo rekuperacije v prostem teku, medtem ko se ustrezna prestava samodejno izbere v ozadju.

Posebni prikazi posredujejo ključne podatke o pogonu. Serijski virtualni prikazovalnik Audi prikazuje trenutno zagotovljeno moč, pogonski način, stanje napolnjenosti baterije in doseg. Na zaslonu MMI je prikazan tudi tok energije.

Video title

“quote”

A3 allstreet TFSI e
Audi A3 allstreet TFSI e je ustvarjen za učinkovite in udobne električne vožnje tudi na daljše razdalje. 

A3 allstreet TFSI e
Atraktivna notranjost modela Audi A3 allstreet TFSI e.

“quote”

Funkcija hitrega polnjenja z enosmernim tokom z močjo do 50 kW

Audi A3 allstreet TFSI e je ustvarjen za učinkovite in udobne električne vožnje tudi na daljše razdalje. Vozilo lahko polnite na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom z močjo do 50 kW1, kar pomeni, da lahko baterijo, izpraznjeno na do 10 odstotkov, v manj kot pol ure napolnite do 80 odstotkov1.

Na polnilnih mestih z izmeničnim tokom, kot so stenske polnilne postaje ali javne polnilne postaje, je na voljo tudi trifazno polnjenje z močjo do 11 kW. Polnjenje traja 2,5 ure, potrebni polnilni kabel Mode 3 pa je del serijske opreme. Audijeva lastna storitev polnjenja Audi charging zagotavlja dostop do približno 630.000 polnilnih mest v 29 evropskih državah. Med njimi so polnilna središča Audi v Berlinu, Münchnu, Frankfurtu, Nürnbergu, Zürichu in Salzburgu, kmalu bodo sledile še nove lokacije. Na njih in pri številnih drugih ponudnikih lahko svoje vozilo Audi priročno polnite z eno samo kartico.

 

Odlično ravnovesje med udobjem in dinamiko vožnje

Tako kot klasična različica crossoverja je tudi A3 allstreet TFSI e za 15 milimetrov višji od modela A3 Sportback. Skupaj z večjim premerom pnevmatik to pomeni za 30 milimetrov večji odmik od tal. Široke obrobe poudarjajo ohišja koles, ki so serijsko opremljena s 17-palčnimi platišči.

Pri priključnem hibridu A3 allstreet porazdelitev osne obremenitve leži nekoliko bolj zadaj (55 odstotkov na sprednji in 45 odstotkov na zadnji osi). Razlog za to je litij-ionska baterija, ki je nameščena pod dnom vozila na območju zadnje sedežne klopi. Podvozje in blažilniki so bili zato posebej prilagojeni.

V kombinaciji z elektromehanskim krmiljenjem, ki daje natančen občutek pri krmiljenju pri velikih hitrostih in optimalno oporo pri parkiranju, A3 allstreet TFSI e dosega odlično ravnovesje med udobjem in dinamiko vožnje. Za še bolj agilno vožnjo je po želji na voljo progresivno krmiljenje s prenosom krmilnega momenta, ki se spreminja glede na vrtenje volana.

small text

heading

text

button

A3 allstreet TFSI e dosega odlično ravnovesje med udobjem in dinamiko vožnje.

 

Bogatejša serijska oprema

V primerjavi z modelom A3 s klasičnim pogonom Audi A3 allstreet ponuja bogatejšo serijsko opremo. Ta vključuje sistem za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select, s katerim lahko značaj vozila prilagajate načinu vožnje – od bolj udobnega do dinamičnega –in klimatiziranje mirujočega vozila, s katerim lahko notranjost še pred začetkom vožnje poleti ohladite, pozimi pa ogrejete.

 

 

1 Vrednost za postopek polnjenja, določena v skladu z DIN 70080, je 40 kW. Največja možna polnilna moč znaša do 50 kW. Ta se na polnilnih postajah z enosmernim tokom lahko spreminja glede na različne dejavnike, kot so temperatura okolja in baterije, uporaba drugih vtičev za posamezne države, uporaba funkcije predkondicioniranja (npr. daljinsko vodeno klimatiziranje vozila), razpoložljiva moč na polnilni postaji, stanje napolnjenosti in staranje baterije. S povečevanjem stanja napolnjenosti se polnilna moč zmanjšuje. Izgube pri polnjenju so upoštevane.

Čas polnjenja baterije je bil določen v skladu z DIN 70080 in se lahko spreminja glede na različne dejavnike, kot so temperatura okolja in baterije, uporaba drugih vtičev za posamezne države, uporaba funkcije predkondicioniranja (npr. daljinsko vodeno klimatiziranje vozila), razpoložljiva moč na polnilni postaji, stanje napolnjenosti in staranje baterije. S povečevanjem stanja napolnjenosti se polnilna moč zmanjšuje. Izgube pri polnjenju so upoštevane.

small text

heading

text

button

“Quote”

 

 

Video title

 

 

“Quote”

Video title

A3 Sportback TFSI e
A3 Sportback TFSI e

Zmogljivejši in učinkovitejši: novi A3 Sportback TFSI e

Audi A3 Sportback TFSI e je bil deležen temeljite tehnološke nadgradnje. Z večjo kapaciteto baterije, polnjenjem z enosmernim tokom na hitrih polnilnicah in električnim dosegom do 143 kilometrov je priključni hibrid zdaj še zmogljivejši in učinkovitejši.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik