življenjski slog 24.10.2024
V centru Audi Motorsport v kraju Neuburg na Donavi je vedno presenetljivo tiho. Nedaleč stran od testne steze v vetru lebdi ptica. Tišino naposled pretrga futuristično brnenje vozila Audi RS e-tron GT, ki se ustavi na eni od polnilnih postaj ob stezi.
"Obožujem njegov zvok," pove Tom Kristensen in priključi Audi RS e-tron GT Daytonsko sive barve na polnilno postajo. Lahko bi rekli, da to ni ravno najtišje električno vozilo, sliši se, da ima v imenu oznako RS, ki označuje športne modele, doda. "V bistvu to ni moje prvo električno vozilo. To je bil avtomobilček za golf, zanj sem imel celo dovoljenje za vožnjo po cesti," nadaljuje. Težko si je zamisliti večje nasprotje od funkcionalnega avtomobilčka za golf iz spominov Toma Kristensena in čustveno nabitega Gran Turisma, ki stoji pred njim. Devetkratni zmagovalec Le Mansa (od tega je sedemkrat zmagal z Audijem) rad govori o učinkovitosti, krivulji navora in porazdelitvi teže. Iskreno pove, da si na dirkališču želi, da bi bil Audi RS e-tron GT lažji. Toda potem je tu še Tom Kristensen, ki je leta 2014 končal dirkaško kariero. Družinski človek, ki uživa v umirjenih vožnjah po danskem mestu Hobro s svojim Audijem RS e-tron GT, ki je prav tako Daytonsko sive barve. "GT je pri vsakodnevni vožnji neverjetno samozavesten in tih." Pri tem mu teža celo koristi.