Audi doživetja 24.10.2024
Napredek je več od naprednega designa in uporabe sodobne tehnologije: vrhunske rešitve morajo delovati onkraj točke tu in zdaj. Pri znamki Audi trdno verjamemo v to, da mora napredek stremeti k celoviti regeneraciji z upoštevanjem okoljskih in družbenih ciljev, pri tem pa ohraniti pogled na edinstvenost vsakega posameznika.
Re-generacija našega planeta
Za znamko Audi ni nobenega dvoma – prihodnost mobilnosti je električna. Do leta 2025 bomo ponudili več kot 20 povsem električnih modelov. Če se električna vozila vedno polnijo le z zeleno elektriko, so njihovi ogljični izpusti ničelni. Zavezani smo razvoju in zagotavljanju obnovljivih virov energije, med drugim z vetrno elektrarno skupine Volkswagen v nemški regiji Mecklenburg-Predpomorjanska. Trenutni modeli Audi e-tron tako na nemških cestah vozijo z ničelnimi izpusti, pa ne le tam, kot neto ogljično nevtralen izdelek² jih je mogoče predati tudi kupcem v prodajnih salonih v Evropi in ZDA.
Poleg tega znamka Audi z okoljskim programom Mission:Zero prispeva k razogljičenju, učinkoviti rabi virov in biotski raznovrstnosti ter k zmanjšanju porabe vode v celotni vrednostni verigi. Cilj je do leta 2025 doseči podnebno nevtralno proizvodnjo v povezavi z gospodarjenjem z materiali v zaprtem krogu. Pri električnem modelu Audi Q4 e-tron je na primer v njegovi zunanjosti in notranjosti uporabljenih do 27 sestavnih delov, ki vsebujejo reciklirane materiale. Proizvodnja v evropskih tovarnah znamke štirih krogov se že zdaj v celoti napaja z zeleno energijo.