Prihodnost napredka: Audi na prireditvi Milan Design Week

Izraz re-generacija opisuje našo vizijo napredka v jutrišnjem svetu – za dobro planeta, družbe in vsakega posameznika. To svoje prepričanje smo predstavili na letošnjem milanskem tednu oblikovanja Milan Design Week 2022.

8.06.2022 Avtor: AUDI AG  Fotografije: Arhiv Audi

Napredek je več od naprednega designa in uporabe sodobne tehnologije: vrhunske rešitve morajo delovati onkraj točke tu in zdaj. Pri znamki Audi trdno verjamemo v to, da mora napredek stremeti k celoviti regeneraciji z upoštevanjem okoljskih in družbenih ciljev, pri tem pa ohraniti pogled na edinstvenost vsakega posameznika.

 

Re-generacija našega planeta

Za znamko Audi ni nobenega dvoma – prihodnost mobilnosti je električna. Do leta 2025 bomo ponudili več kot 20 povsem električnih modelov. Če se električna vozila vedno polnijo le z zeleno elektriko, so njihovi ogljični izpusti ničelni. Zavezani smo razvoju in zagotavljanju obnovljivih virov energije, med drugim z vetrno elektrarno skupine Volkswagen v nemški regiji Mecklenburg-Predpomorjanska. Trenutni modeli Audi e-tron tako na nemških cestah vozijo z ničelnimi izpusti, pa ne le tam, kot neto ogljično nevtralen izdelek² jih je mogoče predati tudi kupcem v prodajnih salonih v Evropi in ZDA.

Poleg tega znamka Audi z okoljskim programom Mission:Zero prispeva k razogljičenju, učinkoviti rabi virov in biotski raznovrstnosti ter k zmanjšanju porabe vode v celotni vrednostni verigi. Cilj je do leta 2025 doseči podnebno nevtralno proizvodnjo v povezavi z gospodarjenjem z materiali v zaprtem krogu. Pri električnem modelu Audi Q4 e-tron je na primer v njegovi zunanjosti in notranjosti uporabljenih do 27 sestavnih delov, ki vsebujejo reciklirane materiale. Proizvodnja v evropskih tovarnah znamke štirih krogov se že zdaj v celoti napaja z zeleno energijo.

Video title

“quote”

Audi x Milan Design Week

Znamka Audi je od 6. do 13. junija 2022 že osmič sodelovala na največjem sejmu oblikovalskega pohištva na svetu. Letos je sejem potekal pod geslom "Design Re‑Generation". V Audijevi Hiši napredka na trgu Cordusio v središču Milana smo se posvečali družbeno-ekološkim spremembam in odgovornemu oblikovanju. "Re‑generacija", ki je bila predmet zanimivih panelnih razprav na dogodku, živi v konceptnih vozilih, med njimi Audi grandsphere¹, ki so bila razstavljena na prizorišču. Med vrhunci dogodka je bila tudi notranjost konceptnega vozila Audi urbansphere¹, ki je nastala v sodelovanju med znamko Audi in italijanskim oblikovalcem pohištva Poliform in predstavlja nov pristop k oblikovanju notranjosti vozila.

“quote”

small text

heading

text

button

V Audijevi Hiši napredka je zaživela vizija

V Audijevi Hiši napredka je zaživela vizija "Re-generacija: prihodnost napredka". Obiskovalci so lahko na različnih razstavah in panelnih razpravah izvedeli več o treh stebrih regeneracije.

 

Re-generacija naše družbe

Re-generacija družbe vključuje spodbujanje raznolikosti in vključevanja. Za znamko Audi sta temeljnega pomena družbena odgovornost in posebna zavezanost zaposlenim. Skupina zagovarja enake možnosti ne glede na raso, spolno identiteto, spolno usmerjenost ali druge značilnosti. Pri znamki Audi smo trdno prepričani, da raznolikost spodbuja ustvarjalnost, poganja inovacije ter prispeva k boljšemu odločanju in uspešnosti.

 

Re-generacija naših življenj

Tretji steber regeneracije se vrti okrog pristopa, ki ga znamka Audi uporablja pri razvoju novih izdelkov, storitev in rešitev: pristopa, ki je usmerjen k človeku. Pri znamki Audi prihodnost razumemo kot prostor za ideje, izmenjavo znanj in inovacije. V središču pozornosti so spreminjajoče se potrebe mobilnosti. V prihodnosti bo prevožena pot vse manj pomembna. Vozilo bo postalo zatočišče pred napornim vsakdanjikom, s prostorno notranjostjo in visokotehnološkimi funkcijami se bo spremenilo v okolje, ki se prilagaja individualnim potrebam potnikov.

 

 

¹Prikazano je konceptno vozilo in ni dostopno kot serijski model.

²Audi neto ogljično nevtralnost obravnava kot stanje, v katerem se po izčrpanju drugih možnih ukrepov za zmanjšanje izpustov CO₂, ki jih povzročajo izdelki ali dejavnosti podjetja Audi in/ali trenutno neizogibnih izpustov CO₂ v okviru dobavne verige, proizvodnje in recikliranja vozil Audi, zagotovi vsaj kvantitativna kompenzacija s prostovoljnimi in globalnimi projekti za odstranjevanje CO₂ iz ozračja. V fazi uporabe vozila, to je od trenutka, ko je vozilo dostavljeno kupcu, se proizvedeni izpusti CO₂ ne upoštevajo.

small text

heading

text

button

“Quote”

 

 

Video title

 

 

“Quote”

Video title

Koncept Audi urbansphere
Koncept Audi urbansphere

Poglejte v prihodnost z znamko Audi

Povsem električna konceptna vozila so oblikovana od znotraj navzven in s pristopom, ki je usmerjen k človeku. So oaze miru na štirih kolesih, ki nudijo osebno izkušnjo. Z njimi Audi kaže, da je mobilnost prihodnosti vznemirljiva in navdušujoča.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik