podjetje 26.09.2024
Audijevi zaposleni, ki kot podjetniki sodelujejo v interdisciplinarnih skupinah enote Audi Denkwerkstatt znotraj korporacije, dobro spoznajo agilne delovne metode in zagonski ekosistem v Berlinu. Vitke delovne procese potem integrirajo v svoje vsakdanje delo, zapustijo cono udobja in z naprednim načinom razmišljanja uresničujejo nove ideje. Kar se začne z na videz preprostim vprašanjem in veliko vizijo, se po intenzivnem inovacijskem procesu lahko konča z novim poslovnim modelom.
Vodenje enote Audi Denkwerkstatt je lani jeseni prevzel Tim Miksche. V intervjuju nam je zaupal več o glavnih idejah, ciljih in projektih tega digitalnega laboratorija.
V času naraščajoče digitalizacije in globalizacije številna zagonska podjetja razvijajo prebojne poslovne modele, ki izpodrivajo uveljavljena podjetja. Zato se družba in poslovni svet hitro spreminjata. Kako se lahko podjetje, kot je Audi, sooči s takšnimi izzivi?
Potrebujemo nove prostore navdiha in ustvarjanja. Tak prostor je Audi Denkwerkstatt, z njim pomembno prispevamo k Audijevi kulturi inovativnosti. S tem, ko ustvarjamo prostor maksimalne agilnosti in drznega podjetniškega duha ter posameznikom dajemo svobodo oblikovanja lastnih idej in vsebin, vodimo preobrazbo Audija od klasičnega proizvajalca avtomobilov do celovitega ponudnika mobilnosti. Naš cilj je prepoznati poslovni potencial s področja mobilnosti, razviti digitalne rešitve in na koncu na trg postaviti posebne izdelke in storitve. Naš inovacijski proces je stoodstotno osredotočen na stranko – od prvega dne naprej. Ljudje, ki živijo v Berlinu, so danes zelo povezani, zato je to idealen kraj za prepoznavanje njihovih vsakdanjih potreb in preizkušanje novih rešitev. Zaposleni pri Audiju, ki se v enoti Audi Denkwerkstatt nekaj časa ukvarjajo s temi rešitvami kot tako imenovani notranji podjetniki (intrapreneurs), se naučijo razvijati veljavne poslovne modele z agilnimi metodami dela. Da bi okrepili svoje podjetniške sposobnosti, se povsem vživijo v berlinski zagonski ekosistem, povežejo se s pomembnimi akterji, kot so ustanovitelji podjetij, in na dogodkih za mreženje nabirajo različne ideje.