E-mobilnost 29.11.2024
Bil je deževen novembrski dan, ko je Helmuth Brants začutil potrebo po novih, boljših konceptih polnjenja električnih vozil. Takšnih, ki bodo omogočali hitrejše in bolj priročno polnjenje. "Stal sem na bencinski črpalki, popolnoma premočen, ker nad polnilnimi stebri ni bilo strehe," pripoveduje direktor podjetja AW-automotive. "Ko sem želel uporabiti prostor za stranke, so me zavrnili, saj kot voznik električnega vozila očitno nisem štel kot stranka bencinske črpalke."
"Audi charging hub je v veliki meri odziv na to, kar sem doživel na tisti bencinski črpalki," pravi Brants in s ponosom parkira svoj Audi RS e-tron GT v novem polnilnem središču v Berlinu. Brantsovo podjetje, ki odrabljenim baterijam daje drugo življenje, je ključnega pomena za uresničitev vrhunske polnilne infrastrukture.
Pred približno šestimi leti je Audi pri njih naročil analizo. "Ugotoviti smo morali, ali je mogoče iz rabljenih avtomobilskih baterij izdelati hranilnike energije in kako dolgo bi lahko takšne baterije uporabljali v drugem življenjskem ciklu." Od takrat naprej podjetje AW-automotive izdeluje tako imenovane PowerCubes, polnilne kocke, ki se uporabljajo kot pomožne hranilne enote v polnilnih središčih Audi. "Koncept omogoča, da jih zgradimo brez električnih vodov, se pravi, da delujejo neodvisno od omrežja," pojasnjuje Brants. Polnilne kocke se neprestano polnijo in služijo kot vmesno skladišče, kar omogoča "obsežno ponudbo visokozmogljivega polnjenja v urbanih območjih", dodaja Brants.