Poleg baterije pa visokonapetostni sistem električnega vozila med drugim vključuje tudi pogon, v primeru vozila Audi Q8 e-tron celo več pogonov, in polnilno tehnologijo. "Celoten sistem," pojasni Doerr, "je bil skrbno izpopolnjen in bolj ali manj vseskozi ohranja ustrezno temperaturo." Vzajemnega delovanja nadzornih enot, toplotne črpalke in več grelnih in hladilnih električnih krogov s prostim očesom ne vidimo. Lahko pa ga občutimo, saj ima stanje visokonapetostnega sistema neposreden vpliv na delovanje povsem električnega SUV-ja, tako na cesti kot na polnilni postaji.
Če se vam ne prikažejo slovenski podnapisi, najprej preverite, da je prikaz podnapisov vklopljen - pod ikono CC v spodnjem desnem kotu predvajalnika videa je rdeča črtica. Vklopite jih s klikom na ikono. Za slovenske podnapise kliknite na sosednjo ikono zobnika in v spustnem meniju pri "Subtitles/CC" izberite "slovenščina".
Očitno je, da Joachim Doerr zelo dobro pozna svoje področje. Pogoni in motorji so zaznamovali njegovo inženirsko kariero. Z električno mobilnostjo se ukvarja že od leta 2014, med drugim je odgovoren za razvoj e-motorjev pri znamki Audi, tudi za motor modela Audi e-tron, prvega povsem električnega serijskega vozila znamke Audi in predhodnika modela Audi Q8 e-tron. "Širša javnost sprva ni bila najbolj naklonjena električni mobilnosti, predvsem zaradi pogostih polnilnih postankov in počasne hitrosti polnjenja," se spominja. Učinkovit nadzor nad temperaturo baterije pa je imel velik vpliv na zmogljivost polnjenja. "Veliko električnih vozil, tudi sodobnih modelov, se najprej polni zelo hitro, nato pa hitrost polnjenja precej upade. Vsi modeli v seriji Audi Q8 e-tron pa dolgo časa vzdržujejo visoko moč polnjenja, še posebej v pomembnem območju med 10 in 80 odstotki." To pa omogoči krajše postanke na polnilnici.
Kompleksni sistem toplotnega upravljanja pa ni pomemben le pri polnjenju baterije, temveč tudi takrat, ko se energija uporablja za pogon in pospeševanje. "Naj bo hladen zimski dan ali peklensko vroč poletni dan, na lagodni ali bolj športni vožnji – sistem pogona vseskozi deluje znotraj optimalnega razpona temperatur. Polne zmogljivosti vozila lahko sprostimo skorajda kadarkoli."
Za Joachima Doerrja je vozilo Audi SQ8 e-tron idealen SUV za vsakdanjo rabo. Predvsem, a ne izključno zaradi standardnega paketa tehnologije, ki se skriva globoko v notranjosti vozila.