Revolut in Adidas partnerja ekipe Audi v Formuli 1

Prihodnja ekipa Audi F1 je pred vstopom v svetovno prvenstvo Formule 1 zveze FIA v sezoni 2026 napovedala dve pomembni partnerstvi. Revolut, eno največjih podjetij s področja finančnih tehnologij, ki mu zaupa več kot 60 milijonov uporabnikov po svetu, bo postal Audijev imenski partner, priljubljena športna znamka Adidas pa bo kot uradni partner poskrbela za oblačila ekipe.

29.09.2025 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

Revolut kot imenski partner prihodnje ekipe Audi F1

Partnerstvo povezuje dve vrhunski blagovni znamki, ki imata skupno ambicijo: izzvati ustaljena pravila in spodbujati nenehne inovacije, tako v motošportu kot v svetu globalnih financ. Sodelovanje bo prineslo nove priložnosti za povezovanje navijačev s športom, od edinstvenih doživetij med dirkaškimi konci tedna do ekskluzivnih ugodnosti za uporabnike Revoluta.

Revolut bo skrbel za finančno poslovanje ekipe, koristi pa bodo imeli tudi navijači, ki bodo lahko s preprostimi plačilnimi rešitvami kupovali navijaške izdelke in pri tem uživali v tekoči in intuitivni nakupovalni izkušnji.

Generalni direktor družbe Audi in predsednik uprave Sauber Motorsport Gernot Döllner je ob tem poudaril, da Audi vstopa v Formulo 1 z jasno ambicijo: "Platformo želimo uporabiti kot tehnološko relevantno in gospodarsko trajnostno naložbo v prihodnost znamke. V Revolutu smo našli partnerja, ki deli naše ambicije in pristop."

Video title

“quote”

Audi Formula 1
Audi Formula 1

“quote”

Vodja prihodnje ekipe Audi F1 Jonathan Wheatley je dodal, da bo partnerstvo segalo onkraj dirkališč: "Od leta 2026 bodo digitalne rešitve Revoluta poganjale ključna področja našega delovanja, hkrati pa preoblikovale način, kako se navijači in skupnosti povezujejo z ekipo, tako na dirkališču kot izven njega."

Tudi izvršni direktor Revoluta Nik Storonsky je prepričan, da gre za prelomni korak: "Hitro se približujemo 100 milijonom uporabnikom, ki jih bomo v ključnem trenutku za ta šport popeljali v Formulo 1 z nepozabnimi doživetji. Revolut še naprej izziva status quo v globalnih financah, prihodnja ekipa Audi F1 Team pa bo storila enako v motošportu. S skupno vizijo, globalnimi ambicijami in usmerjenostjo v napredek bo to partnerstvo določilo, kaj je v Formuli 1 mogoče."

 

Štirje krogi, tri črte: Adidas kot uradni partner ekipe Audi F1 za oblačila

Prihodnja ekipa Audi F1 in Adidas sta napovedala večletno partnerstvo, v okviru katerega bo nemški proizvajalec športne opreme postal uradni partner ekipe za oblačila. Adidas bo z značilno oblikovalsko jasnostjo in natančnostjo, združeno z najsodobnejšo tehnologijo, v šport, ki ga poganja nenehen napredek, prinesel sveže trende – skladne z Audijevo novo oblikovalsko filozofijo in usmerjenostjo v prihodnost.

 

small text

heading

text

button

Kot uradni partner za oblačila bo Adidas tesno sodeloval s prihodnjo ekipo Audi F1 pri razvoju celovite kolekcije zmogljive opreme, prilagojene potrebam voznikov, mehanikov, inženirjev in drugih članov ekipe. Cilj sodelovanja je ustvariti izdelke, ki zagotavljajo podporo pri vsakodnevnem delu in spodbujajo vrhunske dosežke.

Navijači so v središču tega partnerstva, zato Adidas in prihodnja ekipa Audi F1, ki ju združuje strast do športa, inovacij in oblikovanja, sodelovanje širita tudi onkraj steze. Še pred začetkom sezone bo predstavljena ekskluzivna globalna linija oblačil, obutve in dodatkov, s katero bodo navijači lahko izrazili svojo pripadnost ekipi.

Generalni direktor družbe Audi Gernot Döllner: "Adidas in Audi že desetletja sodelujeta v vrhunskem športu na podlagi skupnih vrednot in želje po navdihovanju z dosežki. Naše partnerstvo v Formuli 1 sega dlje – združuje moč in vizijo dveh naprednih blagovnih znamk."

Tudi izvršni direktor Adidasa Bjørn Gulden je izrazil ponos ob sklenitvi sodelovanja: "Združitev ikoničnih štirih krogov in naših treh črt na dirkalni stezi leta 2026 pomeni vznemirljivo novo poglavje v motošportu. Veselimo se, da bomo voznikom in ekipi pomagali do uspeha ter pritegnili novo generacijo navijačev."

Vodja prihodnje ekipe Audi F1 Jonathan Wheatley pa je partnerstvo označil kot pomemben korak na poti do štartne vrste: “Skupaj z Adidasom bomo našim ljudem zagotovili vrhunsko tehnično športno opremo, ki izboljšuje zmogljivost tam, kjer je to najpomembnejše. Z inovativnostjo, slogom in neizprosnim prizadevanjem za odličnost pa bomo pustili pečat tudi zunaj dirkališča.”

small text

heading

text

button

A251546_large

Štirje krogi, tri črte: Adidas kot uradni partner ekipe Audi F1 za oblačila

Prihodnja ekipa Audi F1 in Adidas sta napovedala večletno partnerstvo, v okviru katerega bo nemški proizvajalec športne opreme postal uradni partner ekipe za oblačila. Adidas bo z značilno oblikovalsko jasnostjo in natančnostjo, združeno z najsodobnejšo tehnologijo, v šport, ki ga poganja nenehen napredek, prinesel sveže trende – skladne z Audijevo novo oblikovalsko filozofijo in usmerjenostjo v prihodnost.

“Quote”

 

 

Video title
Projekt Audi F1

 

Kot uradni partner za oblačila bo Adidas tesno sodeloval s prihodnjo ekipo Audi F1 pri razvoju celovite kolekcije zmogljive opreme, prilagojene potrebam voznikov, mehanikov, inženirjev in drugih članov ekipe. Cilj sodelovanja je ustvariti izdelke, ki zagotavljajo podporo pri vsakodnevnem delu in spodbujajo vrhunske dosežke.

 

Gernot Döllner, izvršni direktor AUDI AG in predsednik upravnega odbora Sauber Motorsport AG.

Navijači so v središču tega partnerstva, zato Adidas in prihodnja ekipa Audi F1, ki ju združuje strast do športa, inovacij in oblikovanja, sodelovanje širita tudi onkraj steze. Še pred začetkom sezone bo predstavljena ekskluzivna globalna linija oblačil, obutve in dodatkov, s katero bodo navijači lahko izrazili svojo pripadnost ekipi.

Generalni direktor družbe Audi Gernot Döllner: "Adidas in Audi že desetletja sodelujeta v vrhunskem športu na podlagi skupnih vrednot in želje po navdihovanju z dosežki. Naše partnerstvo v Formuli 1 sega dlje – združuje moč in vizijo dveh naprednih blagovnih znamk."

Showcar with Audi F1 launch livery.
Showcar with Audi F1 launch livery.

 

 

“Quote”

Video title

 

Tudi izvršni direktor Adidasa Bjørn Gulden je izrazil ponos ob sklenitvi sodelovanja: "Združitev ikoničnih štirih krogov in naših treh črt na dirkalni stezi leta 2026 pomeni vznemirljivo novo poglavje v motošportu. Veselimo se, da bomo voznikom in ekipi pomagali do uspeha ter pritegnili novo generacijo navijačev."

Vodja prihodnje ekipe Audi F1 Jonathan Wheatley pa je partnerstvo označil kot pomemben korak na poti do štartne vrste: "Skupaj z Adidasom bomo našim ljudem zagotovili vrhunsko tehnično športno opremo, ki izboljšuje zmogljivost tam, kjer je to najpomembnejše. Z inovativnostjo, slogom in neizprosnim prizadevanjem za odličnost pa bomo pustili pečat tudi zunaj dirkališča."

 

Formula 1: strateški projekt prihodnosti za znamko Audi

Vstop v Formulo 1 je pomemben strateški korak za znamko Audi. Od leta 2026 bo najvišji razred motošporta temeljil na večjem deležu električne energije, trajnostnih gorivih in strogih omejitvah stroškov. Formula 1, ki jo je leta 2024 spremljalo približno 820 milijonov navijačev in 1,6 milijarde televizijskih gledalcev, ostaja najbolj priljubljena športna serija na svetu ter privlačna globalna platforma za doseganje novih občinstev z velikim potencialom za rast.

Audi Formula 1
Audi Formula 1

Audi vstopa na dirke Formule 1

Znamka Audi vstopa v vrhunski razred motošporta. Od leta 2026 bo na svetovnem prvenstvu Formule 1 zveze FIA nastopila s posebej v ta namen razvitim pogonom, ki ga bodo izdelali v Audi Sport v Neuburgu pri Ingolstadtu. 

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik