E-mobilnost 1.08.2023
-
Iskanje po AudiLab Slovenija
Audi nadaljuje začrtano pot k električni mobilnosti. Svojo usmeritev k elektrifikaciji je znamka štirih krogov nedavno podkrepila z močnimi številkami in pomembnimi mejniki.
22.06.2022 Avtor: AUDI AG Fotografije: Arhiv Audi
Veliko povpraševanje po električnih vozilih, začetek gradnje novega proizvodnega obrata za popolnoma električne modele na Kitajskem in preseženi cilji glede izpustov CO₂ flote vozil: Audi še naprej sistematično uresničuje ambiciozni električni načrt in odločno stopa na poti k trajnostni premijski mobilnosti prihodnosti.
Za znamko Audi je električna mobilnost veliko več kot električni pogon. Vsi modeli e-tron so zasnovani z mislijo na ljudi in njihove potrebe. Z izrazom “naelektren” Audi opisuje glavne lastnosti izdelkov, ki kupcem prinašajo jasno dodano vrednost, na primer optimalen čas polnjenja, velik doseg in možnost pretočnega predvajanja najljubše glasbe. V prihodnosti bosta notranjost in koncept prostora v celoti zasnovana za dobro počutje potnikov, kot kažejo najnovejši konceptni avtomobili.
Audi Q4 Sportback e-tron in Audi Q4 e-tron
Nedavni podatki kažejo, da napreduje tudi izvajanje zastavljenega načrta elektrifikacije. Eden od pokazateljev uspešne elektrifikacije je povprečna raven izpustov CO2 flote vozil v zadnjem letu. V letu 2021 smo znatno presegli cilje glede izpustov CO2 v Evropski uniji, na Norveškem in Islandiji ter s 122 g/km dosegli bistveno nižjo ciljno vrednost izpustov od zakonsko določene 129 g/km.
Med razlogi za dobre številke je tudi izrazito povečanje dobave povsem električnih modelov.
Audi e-tron (vključno z modelom Sportback) je bil leta 2021 najbolje prodajani povsem električni premijski SUV v Evropi. Z novimi modeli Audi e-tron GT quattro, Audi RS e-tron GT, Audi Q4 e-tron in Audi Q4 Sportback e-tron je znamka Audi leta 2021 več kot podvojila svojo ponudbo povsem električnih modelov.
Audi načrtuje, da bo imel do leta 2025 v ponudbi več kot 20 povsem električnih modelov. Že od leta 2026 naprej bodo novi modeli, ki jih bo znamka širih krogov pošiljala na trg, izključno povsem električni.
Elektrifikaciji bodo namenjene tudi naložbe podjetja: po načrtu, sprejetem konec leta 2021, bo Audi med letoma 2022 in 2026 v elektrifikacijo in hibridizacijo vložil približno 18 milijard evrov. To pomeni, da bo skoraj polovica predvidenih skupnih naložb v višini približno 37 milijard evrov namenjena mobilnosti prihodnosti.
“quote”
“quote”
Audi Q4 Sportback e-tron
Ključni element Audijeve strategije elektrifikacije je nova tovarna na Kitajskem. Do konca leta 2024 bo v mestu Changchun na približno 150 hektarjih zgrajena visokotehnološka tovarna za popolnoma električne modele Audi. Skorajšnji začetek gradnje predstavlja še en mejnik za znamko. "Podjetje Audi FAW NEV ima ključno vlogo v naši strategiji elektrifikacije," je povedal Markus Duesmann, predsednik upravnega odbora pri družbi Audi.
Strategija vključuje tudi naložbe v premijsko infrastrukturo za polnjenje. "Polnjenje mora biti tako preprosto, kot je točenje goriva, v idealnem primeru pa še bolj," pravi Duesmann. Prvo polnilno središče Audi, ki je bilo konec leta 2021 zgrajeno na razstavišču v Nürnbergu, že danes ponuja vpogled v polnilno izkušnjo prihodnosti. Vozniki električnih avtomobilov lahko rezervirajo eno od šestih visokozmogljivih polnilnih postaj z močjo polnjenja do 320 kW, čas med polnjenjem pa lahko uporabijo za počitek ali delo na poti v udobnem salonu v neposredni bližini. V prihodnosti bo Audijevo polnilno središče odgovor na velike potrebe polnjenja v mestih. V letošnjem poletju bo Audi preizkusil še eno takšno polnilno središče v Zürichu.
Zürich, Nürnberg ali Changchun – z novo kampanjo znamka Audi “električno” izkušnjo prenaša v svet in znova dokazuje, da v e-mobilnosti vidi veliko več kot le električni pogon.
Audi RS e-tron GT in Audi Q4 Sportback e-tron
“Quote”
“Quote”
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila. Pridržujemo si pravico do napak v vsebini in do sprememb.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
© 2021. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.