Slovenska premiera prenovljene limuzine Audi A8

Audi A8 vse od predstavitve leta 1994 sodi v vrh segmenta luksuznih limuzin. Od takrat so na ceste prišle štiri generacije, zadnja iz leta 2017 pa se po nedavni osvežitvi zdaj predstavlja tudi v Sloveniji. Po petih letih ohranja prepoznaven videz, vrhunsko udobje in odlične vozne lastnosti, njeno prihodnjo naravnanost pa izražajo novi žarometi in več kot štirideset asistenčnih sistemov. Pred kratkim so jo lahko preizkusili tudi slovenski avtomobilistični novinarji in na tem mestu smo zbrali nekaj poudarkov iz njihovih zapisov. Vabljeni k branju.

18.05.2022 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

2022-05-A8-06

 

Avtomobilski novinarji o prenovljenem paradnem modelu znamke Audi

"A8 je Audijev paradni konj. S takšnim modelom premijska avtomobilska znamka upraviči svoje mesto med elito. In tako je pri Audiju vse od leta 1994, ko je A8 nasledil model V8.

Leta 2017 smo pozdravili četrto generacijo, zdaj pa je napočil čas, da smo na slovenske ceste pospremili njeno prenovljeno izvedbo. Svoj vodilni status na trgu bo A8 poskusil obdržati predvsem s pomočjo izboljšanih tehnologij. Skupaj je na voljo kar 40 asistenčnih sistemov. Med novostmi moramo najprej izpostaviti žaromete. Ti so ena izmed komponent sodobnega avtomobila, ki je bila v zadnjem času deležna zares močnega razvoja." – G. Pr., Luka Gregorič (Oddaja Avtomobilnost), Audijev paradni konj na avtocesti s svetlobno preprogo, MMC RTV

 

 

 

"Najobsežnejše revizije je bila deležna paleta pogonskih strojev, vključuje tudi priključno hibridno izvedbo, sestavljeno iz 3,0-litrskega bencinskega motorja in električnega motorja, ki razvije 338 kilovatov (462 KM). Bencinski motor začne posredovati šele, ko je to potrebno, vožnje v urbanih okoljih je mogoče pretežno opraviti z elektriko. Seveda ostajata v motorni paleti tudi mogočni 3,0-litrski šestvaljni turbodizelski stroj z 210 kilovati (286 KM) in prostorninsko enako velik bencinski šestvaljnik z 250 kilovati (340 KM). Na vrhu vsega pa kraljuje brutalni 4,0-litrski bencinski osemvaljnik, ki je rezerviran samo za športno izvedbo S8 in limuzino poganja s kar 420 kilovati (571 kM).

Medtem ko eden od motorjev opravlja svoje delo, voznik in potniki lahko uživajo v prijetni atmosferi, kajti potniška kabina je izdatno izolirana in vanjo le redko prodre zunanji hrup ali zvoki, ki jih ustvarja podvozje. Zato seveda ne preseneča, da se A8 uvršča med dostojanstvene limuzine za udobna potovanja na dolge proge." – Matjaž Gregorič, Vozili smo: prenovljeni Audi A8 - drobne spremembe z velikim učinkom, Avto Magazin

Audi A8

 

"V notranjosti sta ob digitaliziranem prostoru z merilniki za upravljanje namenjena dva na dotik občutljiva zaslona, novost sta opcijska zaslona za potnika zadaj, na katerih je mogoče predvajati vsebino z lastnih naprav. Seznam dodatne opreme vsebuje vrsto pripomočkov, ki vožnjo z avtomobilom spremenijo v uživanje. Bolj pomembno je, da je na voljo več kot 40 asistenčnih sistemov, večina jih je vključena serijsko. No, za samodejno parkiranje (tudi z upravljanjem na mobilnem telefonu) boste morali doplačati, prav tako so kot opcija na voljo digitalni žarometi z več kot 1,3 milijona zrcali, ki iz noči naredijo dan in osvetlijo vse, kar ne povzroča motenj preostalemu prometu. Za zabavo si lahko omislite projiciranje različnih likov pred avtomobil, za bolj resno uporabo pa se pred avtomobilom zariše navidezna steza, znotraj katere se boste peljali. Bo prišlo prav na kakšnem ožjem cestnem odseku." – Boštjan Okorn, Sodobno glajenje gub za A8, Delo

 

"Med pomembnejše novosti spada tudi prihod novih digitalnih matričnih žarometov, ki svetlobni snop glede na promet prilagajajo s pomočjo 1,3 milijona majhnih ogledal. Zaradi velike ločljivosti posameznega žarometa je avto s svojo digitalno pametjo zmožen osvetljevati le vozni pas in zatemniti okolico avtomobila, da z dolgim snopom ne bi zmotil pešcev, kolesarjev in drugih udeležencev v prometu. Serijsko so nameščeni tudi zadnji žarometi s tehnologijo OLED, ki s pomočjo senzorjev zaznajo prihod drugega avtomobila in zmanjšajo svetlost, da ob pritisnjeni zavori ne motijo voznika za avtomobilom. Voznik se lahko tudi igra s svetlobo. Z različnimi individualiziranimi rešitvami si voznik nastavi svoj pozdrav, ki se na tla, če so ta neprekinjena vsaj 18 metrov, oziroma garažna vrata projicira preko sprednjih žarometov." – Gašper Pirman, Slovenska premiera: Audi A8, Siol

Video title

“quote”

2022-05-A8-02
2022-05-A8-03

“quote”

"Za varnost in podporo vozniku je skupno na voljo 38 asistenčnih sistemov, ki v okviru treh opcijskih paketov (parkiranje, mesto in pot) v določenih okoliščinah že omogočajo delno avtonomno vožnjo. Med izpostavljenimi sistemi sta tokrat asistenca za parkiranje na daljavo Park Assist Plus (vozilo samodejno zapelje na bočno ali prečno parkirno mesto in z njega, pri tem vozniku ni treba sedeti v avtomobilu) ter prediktivno aktivno podvozje (preko elektromotorja vsako kolo posebej obremeni z dodatnimi silami ali ga razbremeni ter s tem aktivno uravna lego karoserije), ki med drugim privzdigne karoserijo za do 50 milimetrov za udobno vstopanje in izstopanje." – Urška Radolović, Audi A8: slovenska predstavitev, Avtomobilizem.com

 

 

 

 

"Razlike pri zunanjem videzu so na prvi pogled malenkostne, a za njimi se skriva več vsebine. Največja sprememba je pri prednjem delu z novo motorno masko z vgrajenimi 'puščicami', medtem ko ima S line oprema satovje. Razlikovati ga bo mogoče tudi po lučeh, ki so dobile klin in nov svetlobni podpis. Novost v ponudbi luči so digitalni matrični žarometi kot tretja in najvišja stopnja žarometov. Od klasičnih HD-matričnih, za katere je treba doplačati dobra dva tisočaka, se razlikujejo po precej zmogljivejšem osvetljevanju ceste. Avto svetlobo projicira pred voznika na način, da jasno ločuje vozni pas od ostalega cestišča, se hipno prilagodi menjavi pasu ali zoženju ter seveda ostalemu prometu, za povrh pa zmore izvajati tudi raznovrstne pozdravne svetlobne animacije na cesto ali steno. Digitalni matrični so dvakrat dražji od HD-matričnih. Zadnje luči pa so po novem serijsko v OLED-tehnologiji, kupec lahko izbira med več grafikami svetlobe. Imajo dodatne funkcionalnosti, tako samodejno zažarijo v opozorilo vozniku zadaj, če se ta z vozilom preveč približa." – Andrej Leban, Audi A8 bo zdaj celo risal po naših cestah, Žurnal24

small text

heading

text

button

Audi A8 notranjost

 

"Notranjost Audija A8 je podobna prostornemu, razkošnemu salonu z ambientno osvetlitvijo, ki elegantno razsvetljuje notranjost, potnikom na zadnjih sedežih pa so na voljo bralne lučke z matrično LED-tehnologijo. Ponudba sedežev in opreme, namenjene najvišjemu udobju, ima predvsem za potnike na zadnjih sedežih pripravljene številne možnosti. Vrhunec ponudbe predstavlja sedež s počivalno funkcijo v Audiju A8 L, ki omogoča številne možnosti nastavljanja in oporo za noge na hrbtišču sovoznikovega sedeža. Na tem sedežu si lahko potniki v več stopnjah ogrejejo in zmasirajo stopala s poklopnima mizicama v dodatni opremi. Potnike razvaja 4-conska avtomatska klimatska naprava, nova zaslona za zadnja potnika in hladilni zaboj z vključenim barskim predalom v programu Audi exclusive. Na voljo so tudi številne možnosti izbire konfiguracij notranjosti." – Audi A8: paradni model z osveženim dizajnom in inovativnimi tehnologijami, Avtomobil.si

2022-05-A8-05

 

"Audi je prenovil svojo admiralsko ladjo A8, ki je dobila nekaj lepotnih popravkov in širši nabor opreme.

Med novostmi je tudi športno ukrojena notranjost, še posebej poudarjena v izvedbi S8, zasloni za zadaj sedeče potnike pa sedaj niso več integrirani v infotainment avtomobila, temveč delujejo kot samostojen sistem z možnostmi individualnega upravljanja in povezovanja z mobilnimi napravami.

Bogata paleta obsega kar 38 asistenčnih sistemov, vključno s pomočnikom za samodejno parkiranje, tako imenovano prediktivno podvozje pa nastavitve sproti prilagaja razmeram na cesti in ob vstopu celo do 50 mm dvigne vozilo." – Prenova gospodarja prstanov, Avto Fokus

 

"Novost predstavlja tudi komfortno vstopanje, kar pomeni, da se vozilo ob odprtju vrat s pomočjo serijskega zračnega vzmetenja na tej strani vzdigne za pet centimetrov, s čimer potnik veliko lažje vstopi ali izstopi. Karoserija se z nagibom prilagaja tudi med vožnjo, kjer posebna kamera 'bere' cesto pred vami in temu primerno nagne vozilo proti sredini krožnice in s tem zmanjša centripetalno silo, kar naj bi bil glavni vzrok za slabost potnikov." – Miha Pečoler, Slovenska avtomobilistična agencija

small text

heading

text

button

“Quote”

 

 

Video title

 

 

“Quote”

Video title

Audi A8
Audi A8

Izpopolnjeni Audi A8

Izostreni design predvsem sprednjega in zadnjega dela ter inovativne tehnologije poudarjajo prezentnost in športno eleganco prenovljenega modela A8, novi vrhunski sprednji žarometi in zadnje luči pa navdušujejo z inovativnimi funkcijami. Paradni model znamke Audi ustvarja sodobno in uporabniško naravnano doživetje - tako za potnike kot voznike.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik