modeli in tehnika 24.10.2024
Avtomobilski novinarji o prenovljenem paradnem modelu znamke Audi
"A8 je Audijev paradni konj. S takšnim modelom premijska avtomobilska znamka upraviči svoje mesto med elito. In tako je pri Audiju vse od leta 1994, ko je A8 nasledil model V8.
Leta 2017 smo pozdravili četrto generacijo, zdaj pa je napočil čas, da smo na slovenske ceste pospremili njeno prenovljeno izvedbo. Svoj vodilni status na trgu bo A8 poskusil obdržati predvsem s pomočjo izboljšanih tehnologij. Skupaj je na voljo kar 40 asistenčnih sistemov. Med novostmi moramo najprej izpostaviti žaromete. Ti so ena izmed komponent sodobnega avtomobila, ki je bila v zadnjem času deležna zares močnega razvoja." – G. Pr., Luka Gregorič (Oddaja Avtomobilnost), Audijev paradni konj na avtocesti s svetlobno preprogo, MMC RTV
"Najobsežnejše revizije je bila deležna paleta pogonskih strojev, vključuje tudi priključno hibridno izvedbo, sestavljeno iz 3,0-litrskega bencinskega motorja in električnega motorja, ki razvije 338 kilovatov (462 KM). Bencinski motor začne posredovati šele, ko je to potrebno, vožnje v urbanih okoljih je mogoče pretežno opraviti z elektriko. Seveda ostajata v motorni paleti tudi mogočni 3,0-litrski šestvaljni turbodizelski stroj z 210 kilovati (286 KM) in prostorninsko enako velik bencinski šestvaljnik z 250 kilovati (340 KM). Na vrhu vsega pa kraljuje brutalni 4,0-litrski bencinski osemvaljnik, ki je rezerviran samo za športno izvedbo S8 in limuzino poganja s kar 420 kilovati (571 kM).
Medtem ko eden od motorjev opravlja svoje delo, voznik in potniki lahko uživajo v prijetni atmosferi, kajti potniška kabina je izdatno izolirana in vanjo le redko prodre zunanji hrup ali zvoki, ki jih ustvarja podvozje. Zato seveda ne preseneča, da se A8 uvršča med dostojanstvene limuzine za udobna potovanja na dolge proge." – Matjaž Gregorič, Vozili smo: prenovljeni Audi A8 - drobne spremembe z velikim učinkom, Avto Magazin