modeli in tehnika 20.12.2024
Novi Audi A5 je navdušil slovenske avtomobilske novinarje
"Novo generacijo modela Audi A5 in S5 smo preizkusili na gorskih cestah nad Azurno obalo, kjer se je v filmu Goldeneye z astonom martinom podil slavni filmski junak James Bond. Ampak še primernejši avto za takšne ovinke je Audi S5. Na perfektnih gorskih ovinkih se novi S5 vozi izjemno. Pravzaprav se sploh ne spomnim, da bi že kdaj vozil kak bolj ubogljiv avtomobil. Avto gre točno tja, kamor želiš, in to brez obotavljanja, pa tudi brez pritoževanja." – Miha Merljak, Med ovinki boljši kot Bondov aston martin, RTVSLO, Avtomobilnost
"Na krstni vožnji se je med provansalskimi ovinki S5 avant izkazal s svojo izrazito dvojnostjo značaja: lahko je tih, udoben in prijeten družinski karavan ali pa - po vklopu športnega voznega programa - skoraj dirkaško odziven in okreten, izjemno suveren in stabilen ter strašljivo hiter športni karavan. Ob zelo dobrih zmogljivostih S5 navduši predvsem z izjemno natančnim volanskim mehanizmom, za kar imata zasluge čvrsteje vpet volanski mehanizem in trši stabilizator spredaj. K okretnosti v ovinkih veliko doda serijski diferencial z aktivnim vektoriranjem navora, pa tudi štirikolesni pogon, ki več navora usmerja na zadnji kolesni par. Poleg odlične vodljivosti se to izkaže tudi z zelo dobrim oprijemom; na suhi cesti je avto skoraj nemogoče spraviti iz ravnotežja. Odlično!
A5 je seveda opremljen z vsemi najsodobnejšimi asistenčnimi sistemi - tudi s prilagodljivim sistemom za samodejno vožnjo, ki uporablja podatke zemljevidov visoke ločljivosti in podatke skupin vozil, ki so zbrani v oblaku. Nekaj najsodobnejših asistenčnih sistemov je na voljo za doplačilo oziroma so zbrani v različnih doplačljivih paketih opreme." – Blaž Poženel, Za volanom: Audi A5 in S5, AMZS
"Z novo shemo poimenovanja Audi po 30 letih obrača nov list in A4 je postal A5, hkrati pa s seboj prinaša številne novosti. Čeprav so časi in modne smernice naklonjeni predvsem križancem in športnim terencem, sta bila limuzinski in predvsem kombijevski A4 doslej pomemben Audijev prodajni steber tudi na slovenskem trgu. Naslednik, novi Audi A5 je prvi model, razvit na inovativni platformi, še naprej bo na voljo kot limuzina z dvižnimi prtljažnimi vrati v slogu prejšnjega A5 Sportback, in kombijevski avant, oba tudi v športni izvedbi S. Sprememba oznake pomeni tudi povečanje dolžine za 6,7 centimetra v primerjavi s predhodnikom in tudi več prostora za noge zadaj." – Matjaž Gregorič, NOVO V SLOVENIJI: Audi A5 – Več kot le igra številk, Avto magazin
"Dosedanji A4 je v novi izvedbi postal A5, novi klasično gnani modeli imajo po novem liho številko, električni pa sodo. A4 je nekoč pri nas predstavljal petino vse prodaje, danes le še desetino, po polovici so kupci razdeljeni med limuzino in avant. Morda bo zdaj limuzina še bolj zanimiva, saj ima dokaj položeno zadnje steklo in prav tako atraktivno obliko. Karavanski avant se vendarle zdi še bolj eleganten … S te nove premijske osnove za avtomobile s klasičnim pogonom, ki ima vzdolžno nameščen motor, pripeljejo še drugi modeli." – Gašper Boncelj, Liha številka namesto sode, Delo