Slovenski mediji o novem modelu Audi A5

Novi Audi A5, naslednik priljubljenega modela Audi A4, je že na voljo pri pooblaščenih trgovcih Audi v Sloveniji. Deseta generacija ne predstavlja le posodobitve, ampak gre za povsem nov model Audi A5. Njegova zunanjost uteleša športno esenco naše oblikovalske DNK, povsem nova notranjost z napredno programsko arhitekturo prinaša še večje udobje potnikov in izboljšan koncept upravljanja vozila, napredna tehnologija MHEV plus pa omogoča delno električno in s tem še učinkovitejšo vožnjo. Navdušil je tudi slovenske avtomobilske novinarje na medijski predstavitvi konec novembra. Preberite, kaj so zapisali o njem.

20.12.2024 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

Audi A5 limuzina
Audi A5 limuzina

 

Novi Audi A5 je navdušil slovenske avtomobilske novinarje

"Novo generacijo modela Audi A5 in S5 smo preizkusili na gorskih cestah nad Azurno obalo, kjer se je v filmu Goldeneye z astonom martinom podil slavni filmski junak James Bond. Ampak še primernejši avto za takšne ovinke je Audi S5. Na perfektnih gorskih ovinkih se novi S5 vozi izjemno. Pravzaprav se sploh ne spomnim, da bi že kdaj vozil kak bolj ubogljiv avtomobil. Avto gre točno tja, kamor želiš, in to brez obotavljanja, pa tudi brez pritoževanja." – Miha Merljak, Med ovinki boljši kot Bondov aston martin, RTVSLO, Avtomobilnost

 

 

 

 

"Na krstni vožnji se je med provansalskimi ovinki S5 avant izkazal s svojo izrazito dvojnostjo značaja: lahko je tih, udoben in prijeten družinski karavan ali pa - po vklopu športnega voznega programa - skoraj dirkaško odziven in okreten, izjemno suveren in stabilen ter strašljivo hiter športni karavan. Ob zelo dobrih zmogljivostih S5 navduši predvsem z izjemno natančnim volanskim mehanizmom, za kar imata zasluge čvrsteje vpet volanski mehanizem in trši stabilizator spredaj. K okretnosti v ovinkih veliko doda serijski diferencial z aktivnim vektoriranjem navora, pa tudi štirikolesni pogon, ki več navora usmerja na zadnji kolesni par. Poleg odlične vodljivosti se to izkaže tudi z zelo dobrim oprijemom; na suhi cesti je avto skoraj nemogoče spraviti iz ravnotežja. Odlično!

A5 je seveda opremljen z vsemi najsodobnejšimi asistenčnimi sistemi - tudi s prilagodljivim sistemom za samodejno vožnjo, ki uporablja podatke zemljevidov visoke ločljivosti in podatke skupin vozil, ki so zbrani v oblaku. Nekaj najsodobnejših asistenčnih sistemov je na voljo za doplačilo oziroma so zbrani v različnih doplačljivih paketih opreme." – Blaž Poženel, Za volanom: Audi A5 in S5, AMZS

"Z novo shemo poimenovanja Audi po 30 letih obrača nov list in A4 je postal A5, hkrati pa s seboj prinaša številne novosti. Čeprav so časi in modne smernice naklonjeni predvsem križancem in športnim terencem, sta bila limuzinski in predvsem kombijevski A4 doslej pomemben Audijev prodajni steber tudi na slovenskem trgu. Naslednik, novi Audi A5 je prvi model, razvit na inovativni platformi, še naprej bo na voljo kot limuzina z dvižnimi prtljažnimi vrati v slogu prejšnjega A5 Sportback, in kombijevski avant, oba tudi v športni izvedbi S. Sprememba oznake pomeni tudi povečanje dolžine za 6,7 centimetra v primerjavi s predhodnikom in tudi več prostora za noge zadaj." – Matjaž Gregorič, NOVO V SLOVENIJI: Audi A5 – Več kot le igra številk, Avto magazin

"Dosedanji A4 je v novi izvedbi postal A5, novi klasično gnani modeli imajo po novem liho številko, električni pa sodo. A4 je nekoč pri nas predstavljal petino vse prodaje, danes le še desetino, po polovici so kupci razdeljeni med limuzino in avant. Morda bo zdaj limuzina še bolj zanimiva, saj ima dokaj položeno zadnje steklo in prav tako atraktivno obliko. Karavanski avant se vendarle zdi še bolj eleganten … S te nove premijske osnove za avtomobile s klasičnim pogonom, ki ima vzdolžno nameščen motor, pripeljejo še drugi modeli." – Gašper Boncelj, Liha številka namesto sode, Delo

Video title

“quote”

Audi S5 Avant
Audi S5 Avant
Audi S5 Avant
Audi S5 Avant

“quote”

"Zdaj torej to ni več model A4, temveč A5? Audi bo za vse modele, ki jih poganjajo klasični motorji na notranje zgorevanje, uporabil lihe oznake, sode pa bo namenil električnim modelom. Da bo mogoče že od daleč prepoznati, kakšen motor je v novem A5, so prilagodili še videz izpušnih cevi. Zgolj ena cev kvadratne oblike na levi strani na primer razkriva A5 z dizelskim motorjem." – Gregor Pavšič, Prej A4, zdaj audi A5: postal je večji in prav nič ne skriva izpušnih cevi, Siol

"Vredno je bilo počakati na Audijev odgovor leta 2024. Najprej ime, zdaj ni več Audi A4 temveč Audi A5. To pomeni, da se je prej samostojni kupejevski model A5 zlil z novo generacijo, medtem ko bo prihodnji A4 zaživel na novo kot le še povsem baterijski model. Audi A5 (B10) je kot prvi Audijev model postavljen na povsem novo tehnično platformo PPC (premium platform combustion), ki bo, kot ime pove, nosila vse prihodnje modele s termičnimi pogoni podobne ali večje velikosti. Tako kot tudi sorodna baterijska platforma PPE omogoča uporabo nove napredne programske arhitekture E3. V ozadju namreč v vsakem avtu deluje kar pet močnih računalnikov, ki v medsebojnem sodelovanju nadzorujejo delovanje različnih sistemov in podsistemov. Audi A5 je torej postal pravi računalnik na kolesu, pa četudi ga še vedno poganja bencinski ali dizelski motor.

Tretja poglavitna novost je oblika, ki je prevzela nov, odločnejši slog Audijevega oblikovalskega jezika." – Andrej Leban, Napredni audi A5 po 30 letih prevzel štafeto od A4, Žurnal 24

small text

heading

text

button

Notranjost modela Audi A5 limuzina
Notranjost modela Audi A5 limuzina

 

"Kabina je precej digitalizirana. Velik ukrivljen zaslon pred voznikom, usmerjen proti njemu, združuje instrumentno ploščo in infozabavni sistem, ki rabi kot vmesnik za vse preostale sisteme, izjema je le vmesnik medijskega sistema. Za pretikanje med radijskimi postajami in nastavitev glasnosti se namreč uporabljajo stikala na sredinski konzoli. Ob doplačilu ima zato sopotnik lahko pred seboj nameščen dodaten zaslon, kjer je mogoče igrati tudi različne igrice ali gledati filme. Enaka filozofija bo tudi v prihodnjih modelih znamke. Hkrati bo avtomobil ponujal obogaten prikaz podatkov na projicirnem zaslonu." – Jure Šujica, Najbolj atraktiven Audi zapeljal v Slovenijo z nižjo ceno kot v Nemčiji, Finance (zaklenjen članek)

"Novi A5 ni le evolucija predhodnika (A4), temveč gre za povsem nov avto, ki temelji na novi koncernski platformi PPC. Z dolžino 4,83 metra je 67 mm daljši od štirice, obenem pa tudi širši in višji ter 72 mm radodarnejši v medosju, kar se odraža v prostornejši notranjosti. V njej prevladujejo resnično kakovostni materiali, na armaturni plošči pa v eno združena in rahlo proti vozniku ukrivljena zaslona – osrednji meri 36,8, tisti pred voznikom pa 30,2 cm v premeru. Tu sta pri bolje opremljenih različicah še tretji zaslon premera 27,7 cm pred sovoznikom in sistem HUD s številnimi možnostmi prikaza informacij." – Petica namesto štirice, Avto Fokus

"Povsem novo je okolje v notranjosti avtomobila. Ta je na prvi pogled udobna, v njej so opazni številni visoko kakovostni materiali in nova tehnologija, kot je denimo fiksna steklena streha z nastavljivo prosojnostjo, veliko vlogo pa igra vpliv digitalizacije. Voznik ima na voljo dvojni ukrivljen zaslon, sestavljen iz 11,9-palčnega za volanom in osrednjega s 14,5-palčno diagonalo. Za doplačilo dodajo še en zaslon sovozniku, ki meri 10,9 palca. Slednjega lahko iz svoje pozicije opazuje tudi voznik, a le v primeru, da avto miruje. Pri Audiju so obenem izboljšali še projekcijo podatkov na sprednjo šipo, na voljo je tudi zmogljivo Bang&Olufsen ozvočenje, ki ima zvočnike vgrajene tudi v vzglavnikih sprednjih sedežev, medtem ko imajo potniki na zadnji klopi na voljo polnilne USB vtičnice z močjo 100 vatov. Pri infozabavnem vmesniku velja izpostaviti še dejstvo, da ima uporabnik možnost prenosa in uporabe številnih aplikacij tretjih ponudnikov, medtem ko bo prenos podatkov potekal preko mobilne dostopne točke uporabnikovega pametnega telefona." – Peter Pirkovič, Po 30 letih popolna sprememba, Avtomanija.com

"Proizvajalce nadvse radi uvrščamo v predalčke, glede na lastno prepričanje in pogosto stereotipe, ki se jih najtežje znebimo. Tudi sam sem se enega nalezel dolgo tega. Da so Audiji odlični, a nekoliko dolgočasni avtomobili, primerni za starejše gospode s klobuki in dovolj pod palcem. Čeprav zadnje še vedno drži, glede prvega spreminjam mnenje. Že Q8 e-tron se mi je v marsičem prikupil, zdaj pa me je veliko bolj kot A3 pozitivno presenetil še A5. Ne samo, da je osvežen videz dinamičen in rahlo agresiven ter izžareva mladost, tudi notranjost in sistemi so najmanj zanimivi. … Prihodnost avtomobilizma ni samo v pogonu, temveč tudi v povezljivosti in inovacijah, ki povečajo udobje in varnost transporta." – Marjan Kodelja, PRVI VTIS Audi A5: Drzna in »ŽLEHT« petka je nova štirica, Tehnozvezdje

small text

heading

text

button

“Quote”

 

 

Video title

Zadnji del modela Audi A5 limuzina
Zadnji del modela Audi A5 limuzina
Detajl na modelu Audi A5 Avant
Detajl na modelu Audi A5 Avant
Notranjost modela Audi A5 limuzina
Notranjost modela Audi A5 limuzina
Notranjost modela Audi A5 Avant
Notranjost modela Audi A5 Avant
Sprednji detajl na modelu Audi S5 Avant
Sprednji detajl na modelu Audi S5 Avant
Sprednji del modela Audi A5 limuzina
Sprednji del modela Audi A5 limuzina

 

 

“Quote”

Video title

A5-novi-modeli-vsi-1920x1000
A5 novi modeli

Sodobna športnost in vrhunska proporcionalna razmerja

Dolgoletna prodajna uspešnica Audi A4 se je s predstavitvijo že desete generacije preimenovala v Audi A5. Družina Audi A5 navdušuje s športnim designom in povsem novo notranjostjo, napredna tehnologija MHEV plus pa omogoča delno električno in s tem še učinkovitejšo vožnjo.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik