E-mobilnost 31.01.2025
Pri približno desetodstotni napolnjenosti baterije zadostuje že deset minut polnjenja na hitrih polnilnicah z največjo močjo 270 kW, da Audi Q6 e-tron v idealnih pogojih pridobi do 255 kilometrov dosega. Zasluga za to gre 800-voltni arhitekturi, novi predkondicionirani visokonapetostni bateriji in novemu prediktivnemu uravnavanju temperature v platformi PPE.
Visokonapetostna baterija modela Audi Q6 e-tron je sestavljena iz dvanajstih modulov s skupno kapaciteto 100 kWh (neto 94,9). Po prihodu na trg bo tej različici sledila še ena z desetimi baterijskimi moduli in skupno kapaciteto 83 kWh. Za polnjenje visokonapetostne baterije z 10 na 80 odstotkov potrebujete zgolj 21 minut. K uporabniku prijazni zmogljivosti polnjenja modelov na platformi PPE bistveno prispeva visoka moč polnjenja, ki se ohranja dlje časa. Največja moč polnjenja serijskega modela Audi Q6 e-tron z enosmernim tokom znaša 270 kW.
Na polnilnih postajah, ki delujejo s 400-voltno tehnologijo, je pri modelu Audi Q6 e-tron mogoče tako imenovano vzporedno deljeno polnjenje. To pomeni, da se 800-voltna baterija razdeli v dve bateriji z enako napetostjo, ki se lahko vzporedno polnita z močjo do 135 kW. Po potrebi se obe polovici baterije najprej izenačita na enako raven napolnjenosti, nato pa se polnita skupaj.
Polnilni sistem podpira mednarodni standard CCS (Combined Charging System). Za hitro in zanesljivo polnjenje skrbi visokozmogljivi računalnik HCP 5, ki upravlja proces znotraj nove domenske računalniške strukture elektronske arhitekture E3 1.2. Komunikacijska krmilna enota SACID (Smart Actuator Charging Interface Device) služi kot vmesnik za povezavo med vozilom in polnilnico ter prenaša standardizirane podatke v domenski računalnik HCP 5.
Za evropske modele na platformi PPE znamka Audi načrtuje možnosti polnjenja z enosmernim in izmeničnim tokom s kombiniranim priključkom CCS na levi zadnji strani vozila. Na nasprotni strani vozila bo nameščen dodaten priključek za izmenični tok. Serijski modeli Audi Q6 e-tron se polnijo z izmeničnim tokom z močjo 11 kW, kar pomeni, da lahko prazno baterijo napolnite čez noč. Polnjenje z izmeničnim tokom z močjo 22 kW bo kasneje na voljo kot dodatna oprema. Pokrove polnilnih priključkov lahko priročno odprete prek zaslona MMI ali z nežnim pritiskom na pokrov, po odstranitvi polnilnega kabla pa se priključek samodejno zapre.
Modeli Audi Q6 e-tron so serijsko opremljeni s funkcionalnostjo Plug & Charge, ki je trenutno na voljo na polnilnih postajah IONITY in polnilnicah drugih operaterjev, število ponudnikov pa se bo še povečevalo. Po enkratni aktivaciji v vozilu morate za polnjenje zgolj priključiti polnilni kabel. Vozilo in polnilna postaja komunicirata prek šifrirane povezave. Polnjenje se začne samodejno, plačilo pa se izvede s plačilnim sredstvom, ki ste ga shranili v aplikaciji myAudi, na primer kreditno kartico.