podjetje 26.09.2024
Marc Lichte, glavni oblikovalec pri znamki Audi, prizna: “Sprva sem bil nekoliko v dvomih, saj nisem bil prepričan, kako bo to delovalo. Pri oblikovanju avtomobila je vedno v središču kupec. Da bi s kupci dejansko sodelovali kot z enakovrednimi partnerji v procesu, tega pa nismo še nikoli počeli.” Tudi za Mariusa Kohlheppa, vodjo oddelka Customer Insight & Trend Research pri znamki Audi, je bil to neznan teren: “Seveda ni treba posebej poudarjati, da smo se tudi v preteklosti odzivali na potrebe kupcev, ki smo jih odkrili pri raziskavah trga. Toda kupcev na tak način nismo še nikoli vključili že kar na samem začetku procesa. Tokrat smo se zavestno odločili, da bomo delali drugače, da bi spremenili naš način razmišljanja.”
Novo konceptno vozilo je znamki štirih krogov omogočilo nov pristop k oblikovanju. Ker je Audi urbansphere¹ namenjen vožnji na delo in domov v kitajskih megamestih, je k sooblikovanju povabila skupino posebej izbranih spremljevalcev trendov in potencialnih kupcev s Kitajske. V tem sodelovalnem ustvarjalnem procesu so bile potrebe strank zavestno postavljene na prvo mesto že na začetku razvoja vozila.