inovacije 29.11.2023
-
Iskanje po AudiLab Slovenija
27.09.2023 Avtor: Audi Team Fotografije: Arhiv Audi
Gospod Delucchi, kako ste razumeli digitalizacijo leta 2001, ko ste se pridružili podjetju Audi?
Če se ozrem nazaj, je bil to pravzaprav začetek obdobja digitalizacije, kot jo poznamo danes. V tistem času je bila digitalizacija še bolj industrijska tema, šlo je za avtomatizacijo procesov in potekov dela. Prihod iPhonea leta 2007 pa je pomenil odločilno prelomnico: telefonija, ki je bila do takrat osrednja naloga telefona, je nenadoma postala drugotnega pomena, v ospredje so prišle aplikacije. To je bilo nekaj revolucionarnega.
Kako se digitalizacija odraža v vašem poklicnem in zasebnem življenju?
Digitalizacija je močno prisotna na vseh področjih mojega življenja. Moj dom je v celoti povezan in avtomatiziran. To pomeni, da lahko digitalno upravljam ogrevanje, razsvetljavo, robotsko kosilnico ali sesalnik, hkrati pa lahko izboljšam tudi varnost. Vendar pa ob naraščajoči kompleksnosti in obilici možnosti vedno bolj cenim preprostost in udobje. Prepričan sem, da si tega želijo tudi naši kupci.
Gospod Delucchi, kako ste razumeli digitalizacijo leta 2001, ko ste se pridružili podjetju Audi?
Če se ozrem nazaj, je bil to pravzaprav začetek obdobja digitalizacije, kot jo poznamo danes. V tistem času je bila digitalizacija še bolj industrijska tema, šlo je za avtomatizacijo procesov in potekov dela. Prihod iPhonea leta 2007 pa je pomenil odločilno prelomnico: telefonija, ki je bila do takrat osrednja naloga telefona, je nenadoma postala drugotnega pomena, v ospredje so prišle aplikacije. To je bilo nekaj revolucionarnega.
Kako se digitalizacija odraža v vašem poklicnem in zasebnem življenju?
Digitalizacija je močno prisotna na vseh področjih mojega življenja. Moj dom je v celoti povezan in avtomatiziran. To pomeni, da lahko digitalno upravljam ogrevanje, razsvetljavo, robotsko kosilnico ali sesalnik, hkrati pa lahko izboljšam tudi varnost. Vendar pa ob naraščajoči kompleksnosti in obilici možnosti vedno bolj cenim preprostost in udobje. Prepričan sem, da si tega želijo tudi naši kupci.
“quote”
Giorgio Delucchi
“quote”
Kako prepoznavate trenutne in prihodnje želje kupcev?
V prvi vrsti pridobivamo neposredne povratne informacije. V ta namen smo ustanovili posebno ekipo, ki predstavlja glas kupcev in skrbi za izvedbo v posameznih izdelčnih skupinah. Poleg povratnih informacij kupcev imamo v skupini Audi tudi inovacijske inkubatorje, na primer Audi Business Innovation, ki podrobno raziskujejo mobilnost prihodnosti in priložnosti, ki jih ponuja digitalizacija. Uporabljamo pa tudi tradicionalne tržne raziskave in analize trendov, s katerimi ugotavljamo specifične potrebe naših ciljnih skupin.
Kaj ljudje danes pričakujejo od znamke Audi?
To je precej zahtevno vprašanje. Ne želimo samo izpolniti pričakovanj naših kupcev, ampak jih želimo tudi preseči. Naši kupci pričakujejo individualizirane, multimodalne izkušnje. To pomeni, da moramo ponuditi številne digitalne možnosti, ki omogočajo vsakemu posamezniku, da si ustvari svojo lastno izkušnjo z Audijem. Zato se mi zdi ideja o ekosistemu znamke Audi tako pomembna. Vse se začne z začetnim zanimanjem za znamko in interakcijo s spletnimi točkami, kot so spletne strani Audi ali konfigurator vozil. V najboljšem primeru to vodi k nakupu vozila, bodisi pri prodajalcu ali po spletu.
In ta izkušnja se nadaljuje tudi znotraj vozila?
Seveda. Nakup ali uporaba novih digitalnih storitev mora biti enako preprosta v fazi uporabe, to že leta dokazujejo največji igralci na internetu. Pri tem ni več pomembno, ali ste znotraj ali zunaj avtomobila. Naš cilj je popeljati kupce v digitalni ekosistem, v katerem so vsi elementi med seboj povezani na najboljši možni način. Želimo ustvariti edinstveno izkušnjo blagovne znamke.
Giorgio Delucchi
“Quote”
Kako prepoznavate trenutne in prihodnje želje kupcev?
V prvi vrsti pridobivamo neposredne povratne informacije. V ta namen smo ustanovili posebno ekipo, ki predstavlja glas kupcev in skrbi za izvedbo v posameznih izdelčnih skupinah. Poleg povratnih informacij kupcev imamo v skupini Audi tudi inovacijske inkubatorje, na primer Audi Business Innovation, ki podrobno raziskujejo mobilnost prihodnosti in priložnosti, ki jih ponuja digitalizacija. Uporabljamo pa tudi tradicionalne tržne raziskave in analize trendov, s katerimi ugotavljamo specifične potrebe naših ciljnih skupin.
Kaj ljudje danes pričakujejo od znamke Audi?
To je precej zahtevno vprašanje. Ne želimo samo izpolniti pričakovanj naših kupcev, ampak jih želimo tudi preseči. Naši kupci pričakujejo individualizirane, multimodalne izkušnje. To pomeni, da moramo ponuditi številne digitalne možnosti, ki omogočajo vsakemu posamezniku, da si ustvari svojo lastno izkušnjo z Audijem. Zato se mi zdi ideja o ekosistemu znamke Audi tako pomembna. Vse se začne z začetnim zanimanjem za znamko in interakcijo s spletnimi točkami, kot so spletne strani Audi ali konfigurator vozil. V najboljšem primeru to vodi k nakupu vozila, bodisi pri prodajalcu ali po spletu.
In ta izkušnja se nadaljuje tudi znotraj vozila?
Seveda. Nakup ali uporaba novih digitalnih storitev mora biti enako preprosta v fazi uporabe, to že leta dokazujejo največji igralci na internetu. Pri tem ni več pomembno, ali ste znotraj ali zunaj avtomobila. Naš cilj je popeljati kupce v digitalni ekosistem, v katerem so vsi elementi med seboj povezani na najboljši možni način. Želimo ustvariti edinstveno izkušnjo blagovne znamke.
S čim se ukvarja vaša ekipa?
Naš osnovni cilj je, da smo konkurenčni; poskrbeti moramo za povezljivost naših vozil in ponuditi privlačen portfelj digitalnih storitev, ki prinašajo resnično dodano vrednost. Zato sistematično gradimo na prednostih iz naše osnovne dejavnosti kot proizvajalec premijskih avtomobilov in še naprej širimo naše digitalne storitve. Naši kupci imajo različne življenjske sloge. Želimo se osredotočiti na štiri področja in pri tem ne le izpolniti pričakovanj kupcev, temveč jih po možnosti tudi preseči.
Katera so ta štiri področja življenjskega sloga?
Osredotočamo se na mobilnost, zdravje, delo in zabavo ter razvijamo ciljno usmerjene ponudbe izdelkov in storitev, ki so povezane z Audijevim ekosistemom. V ta namen sklepamo tudi partnerstva s podjetji, kot sta holoride ali Disney. Od sredine letošnjega leta v naših vozilih s storitvijo Audi connect ponujamo širok nabor aplikacij*. Na digitalnem tržišču lahko kupci izbirajo med svojimi najljubšimi storitvami s področja glasbe, videa, iger, navigacije, parkiranja in polnjenja, produktivnosti, vremena in novic ter jih uporabljajo v vozilu. Med njimi sta tudi Spotify in Webex, to je platforma, ki omogoča, da spletni sestanek neprekinjeno nadaljujete v avtomobilu. Ponujamo pa tudi številne druge storitve, kot so tematski paketi Audi Themes, ki služijo na primer področju "zabava".
Kaj se skriva za idejo Audi Themes?
Audi Themes so na digitalnem tržišču na voljo od junija 2022. V aplikaciji myAudi lahko trenutno izbirate med 160 različnimi temami, vase najljubše slike pa se vam prikažejo na zaslonu MMI v vozilu. Če je vaše vozilo ustrezno konfigurirano, lahko prilagajate tudi svetlobno vzdušje v notranjosti. S tem našim kupcem ponujamo novo obliko personalizacije.
Giorgio Delucchi
Zakaj je funkcija holoride tako zanimiva?
Ker je zabavna, na to smo zelo ponosni! S tehnologijo holoride lahko vozilo spremenimo v platformo za doživetja v navidezni resničnosti. Potniki na zadnjih sedežih lahko s pomočjo očal za navidezno resničnost interaktivno doživljajo filme, videoigre in še veliko več. Vožnja z vozilom Audi tako postane poglobljena večpredstavnostna izkušnja. Še pred koncem leta bo v vozilu na voljo tudi pretočno predvajanje videa prek tehnologije holoride. Moja hči na dolgih vožnjah redno uporablja očala holoride, tega se vedno veseli. To ni sprostitev le za otroke, ampak tudi za starše. Če razmišljamo o prihodnosti, pa se z vse večjo avtomatizacijo vožnje odpirajo tudi zanimive možnosti za učenje in delo med vožnjo.
Kaj pa se dogaja na področju "mobilnost"?
O tem smo veliko govorili na septembrskem sejmu mobilnosti IAA Mobility, kjer smo predstavili nove ideje glede načrtovanja poti in polnjenja električnih avtomobilov. Z Audijevim načrtovalnikom poti lahko kupci že danes načrtujejo pot z upoštevanjem postankov za polnjenje, v prihodnosti pa bodo lahko te postanke povezali z osebnimi željami in interesi. Kratek obisk parka ali kosilo v prijetni bližnji restavraciji bo čas polnjenja spremenil v doživetje.
S čim se ukvarja vaša ekipa?
Naš osnovni cilj je, da smo konkurenčni; poskrbeti moramo za povezljivost naših vozil in ponuditi privlačen portfelj digitalnih storitev, ki prinašajo resnično dodano vrednost. Zato sistematično gradimo na prednostih iz naše osnovne dejavnosti kot proizvajalec premijskih avtomobilov in še naprej širimo naše digitalne storitve. Naši kupci imajo različne življenjske sloge. Želimo se osredotočiti na štiri področja in pri tem ne le izpolniti pričakovanj kupcev, temveč jih po možnosti tudi preseči.
Katera so ta štiri področja življenjskega sloga?
Osredotočamo se na mobilnost, zdravje, delo in zabavo ter razvijamo ciljno usmerjene ponudbe izdelkov in storitev, ki so povezane z Audijevim ekosistemom. V ta namen sklepamo tudi partnerstva s podjetji, kot sta holoride ali Disney. Od sredine letošnjega leta v naših vozilih s storitvijo Audi connect ponujamo širok nabor aplikacij*. Na digitalnem tržišču lahko kupci izbirajo med svojimi najljubšimi storitvami s področja glasbe, videa, iger, navigacije, parkiranja in polnjenja, produktivnosti, vremena in novic ter jih uporabljajo v vozilu. Med njimi sta tudi Spotify in Webex, to je platforma, ki omogoča, da spletni sestanek neprekinjeno nadaljujete v avtomobilu. Ponujamo pa tudi številne druge storitve, kot so tematski paketi Audi Themes, ki služijo na primer področju "zabava".
Kaj se skriva za idejo Audi Themes?
Audi Themes so na digitalnem tržišču na voljo od junija 2022. V aplikaciji myAudi lahko trenutno izbirate med 160 različnimi temami, vase najljubše slike pa se vam prikažejo na zaslonu MMI v vozilu. Če je vaše vozilo ustrezno konfigurirano, lahko prilagajate tudi svetlobno vzdušje v notranjosti. S tem našim kupcem ponujamo novo obliko personalizacije.
“Quote”
Zakaj je funkcija holoride tako zanimiva?
Ker je zabavna, na to smo zelo ponosni! S tehnologijo holoride lahko vozilo spremenimo v platformo za doživetja v navidezni resničnosti. Potniki na zadnjih sedežih lahko s pomočjo očal za navidezno resničnost interaktivno doživljajo filme, videoigre in še veliko več. Vožnja z vozilom Audi tako postane poglobljena večpredstavnostna izkušnja. Še pred koncem leta bo v vozilu na voljo tudi pretočno predvajanje videa prek tehnologije holoride. Moja hči na dolgih vožnjah redno uporablja očala holoride, tega se vedno veseli. To ni sprostitev le za otroke, ampak tudi za starše. Če razmišljamo o prihodnosti, pa se z vse večjo avtomatizacijo vožnje odpirajo tudi zanimive možnosti za učenje in delo med vožnjo.
Kaj pa se dogaja na področju "mobilnost"?
O tem smo veliko govorili na septembrskem sejmu mobilnosti IAA Mobility, kjer smo predstavili nove ideje glede načrtovanja poti in polnjenja električnih avtomobilov. Z Audijevim načrtovalnikom poti lahko kupci že danes načrtujejo pot z upoštevanjem postankov za polnjenje, v prihodnosti pa bodo lahko te postanke povezali z osebnimi željami in interesi. Kratek obisk parka ali kosilo v prijetni bližnji restavraciji bo čas polnjenja spremenil v doživetje.
Zakaj je funkcija holoride tako zanimiva?
Ker je zabavna, na to smo zelo ponosni! S tehnologijo holoride lahko vozilo spremenimo v platformo za doživetja v navidezni resničnosti. Potniki na zadnjih sedežih lahko s pomočjo očal za navidezno resničnost interaktivno doživljajo filme, videoigre in še veliko več. Vožnja z vozilom Audi tako postane poglobljena večpredstavnostna izkušnja. Še pred koncem leta bo v vozilu na voljo tudi pretočno predvajanje videa prek tehnologije holoride. Moja hči na dolgih vožnjah redno uporablja očala holoride, tega se vedno veseli. To ni sprostitev le za otroke, ampak tudi za starše. Če razmišljamo o prihodnosti, pa se z vse večjo avtomatizacijo vožnje odpirajo tudi zanimive možnosti za učenje in delo med vožnjo.
Kaj pa se dogaja na področju "mobilnost"?
O tem smo veliko govorili na septembrskem sejmu mobilnosti IAA Mobility, kjer smo predstavili nove ideje glede načrtovanja poti in polnjenja električnih avtomobilov. Z Audijevim načrtovalnikom poti lahko kupci že danes načrtujejo pot z upoštevanjem postankov za polnjenje, v prihodnosti pa bodo lahko te postanke povezali z osebnimi željami in interesi. Kratek obisk parka ali kosilo v prijetni bližnji restavraciji bo čas polnjenja spremenil v doživetje.
Giorgio Delucchi
*Odvisno od razpoložljivosti v posameznih državah.
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila. Pridržujemo si pravico do napak v vsebini in do sprememb.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
© 2021. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.