"Ustvarjamo edinstvene izkušnje"

Digitalizacija širi in bogati izkušnjo mobilnosti. Giorgio Delucchi, vodja oddelka za digitalne izkušnje pri znamki Audi, s svojo ekipo sistematično razvija Audijev digitalni ekosistem. 

27.09.2023 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

Gospod Delucchi, kako ste razumeli digitalizacijo leta 2001, ko ste se pridružili podjetju Audi?  

Če se ozrem nazaj, je bil to pravzaprav začetek obdobja digitalizacije, kot jo poznamo danes. V tistem času je bila digitalizacija še bolj industrijska tema, šlo je za avtomatizacijo procesov in potekov dela. Prihod iPhonea leta 2007 pa je pomenil odločilno prelomnico: telefonija, ki je bila do takrat osrednja naloga telefona, je nenadoma postala drugotnega pomena, v ospredje so prišle aplikacije. To je bilo nekaj revolucionarnega. 

 

Kako se digitalizacija odraža v vašem poklicnem in zasebnem življenju?  

Digitalizacija je močno prisotna na vseh področjih mojega življenja. Moj dom je v celoti povezan in avtomatiziran. To pomeni, da lahko digitalno upravljam ogrevanje, razsvetljavo, robotsko kosilnico ali sesalnik, hkrati pa lahko izboljšam tudi varnost. Vendar pa ob naraščajoči kompleksnosti in obilici možnosti vedno bolj cenim preprostost in udobje. Prepričan sem, da si tega želijo tudi naši kupci. 

Gospod Delucchi, kako ste razumeli digitalizacijo leta 2001, ko ste se pridružili podjetju Audi?  

Če se ozrem nazaj, je bil to pravzaprav začetek obdobja digitalizacije, kot jo poznamo danes. V tistem času je bila digitalizacija še bolj industrijska tema, šlo je za avtomatizacijo procesov in potekov dela. Prihod iPhonea leta 2007 pa je pomenil odločilno prelomnico: telefonija, ki je bila do takrat osrednja naloga telefona, je nenadoma postala drugotnega pomena, v ospredje so prišle aplikacije. To je bilo nekaj revolucionarnega. 

Kako se digitalizacija odraža v vašem poklicnem in zasebnem življenju?  

Digitalizacija je močno prisotna na vseh področjih mojega življenja. Moj dom je v celoti povezan in avtomatiziran. To pomeni, da lahko digitalno upravljam ogrevanje, razsvetljavo, robotsko kosilnico ali sesalnik, hkrati pa lahko izboljšam tudi varnost. Vendar pa ob naraščajoči kompleksnosti in obilici možnosti vedno bolj cenim preprostost in udobje. Prepričan sem, da si tega želijo tudi naši kupci. 

Video title

“quote”

"Z vse večjo kompleksnostjo narašča tudi želja po preprostosti."

Giorgio Delucchi 

Giorgio Delucchi stoji v steklenem dvigalu in gleda na ročno uro.
Za Giorgia Delucchija je pametna ura poosebljenje digitaliziranega sveta. Večjo povezljivost razume kot priložnost za večjo varnost, udobje in doživetja. 
Giorgio Delucchi pred belo steno.
Giorgio Delucchi si je veliko izkušenj nabral v tujini, med drugim na Tajvanu, Kitajskem in v Severni Ameriki, kjer je leta 2018 opravljal funkcijo predsednika in izvršnega direktorja podjetja Audi Kanada. 

“quote”

Kako prepoznavate trenutne in prihodnje želje kupcev? 

V prvi vrsti pridobivamo neposredne povratne informacije. V ta namen smo ustanovili posebno ekipo, ki predstavlja glas kupcev in skrbi za izvedbo v posameznih izdelčnih skupinah. Poleg povratnih informacij kupcev imamo v skupini Audi tudi inovacijske inkubatorje, na primer Audi Business Innovation, ki podrobno raziskujejo mobilnost prihodnosti in priložnosti, ki jih ponuja digitalizacija. Uporabljamo pa tudi tradicionalne tržne raziskave in analize trendov, s katerimi ugotavljamo specifične potrebe naših ciljnih skupin. 

 

Kaj ljudje danes pričakujejo od znamke Audi? 

To je precej zahtevno vprašanje. Ne želimo samo izpolniti pričakovanj naših kupcev, ampak jih želimo tudi preseči. Naši kupci pričakujejo individualizirane, multimodalne izkušnje. To pomeni, da moramo ponuditi številne digitalne možnosti, ki omogočajo vsakemu posamezniku, da si ustvari svojo lastno izkušnjo z Audijem. Zato se mi zdi ideja o ekosistemu znamke Audi tako pomembna. Vse se začne z začetnim zanimanjem za znamko in interakcijo s spletnimi točkami, kot so spletne strani Audi ali konfigurator vozil. V najboljšem primeru to vodi k nakupu vozila, bodisi pri prodajalcu ali po spletu. 

 

In ta izkušnja se nadaljuje tudi znotraj vozila? 

Seveda. Nakup ali uporaba novih digitalnih storitev mora biti enako preprosta v fazi uporabe, to že leta dokazujejo največji igralci na internetu. Pri tem ni več pomembno, ali ste znotraj ali zunaj avtomobila. Naš cilj je popeljati kupce v digitalni ekosistem, v katerem so vsi elementi med seboj povezani na najboljši možni način. Želimo ustvariti edinstveno izkušnjo blagovne znamke. 

"
Z vse večjo kompleksnostjo narašča tudi želja po preprostosti.
"

Giorgio Delucchi

small text

heading

text

button

small text

heading

text

button
Giorgio Delucchi v rokah drži očala za navidezno resničnost.
Potniki na zadnjih sedežih se lahko z očali za navidezno resničnost potopijo v svet holorida. 
Giorgio Delucchi stoji na pokritem mostu in gleda v daljavo.
Vse večja avtomatizacija mobilnosti po mnenju Delucchija odpira prostor za nove digitalne možnosti. 

“Quote”

 

 

Kako prepoznavate trenutne in prihodnje želje kupcev? 

V prvi vrsti pridobivamo neposredne povratne informacije. V ta namen smo ustanovili posebno ekipo, ki predstavlja glas kupcev in skrbi za izvedbo v posameznih izdelčnih skupinah. Poleg povratnih informacij kupcev imamo v skupini Audi tudi inovacijske inkubatorje, na primer Audi Business Innovation, ki podrobno raziskujejo mobilnost prihodnosti in priložnosti, ki jih ponuja digitalizacija. Uporabljamo pa tudi tradicionalne tržne raziskave in analize trendov, s katerimi ugotavljamo specifične potrebe naših ciljnih skupin. 

Kaj ljudje danes pričakujejo od znamke Audi? 

To je precej zahtevno vprašanje. Ne želimo samo izpolniti pričakovanj naših kupcev, ampak jih želimo tudi preseči. Naši kupci pričakujejo individualizirane, multimodalne izkušnje. To pomeni, da moramo ponuditi številne digitalne možnosti, ki omogočajo vsakemu posamezniku, da si ustvari svojo lastno izkušnjo z Audijem. Zato se mi zdi ideja o ekosistemu znamke Audi tako pomembna. Vse se začne z začetnim zanimanjem za znamko in interakcijo s spletnimi točkami, kot so spletne strani Audi ali konfigurator vozil. V najboljšem primeru to vodi k nakupu vozila, bodisi pri prodajalcu ali po spletu. 

In ta izkušnja se nadaljuje tudi znotraj vozila? 

Seveda. Nakup ali uporaba novih digitalnih storitev mora biti enako preprosta v fazi uporabe, to že leta dokazujejo največji igralci na internetu. Pri tem ni več pomembno, ali ste znotraj ali zunaj avtomobila. Naš cilj je popeljati kupce v digitalni ekosistem, v katerem so vsi elementi med seboj povezani na najboljši možni način. Želimo ustvariti edinstveno izkušnjo blagovne znamke. 

Video title
Giorgio Delucchi se vzpenja po stopnicah.
Giorgio Delucchi ima jasen cilj: izkoristiti potencial digitalizacije, medsebojno povezati vozila Audi in ponuditi privlačen portfelj digitalnih storitev z resnično dodano vrednostjo. 

 

 

S čim se ukvarja vaša ekipa? 

Naš osnovni cilj je, da smo konkurenčni; poskrbeti moramo za povezljivost naših vozil in ponuditi privlačen portfelj digitalnih storitev, ki prinašajo resnično dodano vrednost. Zato sistematično gradimo na prednostih iz naše osnovne dejavnosti kot proizvajalec premijskih avtomobilov in še naprej širimo naše digitalne storitve. Naši kupci imajo različne življenjske sloge. Želimo se osredotočiti na štiri področja in pri tem ne le izpolniti pričakovanj kupcev, temveč jih po možnosti tudi preseči. 

 

Katera so ta štiri področja življenjskega sloga?  

Osredotočamo se na mobilnost, zdravje, delo in zabavo ter razvijamo ciljno usmerjene ponudbe izdelkov in storitev, ki so povezane z Audijevim ekosistemom. V ta namen sklepamo tudi partnerstva s podjetji, kot sta holoride ali Disney. Od sredine letošnjega leta v naših vozilih s storitvijo Audi connect ponujamo širok nabor aplikacij*. Na digitalnem tržišču lahko kupci izbirajo med svojimi najljubšimi storitvami s področja glasbe, videa, iger, navigacije, parkiranja in polnjenja, produktivnosti, vremena in novic ter jih uporabljajo v vozilu. Med njimi sta tudi Spotify in Webex, to je platforma, ki omogoča, da spletni sestanek neprekinjeno nadaljujete v avtomobilu. Ponujamo pa tudi številne druge storitve, kot so tematski paketi Audi Themes, ki služijo na primer področju "zabava". 

 

Kaj se skriva za idejo Audi Themes?  

Audi Themes so na digitalnem tržišču na voljo od junija 2022. V aplikaciji myAudi lahko trenutno izbirate med 160 različnimi temami, vase najljubše slike pa se vam prikažejo na zaslonu MMI v vozilu. Če je vaše vozilo ustrezno konfigurirano, lahko prilagajate tudi svetlobno vzdušje v notranjosti. S tem našim kupcem ponujamo novo obliko personalizacije. 

"
Želimo preseči pričakovanja kupcev.
"

Giorgio Delucchi

Zakaj je funkcija holoride tako zanimiva? 

Ker je zabavna, na to smo zelo ponosni! S tehnologijo holoride lahko vozilo spremenimo v platformo za doživetja v navidezni resničnosti. Potniki na zadnjih sedežih lahko s pomočjo očal za navidezno resničnost interaktivno doživljajo filme, videoigre in še veliko več. Vožnja z vozilom Audi tako postane poglobljena večpredstavnostna izkušnja. Še pred koncem leta bo v vozilu na voljo tudi pretočno predvajanje videa prek tehnologije holoride. Moja hči na dolgih vožnjah redno uporablja očala holoride, tega se vedno veseli. To ni sprostitev le za otroke, ampak tudi za starše. Če razmišljamo o prihodnosti, pa se z vse večjo avtomatizacijo vožnje odpirajo tudi zanimive možnosti za učenje in delo med vožnjo. 

 

Kaj pa se dogaja na področju "mobilnost"? 

O tem smo veliko govorili na septembrskem sejmu mobilnosti IAA Mobility, kjer smo predstavili nove ideje glede načrtovanja poti in polnjenja električnih avtomobilov. Z Audijevim načrtovalnikom poti lahko kupci že danes načrtujejo pot z upoštevanjem postankov za polnjenje, v prihodnosti pa bodo lahko te postanke povezali z osebnimi željami in interesi. Kratek obisk parka ali kosilo v prijetni bližnji restavraciji bo čas polnjenja spremenil v doživetje. 

 

 

S čim se ukvarja vaša ekipa? 

Naš osnovni cilj je, da smo konkurenčni; poskrbeti moramo za povezljivost naših vozil in ponuditi privlačen portfelj digitalnih storitev, ki prinašajo resnično dodano vrednost. Zato sistematično gradimo na prednostih iz naše osnovne dejavnosti kot proizvajalec premijskih avtomobilov in še naprej širimo naše digitalne storitve. Naši kupci imajo različne življenjske sloge. Želimo se osredotočiti na štiri področja in pri tem ne le izpolniti pričakovanj kupcev, temveč jih po možnosti tudi preseči. 

Katera so ta štiri področja življenjskega sloga?  

Osredotočamo se na mobilnost, zdravje, delo in zabavo ter razvijamo ciljno usmerjene ponudbe izdelkov in storitev, ki so povezane z Audijevim ekosistemom. V ta namen sklepamo tudi partnerstva s podjetji, kot sta holoride ali Disney. Od sredine letošnjega leta v naših vozilih s storitvijo Audi connect ponujamo širok nabor aplikacij*. Na digitalnem tržišču lahko kupci izbirajo med svojimi najljubšimi storitvami s področja glasbe, videa, iger, navigacije, parkiranja in polnjenja, produktivnosti, vremena in novic ter jih uporabljajo v vozilu. Med njimi sta tudi Spotify in Webex, to je platforma, ki omogoča, da spletni sestanek neprekinjeno nadaljujete v avtomobilu. Ponujamo pa tudi številne druge storitve, kot so tematski paketi Audi Themes, ki služijo na primer področju "zabava". 

Kaj se skriva za idejo Audi Themes?  

Audi Themes so na digitalnem tržišču na voljo od junija 2022. V aplikaciji myAudi lahko trenutno izbirate med 160 različnimi temami, vase najljubše slike pa se vam prikažejo na zaslonu MMI v vozilu. Če je vaše vozilo ustrezno konfigurirano, lahko prilagajate tudi svetlobno vzdušje v notranjosti. S tem našim kupcem ponujamo novo obliko personalizacije. 

“Quote”

Zakaj je funkcija holoride tako zanimiva? 

Ker je zabavna, na to smo zelo ponosni! S tehnologijo holoride lahko vozilo spremenimo v platformo za doživetja v navidezni resničnosti. Potniki na zadnjih sedežih lahko s pomočjo očal za navidezno resničnost interaktivno doživljajo filme, videoigre in še veliko več. Vožnja z vozilom Audi tako postane poglobljena večpredstavnostna izkušnja. Še pred koncem leta bo v vozilu na voljo tudi pretočno predvajanje videa prek tehnologije holoride. Moja hči na dolgih vožnjah redno uporablja očala holoride, tega se vedno veseli. To ni sprostitev le za otroke, ampak tudi za starše. Če razmišljamo o prihodnosti, pa se z vse večjo avtomatizacijo vožnje odpirajo tudi zanimive možnosti za učenje in delo med vožnjo. 

Kaj pa se dogaja na področju "mobilnost"? 

O tem smo veliko govorili na septembrskem sejmu mobilnosti IAA Mobility, kjer smo predstavili nove ideje glede načrtovanja poti in polnjenja električnih avtomobilov. Z Audijevim načrtovalnikom poti lahko kupci že danes načrtujejo pot z upoštevanjem postankov za polnjenje, v prihodnosti pa bodo lahko te postanke povezali z osebnimi željami in interesi. Kratek obisk parka ali kosilo v prijetni bližnji restavraciji bo čas polnjenja spremenil v doživetje. 

Zakaj je funkcija holoride tako zanimiva? 

Ker je zabavna, na to smo zelo ponosni! S tehnologijo holoride lahko vozilo spremenimo v platformo za doživetja v navidezni resničnosti. Potniki na zadnjih sedežih lahko s pomočjo očal za navidezno resničnost interaktivno doživljajo filme, videoigre in še veliko več. Vožnja z vozilom Audi tako postane poglobljena večpredstavnostna izkušnja. Še pred koncem leta bo v vozilu na voljo tudi pretočno predvajanje videa prek tehnologije holoride. Moja hči na dolgih vožnjah redno uporablja očala holoride, tega se vedno veseli. To ni sprostitev le za otroke, ampak tudi za starše. Če razmišljamo o prihodnosti, pa se z vse večjo avtomatizacijo vožnje odpirajo tudi zanimive možnosti za učenje in delo med vožnjo. 

Kaj pa se dogaja na področju "mobilnost"? 

O tem smo veliko govorili na septembrskem sejmu mobilnosti IAA Mobility, kjer smo predstavili nove ideje glede načrtovanja poti in polnjenja električnih avtomobilov. Z Audijevim načrtovalnikom poti lahko kupci že danes načrtujejo pot z upoštevanjem postankov za polnjenje, v prihodnosti pa bodo lahko te postanke povezali z osebnimi željami in interesi. Kratek obisk parka ali kosilo v prijetni bližnji restavraciji bo čas polnjenja spremenil v doživetje. 

Video title

"Želimo preseči pričakovanja kupcev."

Giorgio Delucchi 

Giorgio Delucchi se vzpenja po stopnicah.
Giorgio Delucchi ima jasen cilj: izkoristiti potencial digitalizacije, medsebojno povezati vozila Audi in ponuditi privlačen portfelj digitalnih storitev z resnično dodano vrednostjo.

 

*Odvisno od razpoložljivosti v posameznih državah.

Giorgio Delucchi v rokah drži očala za navidezno resničnost.
Potniki na zadnjih sedežih se lahko z očali za navidezno resničnost potopijo v svet holorida. 
Giorgio Delucchi stoji na pokritem mostu in gleda v daljavo.
Vse večja avtomatizacija mobilnosti po mnenju Delucchija odpira prostor za nove digitalne možnosti. 

2023-04-holoride-banner-1
Razširitev resničnosti v avtomobilu

Razširitev resničnosti v avtomobilu

Od novembra bo v izbranih modelih Audi na voljo tehnologija holoride, ki potnike na zadnjih sedežih popelje v svet navidezne resničnosti, usklajen z dejanskim gibanjem vozila. O inovativni obliki razvedrila med vožnjo smo se pogovarjali z ustanoviteljem Nilsom Wollnyjem. 

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik