Visoko povpraševanje in rast prodaje električnih modelov

Skupina Audi je leto 2023 začela z dobrimi poslovnimi rezultati v skoraj vseh osrednjih regijah. V prvem četrtletju je bilo število dostavljenih vozil znamk v skupini (Audi, Bentley in Lamborghini) približno za 8 odstotkov višje kot v enakem obdobju lani. Izboljšana dobava polprevodnikov je omogočila, da smo lahko boljše zadovoljili veliko povpraševanje po modelih Audi, zlasti v Evropi in ZDA. Za 43 odstotkov so se povečale dostave električnih avtomobilov, kar dokazuje, da smo s pospešeno elektrifikacijo na pravi poti. V največji modelski ofenzivi v zgodovini znamke bomo od konca leta 2023 do konca leta 2025 predstavili približno 20 novih modelov, od katerih bo več kot deset povsem električnih.

28.06.2023 Avtor: AUDI AG  Fotografije: Arhiv Audi

A231599_medium

Celotna skupina blagovnih znamk pod vodstvom znamke Audi je leto 2023 začela z dobrim četrtletjem. Znamke Audi, Bentley in Lamborghini so skupaj dostavile 421.824 vozil, kar je 7,9 odstotka več avtomobilov kot prejšnje leto, ko jih je bilo dostavljenih 390.826. Samo znamka Audi je zahvaljujoč izboljšanim razmeram pri dobavi polprevodnikov po vsem svetu dostavila 415.684 vozil.

Tudi napoved za celotno leto 2023 ostaja obetavna. V skupini pričakujemo, da bo v letu 2023 dostavljenih med 1,8 in 1,9 milijona avtomobilov znamk pod okriljem znamke Audi.

 

Skupina povečuje dobave električnih avtomobilov

V prvem četrtletju smo v skupini pospešili uvajanje načrta elektrifikacije. V tem obdobju je bilo dostavljenih 34.584 električnih avtomobilov, kar je približno 43-odstotno povečanje glede na rezultate v prvem četrtletju leta 2022, ko jih je bilo 24.236. Tudi delež dobavljenih električnih vozil se je precej povečal, in sicer s 6,2 na 8,2 odstotka.

Video title

“quote”

“quote”

A226248_medium

"V skupini Audi smo povečali dostavo povsem električnih modelov za 43 odstotkov. To kaže, kako privlačen je že naš električni portfelj. Največja ofenziva modelov v zgodovini znamke Audi, ki se bo začela s predstavitvijo modela
Q6 e-tron v drugi polovici leta, je pravi odgovor na pospešen trend električne mobilnosti."

Markus Duesmann, predsednik upravnega odbora družbe Audi

small text

heading

text

button

Znamka Audi uspešna v Evropi in ZDA

Rast znamke Audi v Evropi se je nadaljevala tudi letos. V prvem četrtletju smo kupcem dostavili 181.001 vozil Audi, 18 odstotkov več kot v enakem obdobju v letu 2022. Še bolj se je povečalo število dostavljenih vozil v ZDA, kjer smo kupcem predali 52.763 vozil Audi, 48,6 odstotka več kot v prvem četrtletju 2022. To je že tretje četrtletje zapored, ko je znamka Audi povečala dobave v ZDA.

 

Močna rast prodaje

Dobra prodaja je prispevala tudi k dobrim finančnim rezultatom v prvem četrtletju 2023. Prihodki v tem obdobju so se povečali za 18,2 odstotka na 16.883 milijonov evrov, k čemur sta največ prispevala povsem električna modela Audi Q4 e-tron in Audi e-tron GT quattro ter modela Audi Q5 in Audi Q7.

A231599_medium

small text

heading

text

button
A231619_medium
A231612_medium

Neodvisna ocena ESG zagotavlja preglednost

Kot dokaz visoke prioritete, ki jo pri znamki dajemo merilom trajnosti ESG (okoljsko, socialno in korporativno upravljanje) in da bi zagotovili večjo prepoznavnost in preglednost delovanja na tem področju, je družba Audi pridobila oceno ESG neodvisne bonitetne agencije ISS ESG. To nam omogoča, da lahko bolj natančno določimo svoj položaj na naši poti v bolj trajnostno prihodnost. Z oceno C+ na lestvici od A+ do D- smo eden najboljše ocenjenih proizvajalcev avtomobilov. "Začetna ocena je soliden rezultat, hkrati pa je spodbuda za naslednji korak," je ob tem dejal izvršni direktor za področje financ Jürgen Rittersberger.

Pri znamki Audi trenutno oceno vidimo kot korak k izboljšanju in nam predstavlja izhodišče za izvajanje nadaljnjih ukrepov vzdolž celotne vrednostne verige. "Trajnost razumemo celostno," poudarja Rittersberger. "Gledamo širše od izdelka in se osredotočamo na celotno vrednostno verigo ter na življenjski cikel naših vozil. Ocena ESG nam bo pomagala prepoznati in sistematično izkoristiti dodatni prostor za izboljšave."

Temeljni element trajnostne strategije znamke Audi je tudi spoštovanje človekovih pravic. Od začetka leta Daniel Patnaik kot odgovoren za človekove pravice usklajuje in spremlja spoštovanje človekovih pravic znotraj skupine Audi in vzdolž dobavne verige ter poroča neposredno upravnemu odboru. Novo delovno mesto je še en izraz naše korporativne zavezanosti merilom ESG. "Pri znamki Audi sta spoštovanje človekovih pravic in varstvo okolja glavni prioriteti. Zavedamo se svoje ekonomske, ekološke in družbene odgovornosti, tudi v naši dobavni verigi," poudarja predsednik upravnega odbora Markus Duesmann.

“Quote”

 

 

Video title

 

 

“Quote”

Video title

e-mobilnost
e-mobilnost

Pospešujemo prehod na e-mobilnost

Z novim modelom Audi Q8 e-tron in razvojem premijske polnilne infrastrukture pri znamki Audi pospešujemo prehod na električno mobilnost. Pet strokovnjakov je z nami delilo spomine na prve začetke, izkušnje, ki so jih pridobili v zadnjih letih, in načrte za prihodnost.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik