Zmogljiv, dinamičen, ekspresiven: prenovljeni Audi S3

Audi S3 s številnimi novostmi presega raven običajne produktne prenove: večja moč, razdelilnik navora in druge napredne tehnične rešitve zagotavljajo odlične zmogljivosti in dinamične krmilne lastnosti. Vizualno kompaktni model izpopolnjeno dinamiko odraža z ekspresivno zasnovo sprednjega dela, športnim difuzorjem in 4-cevnim visokozmogljivim izpušnim sistemom. Prenovljeni Audi S3 v različicah Sportback in limuzina že lahko naročite pri pooblaščenih trgovcih Audi.

31.05.2024 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

Audi S3 Sportback in Audi S3 limuzina
Audi S3 Sportback in Audi S3 limuzina.

 

Več moči: 2.0 TFSI s 333 konjskimi močmi

Audi S3 je z močjo 245 kW (333 KM) in navorom 420 Nm zmogljivejši kot kdajkoli doslej. S produktno prenovo se je pri motorju 2.0 TFSI moč povečala za 23 KM, navor pa za 20 Nm. Rezultat sta suverena vlečna sila in energično pospeševanje. Od 0 do 100 km/h Audi S3 pospeši v 4,7 sekunde, najvišja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h. Poleg tega imata motor in menjalnik odslej bolj športne karakteristike. Tako se pri turbopolnilniku s predhodnim tlačnim polnjenjem v območju delne obremenitve pri konstantni vožnji ter pri majhnih in srednje velikih pospeških konstantno vzdržuje število vrtljajev, kar v kombinaciji z odprto dušilno loputo v fazah brez dodajanja plina izboljšuje zmogljivosti. 7-stopenjski menjalnik S tronic z višjim navorom ob speljevanju omogoča, da se S3 z mesta odžene izrazito spontano. Prestavni čas je med prestavljanjem pri polni obremenitvi prepolovljen, število vrtljajev motorja pri delni obremenitvi v voznem programu D pa je povečano, s čimer je zagotovljena zelo dobra odzivnost.

 

Več vozne dinamike: pogon quattro z razdelilnikom navora

Ključno vlogo pri zagotavljanju večje dinamike in stabilnosti ima razdelilnik navora, ki ga je Audi najprej uporabil pri modelu RS 3, zdaj pa je z njim opremljen tudi S3. Ta tehnologija omogoča aktivno, popolnoma prilagodljivo porazdeljevanje navora med zadnjima kolesoma. Za to je na vsaki pogonski gredi vgrajena elektronsko krmiljena lamelna sklopka, ki optimalno porazdeljuje navor med zadnjima kolesoma glede na trenutno vozno situacijo in izbrani profil v sistemu Audi drive select.

Sistem Audi drive select.
Sistem Audi drive select.

 

Več emocij: profil dynamic plus v sklopu sistema Audi drive select

Sistem Audi drive select vključuje šest različnih profilov od poudarjeno komfortne do izrazito dinamične vožnje. Poleg že znanih profilov auto, comfort, dynamic, individual in efficiency sta v prenovljenem modelu S3 dodatno na voljo še profil dynamic plus, ki – kot pove že ime – omogoča izjemno dinamično vožnjo. Zanj velja, da kar največ pogonskega navora prenaša na zadnjo premo, razdelilnik navora pa ga porazdeljuje predvsem na zadnje kolo na zunanji strani ovinka. Elektronski nadzor stabilnosti (ESC) pri tem profilu avtomatsko deluje v programu Sport, ki zagotavlja večji in zelo emocionalen užitek v vožnji pri različnih vrednostih trenja. Tudi delovanje motorja in menjalnika je pri profilu dynamic plus ustrezno prilagojeno. Število vrtljajev v prostem teku je pri motorju 2.0 TFSI v primerjavi z voznim profilom dynamic povečano za 200 vrtljajev na 1.300 vrtljajev na minuto, kar izboljšuje odzivnost pri speljevanju. Dodajanje plina je še bolj neposredno, menjalnik raven dinamike zvišuje s krajšimi prestavnimi časi.

 

Več preciznosti: izpopolnjeno podvozje

Z izpopolnjenim progresivnim krmiljenjem se S3 v zavojih zdaj odziva še natančneje. Zlasti v sredinski legi je krmiljenje s prenosom, ki je odvisen od kota zasuka volana, bolj centrirano, kar pozitivno vpliva na vodljivost. Modeli S3 so serijsko opremljeni s športnim S-podvozjem, pri katerem je karoserija v primerjavi z modelom Audi A3 spuščena za 15 mm. Enako velja za opcijsko športno S-podvozje s prilagodljivim blaženjem, ki je natančno prilagojeno razdelilniku navora in posameznim profilom sistema Audi drive select.

Poleg tega k opremi sodi tudi nova generacija elektronskega nadzora stabilnosti (ESC) in izpopolnjeno porazdeljevanje navora po posameznih kolesih. Za S3 specifične prilagoditve sistemov za uravnavanje podvozja tako v seštevku zagotavljajo bolj dinamične krmilne in vozne lastnosti. Izboljšana vodljivost je pri tem ključ do boljše stabilnosti v mejnih situacijah.

Video title

“quote”

Zadnji del modela Audi S3 limuzina.
Zadnji del modela Audi S3 limuzina.
Sprednji del modela Audi S3 Sportback.
Sprednji del modela Audi S3 Sportback.
Sprednji del modela Audi S3 limuzina.
Sprednji del modela Audi S3 limuzina.
Zadnji del modela Audi S3 Sportback.
Zadnji del modela Audi S3 Sportback.

“quote”

Več oprijema: dve novi različici 19-palčnih pnevmatik

Audi S3 je serijsko opremljen z 18-palčnimi pnevmatikami velikosti 225/40, kot dodatna oprema sta na voljo dve novi različici 19-palčnih pnevmatik velikosti 235/35. Visokozmogljive pnevmatike se ponašajo z izboljšanimi lastnostmi na suhi podlagi in z izboljšanimi zavornimi lastnostmi. Popolna novost v ponudbi so športne pnevmatike znamke Falken. Te zlasti na suhem cestišču zagotavljajo izjemno dober oprijem in natančno smerno stabilnost.

 

Več zavorne moči: večji zavorni koluti

S povečanjem vozne dinamike se povečajo tudi zahteve, ki jih morajo izpolnjevati zavore. Prenovljeni S3 ima zato na sprednji premi nameščena večja notranje hlajena zavorna koluta, ki privlačita poglede z naluknjano zasnovo. Nove so tudi 2-batne zavorne čeljusti na sprednji premi, ki povečujejo zmogljivost zavor. Večje obloge in torna površina se ponašajo z večjo toplotno kapaciteto in s tem tudi z večjo obremenljivostjo.

 

Več ekspresivnosti: progresiven dizajn

Audi S3 se po prenovi predstavlja s še bolj športnim in suverenim videzom. Šestkotna enodelna maska hladilnika brez okvirja in z novo strukturo je občutno nižja in širša. Oblikovalski elementi v obliki črke L poudarjajo volumen mreže hladilnika, ki tako kot veliki, oglati stranski odprtini za zajemanje zraka jasno odraža dinamični značaj modela S3. Z novim odbijačem je tudi zadek bolj dinamičen kot kdajkoli doslej. Struktura maske hladilnika z markantnimi elementi v obliki črke L je uporabljena tudi na bleščeče črnem spodnjem delu zadnjega odbijača, pod katerim je nameščen difuzor. Dinamično podobo zaokrožajo štiri izpušne cevi – še ena specifična lastnost S-modelov.

Nove ekspresivne kovinske barve lakov v distriktno zelenem, ascari modrem in progresivno rdečem odtenku poudarjajo progresivno zasnovo vozila. Daytonsko siva je prvič na voljo tudi kot matirana barva laka preko programa Audi exclusive.

 

Več možnosti: do štiri različne svetlobne grafike za dnevne luči

24 svetlobnih elementov, ki tako pri klasičnih LED-žarometih kot tudi pri matričnih LED-žarometih tvorijo digitalne dnevne luči, je v treh vrstah razvrščenih ob zgornjem robu ohišja sprednjih luči. Pri modelski seriji A3 je prvič mogoče v vmesniku MMI izbirati in preklapljati med štirimi različnimi digitalnimi svetlobnimi grafikami dnevnih luči. "To nam omogoča, da strankam ponudimo višjo stopnjo personalizacije. Kadarkoli lahko spremenijo 'pogled' svojega vozila. Svetlobne grafike na različne načine interpretirajo samozavestnost in agilnost," je povedal Cesar Muntada, vodja oddelka za oblikovanje svetlobne izkušnje v Audi AG.

small text

heading

text

button

Notranjost modela Audi S3 limuzina.
Notranjost modela Audi S3 limuzina.

 

Več izrazne moči: bolj športna notranjost

Novosti v notranjosti je kar precej, od oblike izbirnika prestav in prezračevalnih šob do tekstilnih dekorativnih elementov in nove notranje osvetlitve. Vsi elementi pričajo o natančnosti do najmanjše podrobnosti ter poudarjajo progresivne in tehnološke ambicije. Serijski paket ambientne osvetlitve plus omogoča decentno osvetlitev v notranjosti vozila. Prava paša za oči je novi oblikovalski element v sprednjih vratih: tekstilni panel s 300 laserskimi izrezi. Notranjost je zasnovana v temnih barvnih odtenkih, posamezni elementi pa so kontrastne srebrne barve. Športni sedeži z integriranim vzglavnikom in poudarjenimi stranicami zagotavljajo optimalno stransko oporo.

 

Več funkcionalnosti: integracija aplikacij in funkcije na zahtevo

Prenovljeni S3 je digitaliziran in povezan, kar mu omogočajo storitve connect, funkcije na zahtevo in trgovina za aplikacije. Poleg digitalnega radia DAB+ in 10,1-palčnega zaslona na dotik sta zdaj v serijski opremi tudi Audijev virtualni prikazovalnik in funkcija indukcijskega polnjenja za pametne telefone.

 

*Ponudba posameznih storitev in opreme je odvisna od posamezne države.

small text

heading

text

button

“Quote”

 

 

Video title

 

 

“Quote”

Video title

s320235742-s
s320235742-s-1

Športni avto za vsak dan

V prenovljenem modelu Audi S3 Sportback sta v enem vozilu združeni navdušujoča vozna dinamika in primernost za vsakodnevne vožnje. Njegov športni značaj se na zunaj in znotraj odraža v detajlih, ki so značilni za S-modele.

Preberite več

Morda bi vas zanimali tudi članki:

2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik