življenjski slog 24.10.2024
Vino zanj ni le pijača, pripoveduje mu zgodbe, v katere so svoj pečat vtisnili vinarji in narava, ki je omogočila ta dar. Prepričan je, da ima Slovenija krasno vinsko zgodbo, ki jo želi neokrnjeno prenesti do kupcev, da lahko tudi oni polno uživajo v njeni barvitosti. Zanj ima vsako vino svoj značaj, tako kot ga imajo znamke, ki jim je zvest. Vprašanje, katero vino bi najbolj ustrezalo znamki Audi, se nam je kar spontano vpletlo v pogovor z njim. Z znamko Audi pa ga povezujejo tudi druge podobnosti, med drugim zavezanost trajnostnemu razvoju, zato nas ni presenetilo, da je njegov zvesti cestni spremljevalec električni e-tron.
V vinskem poslu ste uspešno že vrsto let. Kako ste pravzaprav začeli?
Leta 1991 sem še kot mladenič začel iskati možnosti za svojo življenjsko pot. Bolj po naključju sem prišel do prijatelja, ki je iskal prave zgodbe za vinski posel, in sem se pridružil. Najprej sem začel z distribucijo in skladiščenjem, leta 2001 pa stopil na samostojno pot prodaje vina. Iz majhne podružnice smo razvili uspešen posel in danes lepo delamo.
Ste velik poznavalec in verjetno tudi sam ljubitelj vin. Ste bili to že prej ali je to prišlo s poslom?
Ljubitelj vin sem bil že prej, je pa zgodba, ki jo imamo zdaj, seveda povsem drugačna. V teh 30 letih je za nami ogromno preizkušanja vin, degustacij, razvoja vinskih kart za gostinstvo – z vsem tem pridobivaš izkušnje. Poleg tega imamo tudi zelo veliko stikov z vinarji, slovenskimi in tujimi, s čimer dobivamo še dodatna poglobljena znanja. Tako da sem zdaj res kar dober poznavalec vin in vsega, kar je povezano z vinom.
Ves ta čas ste se razvijali. To je nekaj, kar pri znamki Audi zelo dobro razumemo – nočemo stati na mestu, ampak želimo razvijati nove, naprednejše, zmogljivejše avtomobile, ki jih ljudje radi vozijo. Napredek je naša gonilna sila. Kaj žene vas?
Drži. Posel smo ves čas razvijali, od začetka, ko sva dva zaposlena skrbela za vse, do danes, ko zaposlujemo dvajset sodelavcev. Osebno me žene misel na prihodnost, to, da imava z ženo zelo pridne, preudarne otroke. Vsi so v poslu skupaj z nami in to je največji dar, ki sva ga dobila. To je tudi naša zgodba – nekaj, kar dobiš v dar od narave, se čutiš nekako dolžnega razvijati naprej. Zato smo razvili tudi svojo blagovno znamko Dar sonca.