Avant jutrišnjega dne

V predogledu bližnje prihodnosti Audi razkriva povsem električno konceptno vozilo Audi A6 Avant e-tron – popolno sintezo oblike in funkcije.

25.03.2022 Avtor: AUDI AG  Fotografije: Arhiv Audi

Audi A6 Avant e-tron iz strani

Črn element med kolesnimi ohišji in nad stranskim pragom konceptnega vozila Audi A6 Avant e-tron¹ poudarja območje baterije.

 

Povsem električno konceptno vozilo Audi A6 Avant e-tron¹ je novi predhodnik družine Audi A6 z električnim pogonom. Študija sledi lani predstavljenemu konceptnemu vozilu Audi A6 e-tron v različici Sportback, kot pove že ime Avant, pa je tokrat v središču vsakodnevna uporabnost, skrita v elegantni obliki.

 

Design ima v srcu

Zasnova konceptnega vozila Audi A6 Avant e-tron¹ razkriva, da gre za člana uspešne družine modelov Audi A6, in obenem dokazuje, da je serija pripravljena na evolucijski preskok v dobo e-tron. O tem pričajo podrobnosti, kot so neprekinjen svetlobni pas na zadku in velik zaprt enodelni okvir, ki ga v spodnjem območju dopolnjujejo nizko umeščene odprtine za dovod zraka za hlajenje pogona, baterije in zavor.

Odsotnost ostrih robov zagotavlja mehke prehode med sencami, ki jih mečejo konveksne in konkavne površine. Kombinacija 22-palčnih platišč in kratkih previsov z ravno kabino in širokim karavanskim strešnim lokom vozilu daje športni občutek in videz. V prepoznavnem slogu se ploski strešni lok s poševnim stebričkom D rahlo nagiba proti zadnjemu delu. Tako kot različica Sportback enake velikosti se tudi nova študija s svojimi dimenzijami – 4,96 metra dolžine, 1,96 metra širine in 1,44 metra višine – uvršča med predstavnike višjega razreda.

Konceptno vozilo Audi A6 Avant e-tron¹ se je s svojo aerodinamično obliko izkazalo tudi v vetrovniku. Eleganca je tako zgolj en del privlačnosti atletskih razmerij in linij, ki se stopnjujejo proti značilnemu karavanskemu zadku. Drugi del je posledični količnik zračnega upora, ki je pri 0.24 le za dve stotinki višji od tistega pri različici Sportback – navkljub visoki strešni liniji, značilni za modele Avant. Nizek aerodinamični upor pomeni manjšo porabo energije, kar pozitivno vpliva na doseg vozila.

Video title

“quote”

Audi A6 Avant e-tron od spredaj

Zaprt enodelni okvir, ki ga v spodnjem območju dopolnjujejo odprtine za dovod zraka za hlajenje pogona, baterije in zavor, …

Audi A6 Avant e-tron od zadaj

… je prav tako značilen za obliko električnih modelov znamke Audi kot neprekinjeni svetlobni pas digitalnih elementov OLED na zadnjem delu.

“quote”

"
Konceptno vozilo Audi A6 Avant e-tron¹ nakazuje bodoče zmogljivosti električnega dosega.
"

small text

heading

text

button

Vse to omogoča električna platforma

Kot odziv na pereče potrebe po električni mobilnosti konceptno vozilo Audi A6 Avant e-tron¹ razkriva, kakšen doseg bi bil lahko v prihodnosti mogoč tudi pri serijskih električnih vozilih. Odvisno od izvedbe pogona in modela bo imela proizvodna različica na osnovi konceptnega vozila Audi A6 Avant e-tron¹ doseg več kot 700 kilometrov (po standardu WLTP), 800-voltna tehnologija polnjenja pa bo omogočala polnjenje z močjo do 270 kilovatov. Osnova za ta obetavna pričakovanja je tehnološka arhitektura, imenovana Premium Platform Electric ali PPE. Jedro inovativne rešitve predstavlja baterijski modul med premama, ki ga je mogoče vgraditi v različnih velikostih in prilagoditi motorju, kar pomeni, da lahko manj zmogljive motorje opremimo z manjšo in lažjo baterijo. S tem, ko uporablja celotno dno vozila, pa omogoča tudi razmeroma poravnano postavitev baterije. Takšna postavitev je nujna pri vozilih z dinamično arhitekturo, zaradi nje pa je mogoča tudi izvedba pogona quattro. Na zunanji strani je območje baterije poudarjeno s črnim elementom nad stranskim pragom, ki povezuje kolesna ohišja.

 

 

16_9_60s

 

small text

heading

text

button
Audi A6 Avant e-tron

Kratki previsi, ravna kabina in širok strešni lok, značilen za modele Avant, poskrbijo za športni videz novega konceptnega vozila.

Audi A6 Avant e-tron

Digitalni matrični žarometi LED na sprednji strani lahko ustvarjajo projekcije okrog vozila.

“Quote”

 

 

Video title
"
Tridimenzionalni digitalni elementi OLED ustvarjajo impresivne prostorske učinke.
"

 

 

Vrhunska tehnologija osvetlitve

Digitalna matrična tehnologija LED in digitalna tehnologija OLED žarometom in zadnjim lučem omogočata doseganje maksimalne svetlosti in funkcionalne raznolikosti z minimalno površino, hkrati pa ponujata svetlobno grafiko z možnostjo prilagajanja. Po zaslugi treh LED-projektorjev z visoko ločljivostjo, ki so vgrajeni na vsaki strani karoserije, lahko avto na tla projicira svetlobne animacije, s katerimi na primer pozdravlja potnike ali opozarja druge udeležence v prometu. Dodatni štirje LED-projektorji, ki se nahajajo na vogalih vozila, ustvarjajo projekcije smernikov. Med postankom za polnjenje si lahko voznik in potniki čas krajšajo z videoigro, ki jo na steno pred parkiranim vozilom projicirajo digitalni matrični LED-žarometi. Na zadnjem delu konceptnega vozila je nova generacija tridimenzionalnih digitalnih elementov OLED, ki v neprekinjenem svetlobnem pasu delujejo kot zaslon in omogočajo številne različice digitalnih svetlobnih grafik in dinamičnih svetlobnih animacij z impresivnim prostorskim učinkom.

 

1 Prikazano je konceptno vozilo in ni dostopno kot serijski model.

 

“Quote”

Video title

Audi A6 Avant e-tron

Audi A6 Avant e-tron-1
Audi A6 Avant e-tron

Pogled v prihodnost

Audi s svojo najnovejšo študijo prikazuje električno mobilnost managerskega razreda, ki se ponaša z dovolj dolgim dosegom za daljša potovanja, napredno osvetlitvijo in značilnim designom. Odkrijte novo konceptno vozilo Audi A6 Avant e-tron.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik