Najsodobnejši motorji z notranjim zgorevanjem s tehnologijo MHEV plus
Novi Audi Q5 Sportback temelji na platformi PPC (Premium Platform Combustion), platformni arhitekturi za vozila s klasičnimi, vzdolžno nameščenimi motorji z notranjim zgorevanjem, in bo že od samega začetka prodaje opremljen z visokoučinkovito tehnologijo MHEV plus. Novi sistem MHEV plus z 48-voltnim električnim omrežjem podpira motor z notranjim zgorevanjem, zmanjšuje izpuste CO2 ter hkrati povečuje zmogljivost in udobje vožnje. V omejenem obsegu sta mogoča tudi izključno električno manevriranje in parkiranje.
Novi alternator v pogonskem sklopu ustvarja do 230 Nm dodatnega pogonskega navora in do 18 kW (24 KM) moči. 48-voltni sistem poleg tega omogoča uporabo električno gnanega kompresorja klimatske naprave. Njegova velika prednost je, da klimatska naprava s polno močjo deluje tudi pri izključenem motorju, na primer med jadranjem ali pri rdeči luči, da lahko v notranjosti vozila ohranja prijetno temperaturo.
Litij-ionska baterija vozil s tehnologijo MHEV plus temelji na kemijski osnovi litij-železovega fosfata in ima kapaciteto 1,7 kWh. Jermenski zagonski alternator prevzema osnovni nalogi zagona motorja in oskrbe akumulatorja z električno energijo. Alternator v pogonskem sklopu omogoča delno električno vožnjo, razbremenjuje motor z notranjim zgorevanjem in pomaga zmanjšati porabo goriva. Pri upočasnjevanju alternator v pogonskem sklopu v baterijo vrne do 25 kW energije (rekuperacija). Platforma PPC tako omogoča postopno elektrifikacijo v obliki blagih hibridov. Kasneje v življenjskem ciklu modela Audi Q5 Sportback bodo sledili priključni hibridi z veliko baterijo in možnostjo zunanjega polnjenja.
V Evropi bo Audi Q5 Sportback najprej na voljo s tremi motorji, ki jim bodo sledile še druge pogonske različice. Vse različice bodo ob vstopu na trg opremljene s tehnologijo MHEV plus, ki lahko za kratek čas zagotovi do 18 kW (24 KM) dodatne moči. Poleg tega vsi modeli uporabljajo 7‑stopenjski menjalnik z dvojno sklopko S tronic.
Osnovni motor je 2.0 TFSI z močjo 150 kW (204 KM) in največjim navorom 340 Nm, ki je opremljen s pogonom spredaj. Opcijsko je na voljo štirikolesni pogon quattro. Audi Q5 Sportback z motorjem 2.0 TDI je na voljo kot generacija EA288 evo. Razvije moč 150 kW (204 KM) in 400 Nm navora ter je na voljo izključno s pogonom quattro. Audi ob vstopu na trg kot najvišje pozicioniranega v modelski seriji ponuja model SQ5 Sportback. Njegov motor V6 TFSI s trilitrsko gibno prostornino razvije moč 270 kW (367 KM) in največji navor 550 Nm.