Že sam pogled na armaturno ploščo Audija 100 z ogromnimi stikali in gumbi je dovolj za nostalgičen spomin na preteklost. A kljub svojevrstnemu šarmu analogni kazalci enostavno niso več kos današnjemu času. Nadomestili so jih sodobnejši in zmogljivejši nadzorni koncepti, ki se lahko prilagajajo potrebam voznikov. In prav je tako. »Danes so prometne razmere in pogoji zelo zahtevni. Pri gostejšem prometu in višjih hitrostih ima kabina z nadzorno ploščo veliko pomembnejšo vlogo kot prej,« pove Ivo Muth, vodja razvoja uporabniških vmesnikov in uporabniške izkušnje. S sodelavci se vsak dan trudijo, da bi nadzorne koncepte naredili še bolj intiutivne in lažje razumljive.
Obdobje analognih števcev
Zapleteno vprašanje: kako vse več funkcij avtomobila pregledno prikazati na eni armaturi? Da bi nanj odgovorili, se strokovnjaki velikokrat vračajo k standardom iz leta 1970, natančneje k Audiju 100. Že takrat so bili vsi nadzorni mehanizmi razporejeni okrog volana: na levi so bila stikala za luči, ostale funkcije avtomobila, kot na primer ogrevanje zadnje šipe, opozorilne luči in gretje pa se je upravljalo na desni strani. »Navadili smo se, da luči prižgemo ali ugasnemo levo od volana. To je standard, ki se ga držimo še naprej,« pravi Oliver Stauch iz oddelka razvoja uporabniških vmesnikov in uporabniške izkušnje.