Vaš sopotnik za aktiven življenjski slog

Športno, strastno, elegantno: četrto konceptno vozilo v družini sfer, Audi activesphere¹, je kupejevski križanec s tehnologijo quattro in inovativnim konceptom upravljanja.

31.01.2023 Avtor: AUDI AG  Fotografije: Ole Westermann

Po konceptnih vozilih Audi skysphere¹ (roadster), Audi grandsphere¹ (limuzina) in Audi urbansphere¹ (enoprostorec) znamka Audi predstavlja Audi activesphere¹, svoj četrti popolnoma električni koncept v družini sfer, ki ponazarja, kako Audi razmišlja o mobilnosti prihodnosti – tokrat je povsem prilagojen aktivnemu načinu življenja.


Kot vsa konceptna vozila v družini sfer tudi Audi activesphere¹ omogoča možnost klasične vožnje z volanom in stopalkama, na ustreznem terenu pa se lahko voznik prepusti avtonomnemu načinu vožnje².


Velik del konceptnega vozila Audi activesphere¹ predstavljajo steklene površine, ki notranjost povezujejo z okolico vozila. Steklena ni le streha kupeja, prvič je popolnoma transparenten tudi značilni enodelni okvir. Neprekosljiv pogled pa nudijo tudi steklene površine v spodnjem delu vrat, ki brišejo ločnico med zunanjim svetom in notranjostjo vozila.

 

Velike steklene površine.

Steklene površine predstavljajo precejšen del karoserije vozila in brišejo ločnico med notranjostjo vozila in zunanjim svetom.

 

Vsestranska prilagodljivost

Zadnji del elegantnega luksuznega kupeja ustreza aktivnemu življenjskemu slogu njegovih potnikov. Sportback zadek se lahko spremeni v odprt prtljažnik. V ta namen se transparentno zadnje steklo skoraj poravna s streho, spodnji navpični del zadka pa se vodoravno zloži in ustvari nakladalni prostor kot pri poltovornjaku (pick-up), kamor lahko potniki naložijo kolesa (nosilci so že vgrajeni), deske ali drugo športno opremo.


V konfiguraciji pick-up je notranjost zaprta s stekleno pregrado za zadnjimi sedeži, ki ščiti pred vetrom in vremenskimi vplivi. Ta preobrazba seveda ne vpliva na štiri prostorne sedeže v notranjosti.


Tudi pri prevozu smuči se ohrani eleganca in športnost silhuete Sportback, saj je vozilo opremljeno z izvlečnim nosilcem za smuči, ki je vgrajen v streho in je praktično neviden. Za lažje natovarjanje smuči ga je mogoče pomakniti navzdol k zadnjemu delu vozila, med vožnjo pa se dvigne nazaj nad streho.

Video title

“quote”

Dve električni gorski kolesi v odprtem prtljažniku.
Ko se zadek iz športnega (Sportback) spremeni v aktivnega, se v prtljažnem prostoru prikažejo nosilci za prevoz električnih gorskih koles.
Pogled v notranjost s strani.
Velika medosna razdalja (2,97 metra) potnikom v notranjosti zagotavlja dovolj prostora za noge.
Dve električni gorski kolesi v odprtem prtljažniku.
Ko se zadek iz športnega (Sportback) spremeni v aktivnega, se v prtljažnem prostoru prikažejo nosilci za prevoz električnih gorskih koles.
Pogled v notranjost s strani.

Velika medosna razdalja (2,97 metra) potnikom v notranjosti zagotavlja dovolj prostora za noge.

“quote”

Cestni kupe postane terenski SUV

 

Zmogljivost pogona quattro

Ko konceptno vozilo Audi activesphere¹ preklopi v terenski način vožnje (off-road), se 208-milimetrski odmik od tal poveča še za 40 milimetrov. Preobrazbo v terenca nakazuje tudi na zunaj, z dvignjenimi navpičnimi prečkami kovinskih letvic na sprednjem in zadnjem delu in ob straneh pod vrati.


Svojih terenskih zmogljivosti pa konceptno vozilo Audi activesphere¹ seveda ne dokazuje le z designom, temveč tudi z elektronsko nadzorovanim štirikolesnim pogonom Audi quattro. Elektromotorja na sprednji in zadnji osi zagotavljata skupno moč 325 kW in 720 Nm navora, ki je v skladu s tradicijo električnih vozil na voljo že od prve sekunde vožnje.


Oba elektromotorja poganja baterija, ki je nameščena med obema osema in zagotavlja približno 100 kilovatnih ur. Z 800-voltno polnilno tehnologijo je mogoče baterijo polniti na hitrih polnilnih mestih z močjo polnjenja do 270 kilovatov.


Tudi kolesa konceptnega vozila Audi activesphere¹ poudarjajo zmogljivost pogona quattro: vanje so vdelani premični segmenti, ki se na cesti za učinkovito aerodinamiko zaprejo, med terensko vožnjo pa se odprejo in tako omogočijo pretok zraka.

small text

heading

text

button

small text

heading

text

button
Značilni enodelni okvir znamke Audi je transparenten.

Tudi značilni enodelni okvir znamke Audi je pri konceptnem vozilu Audi activesphere¹ transparenten.

Pogled iz notranjosti vozila.

Transparentni enodelni okvir potnikom nudi neoviran pogled na cesto.

Pogled od blizu na stranski del pod vrati pri terenskem načinu vožnje.

Pri terenskem načinu vožnje so navpične prečke kovinskih letvic na sprednjem, zadnjem in stranskem delu pod vrati dvignjene. Tako se odmik od tal poveča za 40 milimetrov.

Notranjost konceptnega vozila Audi activesphere.

Krmilni elementi in vsebine se projicirajo na površine s pomočjo očal za mešano resničnost³. Sistem prepozna zanimanje uporabnika in aktivira želeno funkcijo.

Povezovanje resničnega in digitalnega sveta

 

Nova dimenzija

S pomočjo očal za t. i. mešano resničnost³ lahko uporabniki dostopajo do virtualnih upravljalnih elementov in vsebin. Te se v očalih prikazujejo glede na kontekst in potrebe uporabnika: če se uporabnik z očmi osredotoči na določene elemente uporabniškega vmesnika, sistem to prepozna in aktivira želeno funkcijo. Različne ravni podrobnosti zagotavljajo intuitivno upravljanje tudi pri bolj zapletenih funkcijah. Prostorska interakcija, ki temelji na gestah, se prilagaja uporabnikom ter se v realnem času odziva na vozilo in digitalno vsebino.


Ta inovativna tehnologija omogoča široke možnosti. V terenskem načinu vožnje se lahko na primer v vidno polje resnične pokrajine projicirajo 3D-grafike topografije visoke ločljivosti ter navodila za pot in informacije o cilju. Očala se lahko uporabljajo celo pri športnih dejavnostih zunaj vozila, na primer za navigacijo na kolesarski progi ali pri smučanju po urejenih in neurejenih progah. Konceptno vozilo Audi activesphere¹ tako poskrbi za navdušujoča doživetja in še bolj vznemirljiv življenjski slog.

 

 

 

 

¹Prikazano je konceptno vozilo in ni dostopno kot serijski model.
²Prikazano je konceptno vozilo in ni dostopno kot serijski model. Prikazane funkcije avtonomne vožnje so trenutno v razvoju, niso dostopne v serijskih modelih in delujejo le znotraj sistemskih omejitev. Vsi možni načini uporabe tehničnih sistemov in funkcij so konceptualne možnosti ter so odvisni od zakonskih omejitev v posameznih državah.
³Prikazano je konceptno vozilo in ni dostopno kot serijski model. Prikazanih očal za obogateno resničnost prav tako ni mogoče kupiti. Tehnologije za avtonomno vožnjo in za očala za obogateno resničnost so trenutno v razvoju, niso dostopne v serijskih modelih in delujejo le znotraj sistemskih omejitev. Vsi možni načini uporabe tehničnih sistemov in funkcij so konceptualne možnosti ter so odvisni od zakonskih omejitev v posameznih državah.

“Quote”

 

 

Video title

 

 

“Quote”

Video title

Voznica pred vozilom Audi activesphere pred gorsko kuliso.

Konceptno vozilo Audi activesphere¹ ima na sredini strehe vdelan izvlečni nosilec za smuči.

Audi activesphere
Audi activesphere

Novo poglavje prihodnosti

Konceptno vozilo Audi activesphere združuje eleganco, trajnostni razvoj za vsakodnevno uporabo ter zmogljivost v novem designu. Zasnovano je za aktivni življenjski slog in svet maksimalnih možnosti.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik