Kakšen izziv je bil Audi A6 Avant e-tron?
Wolf Seebers: Glavni izziv je predstavljala baterija. Zaradi nje je vozilo višje od primerljivega modela z motorjem na notranje zgorevanje, kar bistveno vpliva na njegova razmerja.
Sascha Heyde: Za oblikovalce so razmerja najpomembnejši element. Želeli smo prenesti klasične, lepe proporce v segment električnih avtomobilov. Nova platforma Premium Platform Electric (PPE), na kateri model temelji, nam odpira nove možnosti oblikovanja – na primer pri medosni razdalji. Ta je pri modelih A6 e-tron še posebej dolga, zaradi česar smo lahko dosegli ostre, kratke sprednje in zadnje previse.
Wolf Seebers: Za dinamičen videz je ključnega pomena tudi nizka in izrazita bočna linija. Med drugim smo zato še dodatno razvili vstavek v predelu pragov.
Ta vstavek je v bistvu simbol popolnoma električnih modelov znamke Audi.
Sascha Heyde: Res je, vstavek je prepoznavni element naših električnih modelov. Pojavlja se tako pri modelu Audi Q6 e-tron, višjem bratu modela Audi A6 e-tron, kot tudi pri novem modelu Audi e-tron GT. Z njim namenoma poudarjamo območje, v katerem bije srce naših električnih modelov – baterija.
Se pravi poudarjate element, ki oblikovalcem povzroča sive lase?
Wolf Seebers: V tem ni nobenega protislovja. Pri modelu Audi A6 e-tron smo bili pozorni na vsak milimeter višine vozila – tako na objektivno merljivo kot tudi optično, torej subjektivno zaznano višino. Prenovljeni vstavek zdaj še bolj deluje kot vodoravna zareza, ki predeljuje stransko silhueto. S tem smo dosegli lahkotnost in optično zmanjšali višino.
Sascha Heyde: Vstavek optično predeljuje vozilo, zaradi česar potniški prostor na bateriji leži veliko bolj plosko, hkrati pa dodaja določeno napetost in dinamičnost. Poleg tega se vstavek podaljšuje proti zadnjemu delu vozila. Tako smo vozilo še dodatno optično podaljšali in ustvarili značilno silhueto.
Modeli Audi Avant so zgodba o uspehu. Do zdaj še ni bilo popolnoma električne različice. Kako ste združili inovativnost s tradicijo?
Sascha Heyde: Tako, da smo ohranili prepoznavne značilnosti, a jih posebej razvili za ta model. Avant se vedno razlikuje po značilnem naklonu zadka. Zadnji stebriček je, kot pravimo, hitro nagnjen naprej, kar ustvarja zelo dinamičen in športen videz. To je uvedel že Audi 100 Avant C2 s konca sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Njegova oblika je postala ikonična.
Wolf Seebers: Modeli Avant vedno predstavljajo elegantno kombinacijo funkcionalnosti in športnosti, tudi v dobi popolnoma električnih vozil. Stebriček C določa osnovno obliko. Ker je tako močno nagnjen v smeri vožnje, ustvarja zelo športen videz. Posebnost modela Audi A6 Avant e-tron je strešna letev, ki prehaja v strešni usmerjevalnik zraka. Ta element ustvarja čudovito napetost in čeprav deluje kot protiutež “hitremu stebričku”, še dodatno poudarja dinamičnost.
Sascha Heyde: Neprekinjena linija okenskega okvirja vozilo vizualno približuje tlom. Skupaj z vstavkom v predelu pragov vizualno zmanjšuje višino vozila. Tako ustvarja odličen učinek, ki Audi A6 Avant e-tron še dodatno razlikuje od naših modelov z motorjem na notranje zgorevanje.