Konceptni električni Audi A6 e-tron je zgrajen na platformi Premium Platform Electric, na kratko PPE. Vam kot oblikovalcu avtomobilov tehnološka osnova PPE nudi več svobode, ali vas nova tehnologija še bolj omejuje?
Prvi večji izziv je bil umestitev velike baterije na način, da bi lahko na tej osnovi oblikovali eleganten in športen avtomobil. Na tej stopnji razvoja sem imel celo več manevrskega prostora kot običajno. Zahvaljujoč variabilnosti platforme sem se lahko igral z medosno razdaljo in oblikoval krajše ali daljše zadnje previse. To pomeni, da lahko na platformi PPE zgradimo širok razpon različnih konceptov vozil, avtomobile z dvignjeno karoserijo, kot so SUV-ji in CUV-ji, obenem pa tudi vozila z nizkim dnom, kot je koncept Audi A6 e-tron, ne da bi morali posegati v osnovno arhitekturo. Pri konceptu Audi A6 e-tron smo oblikovali dolgo medosno razdaljo. Med osmi smo ustvarili veliko prostora, v katerega smo lahko umestili baterijo. Pri umeščanju baterije si torej nismo pomagali z višino, temveč z dolžino in širino, s čimer smo dosegli točno to, kar smo želeli: plosko silhueto.
To pomeni, da se Audijevim kupcem ne bo treba odreči klasični obliki limuzine ali Sportbacka?
To pomeni, da želimo, zlasti pri avtomobilih z električnimi pogonom, ohranjati klasična razmerja. Graditi želimo zelo čustvene in zelo učinkovite avtomobile s čudovitimi linijami, za katere pa ni nujno, da izgledajo drugače. Prav v C-segmentu želimo obdržati klasična, elegantna Audijeva razmerja. Koncept Audi A6 e-tron zato predstavlja mehkejši prehod, kjer imajo tudi Audijeve tradicionalne linije in razmerja svoje mesto.