Za Hofmanna, na čigar obrazu je v vsakem trenutku mogoče zaznati kanček igrivosti, ni nobenega dvoma, da bo to “revolucija tako na jezerih kot na morju”. Dejstvo je, da vsi vodni športi podlegajo noriji ‘foilinga’. Ameriški pokal, gonilna sila na področju jadranja in razvoja novih tehnologij, je že leta 2013 iz okornih enotrupnih jadrnic presedlal na katamarane. Tudi olimpijski razred večtrupnih jadrnic Nacra 17, v katerem tekmujeta Audijeva jadralca Polgar in Werner, zdaj dovoljuje uporabo tovrstnih krilc – jadrnic v Red Bullovi seriji Extreme sailing pa si brez njih tako ali tako ni mogoče zamisliti. Poleg tega jih uporabljajo surferji in kajtarji.
Ko plovilo, ki ga poganja veter, doseže zadostno hitrost, krilce ustvari dovolj vzgona, da ga dvigne iz vode. S tem precej zmanjša vodni upor plovila, kar omogoča visoke hitrosti že ob šibkem vetru. Obenem to za 35-letnega Franza Hofmanna pomeni, da je kajtanje postalo več kot le hobi. Delo inženirja pri izdelavi vodikovih rezervoarjev iz ogljikovih vlaken mu je namreč omogočilo stik z materialom, iz katerega sta izdelana kobilica in krilce. “Ko je prvi hidrofoil prišel na trg, nisem bil navdušen. Videti je bil drag in težko dostopen. Ampak poznal sem Chrisa,” se nasmehne Hofmann, inženir iz Ingolstadta.
Chris oziroma Christian Rössler je brat prijatelja iz otroštva, ki je prav tako živel v Franzovem rojstnem mestu Hof v bavarskem delu Zgornje Frankovske. Ne le da je postal večkratni nemški državni prvak, svetovni prvak leta 2006 in nosilec svetovnega rekorda v dirkanju z letalskimi maketami razreda F5D, prvotno je še vedno aeronavtični inženir. Deluje namreč kot raziskovalec na Inštitutu za letalski dizajn na Tehniški univerzi v Münchnu, kjer je zadolžen za dizajn brezpilotnih letalnikov. “Izdelujemo demonstracijske letalnike – oziroma drone – ki jih nato uporabljamo za testiranje novih tehnologij,” pravi Chris. Povedano drugače, definitivno ve stvar ali dve o tehnologiji tokov.