E-mobilnost 23.04.2025
Znamka Audi širi ponudbo priključnih hibridov (PHEV) in prvič uvaja modele z oznako 'e-hybrid' v modelskih serijah A5 in A6. Novi modeli, zasnovani za večjo učinkovitost in prilagodljivost, dopolnjujejo obstoječo ponudbo motorjev z notranjim zgorevanjem. Kupcem prinašajo več udobja, tehničnih inovacij in povečan električni doseg za vsakodnevno mobilnost brez izpustov.
29.05.2025 Avtor: Audi Team Fotografije: Arhiv Audi
“quote”
“quote”
Upravljanje hibridnega pogona novih modelov je zasnovano za kar največjo učinkovitost, prilagodljivost in vozno udobje ter samodejno skrbi za optimalno strategijo delovanja.
Na voljo sta dva režima delovanja: EV (izključno električna vožnja) in Hybrid. Med vožnjo v režimu Hybrid sistem po potrebi vzdržuje konstantno raven napolnjenosti baterije, da se prihrani dovolj električne energije za kasnejšo uporabo, na primer za električno vožnjo po mestu. Prvič lahko voznik z drsnikom tudi sam izbere želeno stopnjo napolnjenosti.
Osrednji del novih priključnih hibridov je nova visokonapetostna baterija, nameščena v zadnjem delu vozila. Audi je njeno kapaciteto 25,9 kWh (neto 20,7 kWh) povečal za okrog 45 odstotkov. Največja moč polnjenja z izmeničnim tokom se je povečala na 11 kW. Zaradi te moči se je čas polnjenja z 0 na 100 odstotkov skrajšal na samo 2,5 ure.
Močno je izboljšana tudi rekuperacija. Voznik lahko stopnjo rekuperacije v električnem načinu EV nastavlja z obvolanskimi ročicami. Novi priključni hibridi načeloma čim dlje časa vozijo na elektromotor, da bi do konca izkoristili napolnjenost baterije. Ob ustrezni aktivaciji vozilo energijo rekuperira samodejno, pri čemer upošteva podatke o poti, ki so shranjeni v navigacijskem sistemu. Vozilo zmore samodejno rekuperirati tudi brez aktivnega vodenja do cilja.
Nova modela Audi A5 Avant e-hybrid quattro in Audi A5 limuzina e-hybrid quattro sta na voljo v dveh različno močnih izvedbah. Poganjata ju motor 2.0 TFSI z močjo 185 kW (252 KM) in elektromotor, ki razvije moč do 105 kW. V izvedbi z močjo 270 kW Avant in limuzina od 0 do 100 km/h pospešita v 5,1 sekunde, v izvedbi z močjo 220 kW pa v 5,9 sekunde. Vse različice dosežejo največjo hitrost 250 km/h in omogočajo električno vožnjo do razdalje 110 kilometrov.
Priključni hibridi se podobno kot celotna družina A5 ponašajo s serijsko opremo na visoki ravni. Pri športno oblikovanih modelih A5 e-hybrid quattro v močnejši izvedbi so za posebno dinamičen videz serijsko na voljo paket Exterieur S line, optični paket črnih elementov in zatemnjena stekla.
Tudi nova modela Audi A6 Avant e-hybrid quattro in Audi A6 limuzina e-hybrid quattro sta na voljo v dveh različno močnih izvedbah. Poganjata ju motor 2.0 TFSI z močjo 185 kW (252 KM) in elektromotor, ki razvije do 105 kW moči. V izvedbi z močjo 270 kW Avant in limuzina od 0 do 100 km/h pospešita v 5,3 sekunde, v izvedbi z močjo 220 kW pa v 6 sekundah. Vse različice dosežejo največjo hitrost 250 km/h, električni doseg pa znaša več kot 100 kilometrov.
Oba modela, Avant in limuzina, imata dolgo medosno razdaljo, razpotegnjen pokrov motorja in širok kolotek, kar ustvarja mogočen in prepoznaven videz. A6 limuzina e-hybrid quattro izžareva eleganco z mehko ukrivljeno linijo stekel, medtem ko Avant deluje bolj dinamično z izklesanim zadnjim delom, aerodinamičnimi stranskimi oblogami in spojlerjem na robu strehe. Izrazite zadnje luči, širok svetlobni pas in visoko nameščeni Audijevi krogi poudarjajo močan značaj obeh modelov.
V kombinaciji s pogonom quattro ultra in serijskim štirikolesnim krmiljenjem ima elektrificirani menjalnik z dvojno sklopko ključno vlogo pri dinamični vozni izkušnji: pri nizkih hitrostih povečuje okretnost, pri višjih pa zagotavlja dodatno stabilnost. K še večjemu udobju med vožnjo prispevajo tudi močneje zatesnjena okna in optimizirana zatesnitev vrat – zvočna izolacija v notranjosti vozila je bila v primerjavi s prejšnjim modelom izboljšana za do 30 odstotkov.
“Quote”
“Quote”