Pot je nagrada
Podjetje je leta 2018 na Tednu dronov v Amsterdamu izvedlo prvi javni polet z maketo v razmerju 1:4. Modul za letenje je s kapsulo natančno pristal na modulu za vožnjo, ki se je samodejno odpeljal s prizorišča. S tem so dokazali učinkovitost Airbusovega sistema za združevanje, s katerim se moduli pritrjujejo drug na drugega. Modul za letenje trenutno počiva na stojalu, ki omogoča polnjenje, ko bo vozilo v serijski proizvodnji, pa naj to ne bi bilo več potrebno.
Projekt bo v polni velikosti izvedljiv šele z zmogljivejšemi baterijami, ki danes še ne obstajajo, se pa z njihovim razvojem ukvarja Airbus. Hrupen brneč zvok, ki ga poznamo vsi, ki smo kdaj videli drona v zraku, je drugi izziv, za katerega iščemo rešitev. Pri Italdesignu in Audiju razvijamo baterije in elektromotor za vozni modul. Z e-tronom smo že dokazali, da nam gre to zelo dobro od rok, zato se je eden od naših inženirjev pridružil ekipi Italdesigna v Italiji.
Torej, zamislimo si, da lahko razvijemo tehnologijo, ki bo omogočala varno vožnjo z letečim taksijem, da bomo uspešno premagali vse zakonske ovire in da bodo ljudje z veseljem ne le potovali s tovrstnimi vozili, ampak tudi živeli v mestih, kjer jim bodo letala nad glavami. Kako bi to delovalo v praksi in kdaj lahko pričakujemo, da se bo to zgodilo? »Še kar nekaj časa bo trajalo, da se bo število dronov namnožilo. Morda do 2030,« pojasni Massimo. »Predvidevamo, da jih bo takrat na svetu že nekje med 200.000 in 300.000, od tega nekaj tisoč v mestih, kot je London. Predstavljamo si, da jim bodo v začetku namenjeni posebni zračni koridorji, morda med letališčem in pristajalnim stolpom v središču mesta. Po daljšem času pa bi jim lahko dali na razpolago celotno nebo in več svobode.«