Veliko različic, en standard
Audijevi zvočni inženirji vsak model in različico opreme seveda individualno prilagodijo. "Nizkotonski zvočnik (subwoofer) je v modelu Audi A6 e-tron nameščen v prtljažniku. Vendar ima Avant v primerjavi s Sportbackom povsem drugačno zasnovo prtljažnika. Upoštevati moramo izolacijo, površine in prostornino," razlaga Kotschak. Nato predstavi izračun: "Imamo dve različici modela Audi A6 e-tron, vsako s tremi izbirnimi zvočnimi sistemi, kar pomeni šest postopkov uglaševanja. Če upoštevamo še izvedbi z volanom na levi in desni strani in vse to podvojimo, dobimo skupaj dvanajst postopkov uglaševanja."
Po opravljenih statičnih meritvah v zvočnem laboratoriju se ekipa z vozilom odpravi še na makadamske ceste, avtoceste in dirkališča ter v nastavitve vključi raznolike zvočne kulise, s katerimi se vozniki srečujejo v resničnem svetu. "Sistem se samodejno prilagaja ravni hrupa v okolici," pravi Sedlmeir. Gre za zahteven postopek, ki pa je po mnenju obeh strokovnjakov vreden truda. Prepričana sta, da bi lahko uglašeni zvočni sistem znamke Audi prepoznala med vsemi drugimi vozili, tako značilen je njegov zvočni podpis.
Še zadnji preizkus: iz zvočnikov vozila Audi A6 e-tron tokrat ne odmeva brnenje, pač pa klasična rock skladba. "To je ena mojih referenčnih skladb," pove Sedlmeir. "Ponuja čudovit razpon tonov in zvokov. Če zveni dobro, smo veliko naredili prav." Jörg Kotschak doda: "Audi A6 e-tron je idealno okolje za pristno doživetje tako kakovostnega zvoka. Z opcijskim vrhunskim sistemom Bang & Olufsen lahko odkrijemo drobne glasbene nianse in podrobnosti, ki jih sicer zlahka preslišimo."
Ali gre torej za popolno akustično doživetje? Oba Audijeva inženirja se strinjata, da je glasba zelo čustvena in osebna izkušnja. "Popolnost je subjektivna in zato pravzaprav nedosegljiva. Naš cilj je, da bi si v avtomobilu želeli poslušati vsaj še eno pesem, tudi ko ste že prispeli na cilj."