Audi A3 Sportback je že na naših cestah

Četrta generacija enega najuspešnejših Audijevih modelov je že na naših cestah. Novi Audi A3 Sportback v športno oblikovanem videzu skriva številne inovacije na področju informativne in zabavne elektronike, asistenčnih sistemov, osvetlitve in podvozja, ki so bile doslej na voljo le v naših avtomobilih višjega razreda.

20.08.2020 Avtor: Audi Team  Fotografije: Mediaspeed

Audi A3 Sportback

Podrobnejši opis novega Audija A3 Sportback tokrat prepuščamo tistim, ki so za to najbolje izurjeni – novinarkam in novinarjem, ki o avtomobilih poročajo za različne slovenske medije. Vabljeni k branju.

Zapisi o Audiju A3 Sportback

“Skupaj je tako v avtomobilu do 108 recikliranih plastičnih plastenk. Tkanina je povrhu vsega izdelana v Nemčiji.”

Gašper Pirman, Siol.net

“Na voljo so vsi asistenčni in info-zabavni sistemi, ki jih ponuja skupina, audi A3 pa je dobil tudi izboljšan uporabniški vmesnik. Komunikacijski vmesnik car-to-X poveže avto z okoliško infrastrukturo in vozili v okolici, voznika pa med drugim obvešča tudi o vzorcu semaforjev, ki se jim lahko prilagodi.” – G. Pr., Luka Gregorič, Avtomobilnost / MMC RTV SLO

 

“Pri Audiju so velik poudarek namenili tudi trajnostni proizvodnji avtomobilov, zato ima novi A3 obloge sedežev in talne preproge izdelane iz recikliranih plastičnih plastenk. 46 1,5-litrskih plastenk porabijo za izdelavo sedežnih prevlek in 62 za talne obloge. Skupaj je tako v avtomobilu do 108 recikliranih plastičnih plastenk. Tkanina je povrhu vsega izdelana v Nemčiji.” – Gašper Pirman, Siol.net

 

“Ob klasičnih različicah pa bo A3 (pričakovano) na eni strani ciljal na športne, na drugi pa z več opcijami tudi na ekološko ozaveščene voznike. Barve prvih bosta zastopali izvedbi S3 in RS3 (z močjo do 228 kilovatov ali 310 'konjev'), medtem ko bosta za manjše količine škodljivih izpustov v zrak skrbela dva blaga hibrida (30 TFSI MHEV in 35 TFSI MHEV), dva priključna hibrida (40 TFSI-e ter 45 TFSI-e) ter izvedba 30 g-tron s pogonom na zemeljski plin. Priključna hibrida naj bi sicer ponujala do 60 kilometrov električne avtonomije.” – Jure Šujica, Avto Magazin

Audi A3 Sportback

“Za multimedijo MMI skrbi novi modularni sistem tretje generacije. Ta ima desetkrat večjo procesno moč kot njegov predhodnik, vse naloge s področja povezljivosti, med drugim telefonijo in storitve Audi Connect, opravlja s hitrostjo po standardu LTE Advanced in vključuje tudi dostopno točko za WLAN.” – Miloš Milač, Avto.Finance.si

 

“Oblikovalska ekipa je poskrbela, da je “trojka” dobila moderne oblikovne linije, k temu spadajo še nova podoba platišč (od 16 do 19 palcev), pri Audiju pa so opozorili, da bo oblika LED dnevnih luči odvisna od izvedbe. A3 sportback ima serijsko vgrajene LED žaromete (za doplačilo matrični LED žarometi), kupec pa bo lahko dodatno izbral športno (za do 15 mm nižje od običajnega) ali prilagodljivo podvozje s sistemom drive select.” – Peter Pirkovič, Primorske novice

 

“Audi A3 morda tokrat največ doslej obljublja voznikom, ki jim dinamična vožnja ni tuja. Spredaj se na primer sedi 7 mm nižje kot prej. Zanemarljiv podatek? Na voznikovem sedežu sem dobil občutek, da novi A3 že v osnovni konfiguraciji res izraziteje vabi k vožnji, kot so to počeli njegovi predhodniki. Na cesti se giblje zrelo in izpopolnjeno – kot smo pri Audiju pač vajeni – a je sicer dobro uravnoteženo (osnovno) podvozje očitno nastavljeno z večjo mero športnosti.” evo-magazin.si

small text

heading

text

button
Notranjost Audi A3 Sportback

“Videz nove generacije je še bolj poudarjeno dinamičen, pri čemer na sprednjem delu izstopajo maska hladilnika in velike odprtine za zajem zraka, z boka pa vbočena površina vrat, ki je nov element znamkinega oblikovanja. V skladu z oblikovalsko tradicijo pri Audiju posvečajo veliko pozornosti svetlobnemu podpisu. V osnovi so modeli A3 opremljeni s prednjimi žarometi v tehniki LED z dnevnimi lučmi LED, opcijsko pa so na voljo matrični žarometi z digitalnimi lučmi LED, ki jih sestavlja točkovno polje (5×3 elementov), s katerim že na prvi pogled ločujejo tudi različne opremske pakete (S line in S od ostalih).” – Urška Radulović, Avtomobilizem.com

 

 

 

 


 

 

Notranjost Audi A3 Sportback

“Za Audi je model A3 precejšnjega pomena, saj prinaša dobršen del kupcev. Samo v zadnji tretji generaciji se je za A3 odločilo več kot 1,7 milijona kupcev. Tradicionalno največ, skoraj milijon, za izvedbo Sportback, slabe pol milijona na za limuzinsko različico in nekaj malega za kabrioleta.” – Peter Pirkovič, Avtomanija

 

“Ogromno tehnologije, dolg seznam dodatne opreme in izjemna izbira med pogoni so razlogi, da lahko Audi brez zadrege postavi ceno novega A3.” – Matej Mihinjač, Volan

 

Je četrti A3 čeden? Premijsko čeden, naj rečem.

Janez Kovačič, Večer

small text

heading

text

button

1920x2500-mobil-e-mobility-blue-sky-thinking-036

The journey is the reward

The company has already conducted a flight in public, at Drone Week in Amsterdam last year – but using a 1:4 scale model. The flight module accurately placed a passenger capsule on the ground module, which then drove from the test grounds autonomously. This proved the effectiveness of the Airbus coupling system and its locking and latching functionality. The air module currently rests on legs to make docking easier, but it’s envisaged that such legs would not be required by the time the concept reaches production.

To make the project with full-sized versions viable, more powerful batteries than those that exist today would be required, and Airbus is currently working on developing such technology. Noise is another issue, and reduction of the high-pitched whirring familiar to anyone who has witnessed even a small drone in flight is being sought. Italdesign is working with Audi to develop battery and electric-motor technology for the ground module – an area in which Audi’s engineers have already proven highly competent, as the recent launch of the e-tron SUV testifies. Therefor an Audi engineer is also based with the Italdesign team in Italy.

small text

heading

text

button

“Maska je dobila obliko satovja, ki je bilo včasih rezervirano zgolj za modele RS.”

Jan Grobelšek, Avto Šport

“Revolucija evolucije, so pri Audiju poimenovali zunanji dizajn, ki izkazuje presenetljivo podobnost modelu, ki smo ga poznali že doslej, a vseeno skriva veliko posebnosti, ki predstavljajo korak naprej v oblikovanju. Avto je na račun večje varnosti ob trkih zrasel v dolžino, ni višji, a zaradi nižje postavitve sedežev ponuja v kabini več prostora za glavo, je širši, kar se pozna na zadnji klopi, prostorno pa je zaradi enakega medosja primerljiv s predhodnikom, tudi v prtljažniku, ki osnovi meri 380 litrov, s podrtimi sedeži pa 1280 litrov.” - Gregor Prebil, Žurnal24.si

 

“Pri Audiju so na novem A3 prvič uporabili tako imenovane vdolbine na karoseriji, ki poleg ostrih linij poskrbijo za bolj športen videz avtomobila. Prednjo masko so še povečali, sega praktično do spodnjega roba odbijača, zgoraj pa se skoraj dotika pokrova motorja. Maska je dobila obliko satovja, ki je bilo včasih rezervirano zgolj za modele RS.” – Jan Grobelšek, Avto + šport

1920x2500-mobil-e-mobility-blue-sky-thinking-036

The journey is the reward

The company has already conducted a flight in public, at Drone Week in Amsterdam last year – but using a 1:4 scale model. The flight module accurately placed a passenger capsule on the ground module, which then drove from the test grounds autonomously. This proved the effectiveness of the Airbus coupling system and its locking and latching functionality. The air module currently rests on legs to make docking easier, but it’s envisaged that such legs would not be required by the time the concept reaches production.

To make the project with full-sized versions viable, more powerful batteries than those that exist today would be required, and Airbus is currently working on developing such technology. Noise is another issue, and reduction of the high-pitched whirring familiar to anyone who has witnessed even a small drone in flight is being sought. Italdesign is working with Audi to develop battery and electric-motor technology for the ground module – an area in which Audi’s engineers have already proven highly competent, as the recent launch of the e-tron SUV testifies. Therefor an Audi engineer is also based with the Italdesign team in Italy.

1920x2500-mobil-e-mobility-blue-sky-thinking-036

The journey is the reward

The company has already conducted a flight in public, at Drone Week in Amsterdam last year – but using a 1:4 scale model. The flight module accurately placed a passenger capsule on the ground module, which then drove from the test grounds autonomously. This proved the effectiveness of the Airbus coupling system and its locking and latching functionality. The air module currently rests on legs to make docking easier, but it’s envisaged that such legs would not be required by the time the concept reaches production.

To make the project with full-sized versions viable, more powerful batteries than those that exist today would be required, and Airbus is currently working on developing such technology. Noise is another issue, and reduction of the high-pitched whirring familiar to anyone who has witnessed even a small drone in flight is being sought. Italdesign is working with Audi to develop battery and electric-motor technology for the ground module – an area in which Audi’s engineers have already proven highly competent, as the recent launch of the e-tron SUV testifies. Therefor an Audi engineer is also based with the Italdesign team in Italy.

1920x2500-mobil-e-mobility-blue-sky-thinking-036

The journey is the reward

The company has already conducted a flight in public, at Drone Week in Amsterdam last year – but using a 1:4 scale model. The flight module accurately placed a passenger capsule on the ground module, which then drove from the test grounds autonomously. This proved the effectiveness of the Airbus coupling system and its locking and latching functionality. The air module currently rests on legs to make docking easier, but it’s envisaged that such legs would not be required by the time the concept reaches production.

To make the project with full-sized versions viable, more powerful batteries than those that exist today would be required, and Airbus is currently working on developing such technology. Noise is another issue, and reduction of the high-pitched whirring familiar to anyone who has witnessed even a small drone in flight is being sought. Italdesign is working with Audi to develop battery and electric-motor technology for the ground module – an area in which Audi’s engineers have already proven highly competent, as the recent launch of the e-tron SUV testifies. Therefor an Audi engineer is also based with the Italdesign team in Italy.

Audi A3 Sportback

“Kaj poreči še o asistenčnih sistemih? Teh je malo morje, začenši s prilagodljivo asistenco za vožnjo, prediktivno asistenco za učinkovitost vožnje, opozorilom za zapuščanje voznega pasu, asistenco za zaustavitev vozila v sili, opozorilom ob izstopu, asistenco za stranski promet zadaj, omejevalnikom hitrosti, kamerami za nadzor okolice, zaščite pešcev in kolesarjev, asistenco za obvoz ovire …” - Boštjan Horvat, Car & user.com

 

“Velik prikaz navigacijskega zemljevida, kot dodatna funkcija, omogoča Audijev virtualni prikazovalnik. Ta v različici Plus meri 12,3-palca obsega tri različne prikaze, med njimi tudi grafiko s športnim videzom. Dodatno je na voljo tudi projicirni sistem, ki pomembne informacije v barvah posreduje na vetrobransko steklo. Individualne nastavitve je mogoče shraniti v do šest uporabniških profilov.”Avtomobil.si

 

small text

heading

text

button
Audi A3 Sportback
Prodajna uspešnica 4.0 / Novi Audi A3 Sportback

Prodajna uspešnica 4.0 / Novi Audi A3 Sportback

V svetu, ki se hitro spreminja, potrebujete spremljevalca, ki bo kos vsem novim izzivom. Z naprednim oblikovanjem in inovativnimi tehnologijami, kot je Audi Connect. To je napredek, ki ga občutite.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik