podjetje 2.11.2021
-
Iskanje po AudiLab Slovenija
Šanghaj
Oblikovalski sejem Design Shanghai je ponovno potrdil, da imajo azijski trgi radi dobro uglašeno igro tehnologije in oblikovanja. Za Christiana Balzerja in Stephana Fahr-Beckerja iz Audija Kitajska je to dokaz, da se Evropa in Azija še naprej zbližujeta, a se še vedno lahko veliko naučita ena od druge.
14.12.2020 Avtor: Audi Team Fotografije: Arhiv Audi
»Okno v prihodnost«, je bil Audijev slogan na sejmu Design Shanghai 2020. Okno, skozi katerega so obiskovalci razstavnega prostora lahko ekskluzivno pogledali v prihodnost mobilnosti. »Predstavljajte si tole: vstopite v ogromno kocko, kjer vas povsem prevzame velikanska video predstavitev naše nove oblikovalske filozofije,« pojasni Stephan Fahr-Becker, vodja oblikovanja pri Audiju Kitajska.
Pogled v prihodnost spremlja pogled na pametni telefon oziroma poseben WeChat mini program, ki smo ga razvili posebej za obiskovalce. »Napreden, kot je napredno novo sporočilo znamke Audi, ki se odraža tudi v naši oblikovalski filozofiji,« doda Christian Balzer, skrbnik znamke pri Audiju Kitajska. Oba s Stephanom odlično poznata Kitajsko, zato v pogovoru govorita o priložnostih, ki se Evropi ponujajo na azijskem trgu.
“quote”
Design Shanghai je vodilni oblikovalski dogodek v Aziji, na katerem svoje koncepte in izdelke predstavljajo številna znana podjetja in znamke z raznovrstnih področij, kot so arhitektura in industrijsko oblikovanje.
Namen sejma je povezovanje idej in filozofij Vzhoda in Zahoda. Leta 2020 ga je obiskalo 50.000 ljubiteljev oblikovanja.
Na sejmu Design Shanghai: Obiskovalci paviljona lahko občudujejo konceptno vozilo Audi Q4 e-tron.
V Audijevi oblikovalski kocki: Obiskovalci si na velikih ekranih lahko ogledajo novo Audijevo oblikovalsko filozofijo.
“quote”
Kako pomemben je Design Shanghai za Audi in azijski trg?
Christian Balzer: Design Shanghai je za nas zelo pomemben. Po eni strani gre za enega največjih oblikovalskih sejmov v Aziji. Letos je imel približno 50.000 obiskovalcev. Od njih smo dobili veliko neposrednih povratnih informacij o naših izdelkih in oblikovanju. Na primer, kaj naše kupce zanima danes in kaj jih bo jutri.
Po drugi strani je na sejmu prisotnih veliko razstavljalcev in oblikovalcev. Medsebojna izmenjava idej nas navdihuje pri razmišljanju o avtomobilskem oblikovanju prihodnosti.
Stephan Fahr-Becker: Vsekakor si želimo, da bi nas kupci dojemali kot moderno prestižno znamko. S konceptnim vozilom Audi Q4 e-tron, ki smo ga razstavili na našem paviljonu, bi jim radi pokazali, kako si predstavljamo napredno premium mobilnost, obenem pa bi radi zaznali tudi različna občutja in trende. Ti nam bodo obogatili naše vsakdanje delo v oblikovalskem studiu.
Kaj se vam zdi tako posebnega v Audijevi oblikovalski filozofiji?
Stephan: Pri Audiju, ki je moja služba, me najbolj navdušuje popolna simbioza prefinjene tehnologije in naprednega oblikovanja. Audi predstavlja izrazito premišljeno obliko avtomobilov, ki sledi jasni logiki. To lahko vidite na primeru konceptnega Audija Q4 e-tron. Aerodinamične linije, ki večajo doseg tega športnega terenca, so pravzaprav podoba njegovega stila.
Kako različne so si oblikovalske ideje Zahoda in Vzhoda?
Stephan: Veliko ljudi meni, da imamo Evropejci povsem drugačen okus kot Azijci, kar ni povsem netočno. A naša pekinška raziskovalna agencija Audi Innovation Research (AIR) je ugotovila, da so stranke z različnih koncev sveta razvile podoben okus za oblikovanje, še posebej v segmentu premium izdelkov. Avto mora biti na cesti opazen, zelo pomemben je tudi princip 'manj je več'. Seveda pa so oblikovalske rešitve na Kitajskem malce bolj izrazite in barvite, kar nam predstavlja izziv, saj morajo naši avtomobili izstopati v poplavi utripajočih luči in raznolikih funkcionalnosti.
Kaj se Evropa lahko na kitajskem trgu nauči o avtomobilskem oblikovanju?
Stephan: Kitajska je za Audi eno najpomembnejših tržišč. Tu prodamo velik odstotek naših avtomobilov. Trendi, ki jih tu zaznavamo, so pomembni za celotno Audijevo ponudbo. Do sedaj smo namreč določene oblikovalske rešitve, kot so notranjost avtomobilov in mreže hladilnika, prilagajali zahtevam lokalnih trgov.
Christian: Prihodnost bo šla še dlje. Poslušamo naše stranke in skušamo ustreči njihovim pričakovanjem, obenem pa smo osredotočeni na našo filozofijo. Trendi pridejo in gredo – na azijskih trgih še posebej hitro. Radi bi bili drzni in sami ustvarjali trende. Ta zdrav pragmatizem, odprtost in drznost čutim odkar sem pred štirimi leti prišel na Kitajsko. Mislim, da bi se morali Evropejci bolj odpreti temu tržišču in preizkusiti nove pristope. Konec koncev imamo na obeh celinah podobne potrebe. Velikokrat me preseneti, koliko se lahko tukaj naučimo.
“Quote”
Prikazana vozila lahko v posameznih detajlih odstopajo od trenutne ponudbe za slovenski trg. Na slikah so prikazani nekateri elementi dodatne opreme, ki so na voljo za doplačilo. Vse cene so neobvezujoče priporočene cene, vključno z DDV in davkom na motorna vozila. Pridržujemo si pravico do napak v vsebini in do sprememb.
Ogljikov dioksid (CO₂) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM₁₀ in PM₂,₅ ter dušikovih oksidov. Podrobne okoljske informacije o novih osebnih avtomobilih najdete na seznamu o varčni porabi goriva in emisijah CO₂.
© 2021. Porsche Slovenija d.o.o. Vse pravice pridržane.