Audi Sport 21.08.2024
Avtomobili podjetja DKW na dirkah in rallyih
DKW P 15 z leseno karoserijo, prevlečeno z umetnim usnjem, je leta 1929 prečkal ciljno črto na rallyju v Monte Carlu – presenetljiv dosežek, saj je bila zaradi snežnih zametov izhodiščna točka v Königsbergu dosegljiva le s prečkanjem ledu zaliva 'Haff'.
Ove Rasmussen, sin ustanovitelja podjetja, je na dirki pri Eibseeju februarja 1931 vozil prvi avtomobil DKW s pogonom na sprednji kolesi. Po zaslugi pogona na sprednji kolesi je bil avto hitrejši celo od najmočnejših tekmecev, Bugattija in Amilcarja, toda senzacionalna predstava se je na žalost prehitro zaključila z zdrsom v kup snega.
Sledilo je na tisoče uspešnih dirkalnih podvigov: avtomobili DKW so bili prisotni tako na dirkah z dvotaktnimi motorji in pogonom na sprednji kolesi kot na dirkah s štirivaljnimi motorji s polnilno črpalko in pogonom na zadnji kolesi, na dirkališčih Avus in Nürburgring, na rallyju International Alpine, dogodku Liege-Rim-Liege, hribovitih dirkah po vsej Evropi, na dirki po vzhodni Prusiji, tridnevni dirki Harz Run in na terenski dirki v Brandenburgu. Na dva tisoč kilometrov dolgem nemškem rallyju leta 1934 je podjetje DKW domov odneslo 60 odstotkov vseh zlatih medalj.