Električni Audi e-tron GT quattro osvaja slovenske ceste

Električni gran turismo Audi e-tron GT, oblikovalska in tehnična električna mojstrovina premijskega razreda, je že zapeljal po slovenskih cestah.

12.07.2021 Avtor: Audi Team  Fotografije: Arhiv Audi

Audi e-tron GT quattro

Športnik, ki preseneča s prostornostjo, zmogljivostjo, tehnološko izpopolnjenostjo in hkrati udobjem vsakodnevne vožnje, obrača poglede mimoidočih, navdušil pa je tudi slovenske medije. Napoveduje prihodnost premijske električne mobilnosti, kakšen je občutek vožnje z njim, pa prepuščamo avtomobiliskim novinarjem, ki preizkušajo nove avtomobile. Zbrali smo nekaj poudarkov iz njihovih zapisov. Vabljeni k branju.

 

Avtomobilski novinarji o Audiju e-tron GT quattro

“Audi je na slovenske ceste pripeljal svoj paradni električni model e-tron GT, ki z videzom požira poglede mimoidočih in z izrednimi zmogljivostmi navdušuje voznika. Da gre za posebnega audija, govori že njegov zunanji stil. Nabiti boki, tanki in drzno oblikovani sprednji žarometi, glamurozne zadnje luči in velika platišča. Če k temu dodamo še kupejevsko zašiljeno strešno linijo, se zdi, da so se pri Audiju želeli očitno oddaljiti od taycana. To jim ni uspelo le zaradi videza, po nekaj prevoženih kilometrih je jasno, da gre kljub enaki namenski električni arhitekturi J1 za dva povsem različna avtomobila.” – Gašper Pirman, Najbolj nor audi leta: vozilo ga bo 20 Slovencev #foto, Siol.net

“Nedvomno se je oblikovalcem posrečil strel v polno, saj je e-tron GT z dolžino tik pod petimi metri razpotegnjen kot mačka, preden skoči na plen. Ne nazadnje je dober dokaz za to tudi občudovanje, ki ga je deležen, kjerkoli se pojavi. Pa ne gre le za privlačne linije, e-tron GT tudi odlično reže zrak, saj ima koeficient zračnega upora zgolj 0,24. V Audijevi maniri je jeklena zgolj potniška celica, vsi drugi deli karoserije pa so iz aluminija in pri še bolj športni izvedenki RS e-tron je streha lahko celo iz ogljikovih vlaken.” – Gregor Pucelj, Audijev alternativni vročekrvnež, Delo

Video title

“quote”

“quote”

Audi e-tron GT quattro

“Kjer taycan kupce privablja z izjemno nizko silhueto, pri kateri športnost jemlje pomembnost praktičnosti, e-tron GT več stavi še na vsakodnevno uporabnost in zatorej več prostorske uporabnosti. Zaradi tega pri obliki ni hendikepiran, celo nasprotno, večini se zdi Audijev električni športnik celo bolj simpatičen. Kako ne, če je poln ostrih linij in z nadutim nosom precej jezno gleda v svet, obenem pa seveda ostaja nizek in športno eleganten.” – Anže Jereb, Volan.si

Audi e-tron GT quattro

“Audi e-tron GT ima tako kot taycan vgrajeno 630-kilogramsko litij-ionsko baterijo z bruto zmogljivostjo 93,4 kWh in 800-voltni polnilni sistem, kar pomeni, da se lahko na hitrih polnilnicah z enosmernim tokom baterija polni do 270 kW, vse to pa prinaša zelo kratke postanke za polnjenje. A je pred tem treba primerno ogreti baterijo (na 30-35 stopinj). V praksi baterijo z deset odstotkov na približno 80 odstotkov napolnimo v 20 minutah. ” – Peter Pirkovič, Avtomanija.com

small text

heading

text

button

“Motorja sta dva, eden spredaj, drugi zadaj. Avtomobil ima celo dve prestavi, kar je za električni avtomobil presenetljivo, namen pa je, da prva, zelo kratka prestava, zagotavlja višjo učinkovitost, s tem da pomaga pri speljevanju. Torej dva motorja, dve prestavi in pogon na obe osi. Torej quattro, inteligentni quattro, ki zdaj navor razporeja po vseh štirih kolesih, na elektronski način, tako se še bolj hipno prilagaja cestnim razmeram, predvsem pa množici podatkov, ki jih zagotovijo vsi mogoči senzorji.” – G. Pr., Miha Merljak, Audi e-tron GT RS: nastopača smo zapeljali v ovinke, Avtomobilnost / MMC RTV SLO

 



“Skoraj nezemeljski pospeški. Seveda je tudi občutek za volanom podoben - brezkompromisen pospešek povzroča trd vrat, avto strašljivo in skoraj nezemeljsko nabira hitrost, ustavljanje je odločno, silovito. In težo je jasno čutiti v zavoju, toda zračno vzmetenje res odlično kroti vso to maso.” – Matjaž Korošak, Avto Magazin

 

“Digitalizirana 3D armaturna plošča je usmerjena proti vozniku, Audi pa luksuz, ki naj bi pritegnil novodobne managerje in ljubitelje premijskih električnih vozil, nadgrajuje tudi z uporabo recikliranih materialov. Usnje, alkantaro in druge materiale, ki smo jih vajeni v premijskih vozilih, zamenjujejo reciklirani nadomestki, ki pa delujejo kakovostno in prestižno – sedeži in drugi deli so tako narejeni iz predelanih ribiških mrež, plastenk in drugega odpadnega plastičnega materiala.” – Gregor Prebil, Zurnal24.si

small text

heading

text

button
Audi e-tron GT quattro

 

“Kabina je vozniško naravnana. Položaj sedenja je nizek, športni sedeži pa voznika lepo objamejo. Pri večini prestižnih vozil smo se doslej v notranjosti srečevali z veliko usnjenimi oblogami, e-tron GT pa to tradicijo skladno z zeleno mobilnostjo spreminja. Večina prevlek je izdelanih iz recikliranih materialov, ki pa zaradi tega ne delujejo nič manj luksuzno. Kupec bo lahko izbiral med serijsko panoramsko streho, ki se je ne da odpreti in opcijsko streho iz plastične mase, ojačano s karbonskimi vlakni, s katero avtomobil »shujša« za 12 kilogramov. 4-vratni kupe sicer lahko sprejme pet potnikov, a bo tistemu na sredini druge vrste seveda sila neudobno.” – Žan Osim, Avtoportret.si

"Sliši se šablonsko, a za povsem električnega audija e-tron GT drži kot pribito: emocionalen dizajn in dinamične vozne lastnosti."

“Audijeva zasnova potniške kabine je znana. Voznikovo delovno okolje je povsem digitalizirano, sedi pa se precej nizko in športno utesnjeno, a še vedno dovolj udobno, da bi z njim potovali na daljše relacije. ” – Peter Pirkovič, Primorske novice

“O notranjosti potniškega prostora skoraj ni vredno izgubljati besed. Uporabljeni so vrhunski materiali (a tudi nekaj recikliranih) in dobesedno vsa danes znana varnostno-asistenčna in infozabavna tehnika. Kar zadeva počutje, pa mora biti morebitnim kupcem jasno, da gre za čistokrvnega gran turisma, se pravi, da voznik in potniki sedijo izjemno nizko, kljub skoraj trimetrski medosni razdalji pa v potniški kabini vlada športna utesnjenost. Je pa v e-tronu GT razmeroma dobro poskrbljeno tudi za prtljago, saj prtljažni prostor premore 405 litrov prostornine (pri RS 350 litrov), poleg tega pa imata obe različici manjši (85-litrski) prostor za prtljago še v nosu vozila.” – Gregor Pucelj, Slovenske novice

 

 

Video title
"
"

Peter Pirkovič, Primorske novice

 

 

“Quote”

Video title

Audi e-tron GT quattro

Audi e-tron GT
Audi e-tron GT

Audi e-tron GT: inženirska in oblikovalska mojstrovina

Novi e-tron GT je plod sodelovanja inženirjev, oblikovalcev in aerodinamikov, ki ne pristajajo na kompromise. V popolnoma električnem Gran Turismu jim je uspelo preplesti na prvi pogled nezdružljivo: športni značaj, udobje in trajnost.

Preberite več
2020-01-AudiLab_newsletter_01
2020-01-AudiLab_newsletter_01

Novičnik

AudiLab Slovenija

Enkrat mesečno iz naše online revije AudiLab Slovenija pripravljamo izbor zanimivih člankov o inovacijah, e-mobilnosti, trajnostnem razvoju, doživetjih, življenjskem slogu, Audi športu in posebnih ponudbah iz našega prodajnega programa. Naročite ga v svoj e-nabiralnik.

Naročam novičnik