Predvidevanje želja kupcev
V letošnjem letu bo količina podatkov na svetu štiridesetkrat presegla število zvezd v zaznavnem vesolju. Povezani podatki bodo čedalje bolj vplivali na vrednostno verigo. V prihodnosti konkurenčne prednosti ne bomo dobili z močnimi stroji ali inovativnimi materiali, temveč s pametno oblikovanimi algoritmi in novimi pobudami za povezovanje.
»Podatki so osnova za naše prihodnje digitalne poslovne modele,« pravi Felix Schwabe, vodja Audijevega razvoja poslovnih modelov. »Če jih znamo analizirati in razumeti, lahko v prihodnosti želje naših kupcev prepoznamo še natančneje, na njihovi podlagi pa oblikujemo nove storitve in poslovne priložnosti. S tem lahko naš portfelj vozil in storitev prilagodimo različnim trgom in specifičnim potrebam kupcev.«
Več podatkov, manj zastojev in stresa
Audijevim kupcem ni na voljo le izboljšana ponudba vozil, ampak tudi občutno boljše storitve in udobje. Na primer, prikaz najbližje polnilne postaje za Audi e-tron ali pravočasna opozorila o poledici in drugih nevarnostih na cesti. Stalna povezanost vozil z okolje bo pomagala odpraviti tudi prometne zastoje. Na nekaterih prometnih vozliščih v Dusseldorfu, Ingolstadtu in New Yorku storitev Traffic Light Information voznikom Audijev že sedaj omogoča, da ujamejo 'zeleni val'.
Nadzorna plošča jim namreč kaže priporočeno hitrost, s katero bodo dosegli naslednjo zeleno luč. Takšne storitve povezovanja vozila z različnimi napravami poskrbijo ne le za večjo varnost v prometu in mirnejše živce voznika, temveč tudi za okolje, saj lahko bistveno izboljšajo pretok prometa. V prihodnosti bodo lahko morda avtomobili samodejno izbrali idealno hitrost za 'zeleni val' in tako postali varčnejši, zelene luči pa bi bile lahko vključene tudi v načrtovanje najprimernejše poti. Vsi ti koraki vodijo k cilju avtonomne vožnje, s čimer kupcem podarjamo dragocen čas – za delo, zabavo ali sprostitev.